תמונה צרה

מפגש מייסדים עם אש מופארה 2.5

תרגום שולה שדה

גולי

ב 15.5 יהיה אירוע חי גדול בקליפורניה, אם יש לכם מכרים שאתם רוצים לשלוח לשם זה יהיה במספר מוקדים, נעביר את הפרטים בהמשך במשרד האחורי.

רד

2.6 אירוע חי באנגליה ואירלנד יהיה באנגליה למייסדים ואורחים, יהיו פרטים בהמשך. זה ישודר בזום בכל הערוצים, יש להם אפשרות להכיל 500 איש. יתחיל ב 5 שעון אנגליה.

צארלס אוסונג

מפגש באפריקה בעוד כשבועיים יהיו פרטים במשרד האחורי באירועים.

צארלס אוסונג עדכונים

– ממליץ להקשיב להקלטות של אירועים קודמים לומדים מזה הרבה מאוד.

  • אם עדיין לא נכנסתם למשרד האחורי – ממליץ לעשות את זה באופן סדיר, כל העדכונים נמצאים שם, אש מעדכן דברים במשרד האחורי. כל מייסד יכול להיכנס ולקבל את העדכונים.

  • בשבת האחרונה היה אירוע גדול בדובאי, ב 28.5 יהיה אירוע גדול, אנחנו לא יודעים איפה זה יהיה, רק חברה אחת בעולם עשתה אירוע בגודל הזה "מרצדס בנץ" במחצית השנייה של יוני יהיה אירוע הסטורי מאוד גדול, אלו הם רגעים שאתם לא רוצים להפסיד.

  • בשבוע האחרון הצטרפו 1500 מייסדים.

  • אנחנו נמצאים בשלבי ההשקה – בודקים את המוצרים ומוכרים את המותג, אנחנו רוצים ש ONPASSIVE יהיה על השפתיים של כל אחד בעולם.

O-CONECT –        מוכן, בקרוב הדאטה סאנטר שלנו יהיה מוכן ונוכל להתחיל להפעיל את O-CONECT  ויהיה לנו מקום בלתי מוגבל למפגשים.

  • עדיין אפשר לצרף מייסדים, מי שלא יצטרף כמייסד יוכל להצטרף כלקוח או כ"ריסלייר" (מוכר).

  • המטרה שלנו היא להעלים את העוני, זה התפקיד שלנו להתחיל את הפעילות בעולם, להביא כל אדם שחשוב לנו להיות מייסד בחברה.

  • יש חומרים שאפשר להשתמש בהם במשרד האחורי.

  • יהיו לנו משרדים בכל העולם בכדי שהם יוכלו לתמוך בכל הלקוחות שיהיו לנו, לכן החברה מבטיחה שיהיה מספיק עובדים שיוכלו לתמוך בכל לקוח. הכישורים של התומכים חייבים להיות מאוד גבוהים, אנחנו לא רוצים שלקוח יתקשר לקבל תמיכה ולא ידעו מה לענות לו.

  • יש הרבה מאוד עבודה מעבר לקלעים שאנחנו לא יודעים, החברה לא מפרסמת בכדי שלא יגנבו את הרעיונות של המוצרים שלנו.

  • העובדה שאנחנו לא רואים את הדורות שלנו באתר לא אומר שלא נקבל תמלוגים על האנשים האלו, שום דבר לא השתנה, אנחנו לא רוצים להיראות כמו MLM חברה לשיווק רשתי, זה לטובתנו, אש מופארה לא יעשה שום דבר שלא משרת אותנו, הוא תמיד דואג דבר ראשון למייסדים אחר כך לחברה. אנחנו נמצאים במקום טוב ההשקה נמצאת מעבר לפינה, היא תהיה מהר מאוד.

  • יש לנו היום מיליון שלוש מאוד אלף מייסדים, כולם עומדים להפוך ללקוחות וריסיילרים, החברה תהיה יוניקורן ביום ההשקה, זו החברה הראשונה בעולם שיש לה מעל מיליון לקוחות לפני ההשקה.

  • שבו תרגעו, אנחנו במקום טוב. אנחנו מאוד קרובים להשקה.

רד רדפרן

  • אש אמר שהוא רוצה שכל אחד יוכל לרכוש את הערכה הראשונה, יש סיכוי סביר שההפעלה של העמדה שלנו בהשקה תהיה פחות מ 300 דולר כפי שנאמר, הכוונה היא שזה יהיה אפשרי עבור כל אחד.

  • יש פרסומים שליליים על החברה, מבקשים לדווח על כל פרסום שלילי לתמיכה בכדי שהוועדה המפקחת תוכל לטפל בכך.

  • אנחנו חברה אמיתית, מאושרת, יש לנו מוצרים מאוד מיוחדים, היום אנחנו עובדים על המיתוג של החברה, אנשים ירכשו את המוצרים בגלל המיתוג יותר מאשר המוצרים. לכן חשוב כל כך לעבוד על המיתוג.

  • בשבועות הקרובים מתחילים את השיווק בהודו, זה יהיה בכל מקום בהודו, פרסום, רדיו, טלוויזיה, עיתנוות, כל מקום.

צארלס

השבוע נתחיל בהידראבד את הפרסום.

– מבקשים להפסיק את הצרוף הצולב – אם אתם פונים לאדם שכבר מייסד בחברה, מבקשים לא לפנות אליו שיצטרף אליכם, אם אתם מכירים אנשים ואתם רוצים לצרף אותם, גם אם הם כבר מייסדים, אפשר לצרף אותם, אם אתם לא מכירים אדם מסויים ומנסים לצרף אותו זה לא מקובל על החברה.

סוזי

  • לפני זמן מה אש מופארה אמר שכאשר נפעיל את העמדה שלנו היא תהיה ירוקה – כלומר מהיום הראשון נתחיל לקבל תמלוגים.

  • מרטי ורד עורכים כל יום אירוע חי בו הם מעדכנים על כל דבר חדש, הם עושים את זה בכמה ערוצים, ממליצה להקשיב להם ולקבל את העדכונים ממקום ראשון.

  • צפו והקשיבו להקלטות של וובינרים שונים, אפשר ללמוד מהם הרבה מאוד על החברה והמוצרים.

מייקל

  • ביום שתפעילו את העמדה שלכם בחברה תקבלו בונוס רק עבור זה שהפעלתם את העמדה שלכם בכדי שתתחילו לקבל תמלוגים מהיום הראשון. וכמובן לא יהיה שום תשלום נוסף מהכיס שלכם. וכמובן שאחרי הבונוס תתחילו לקבל תמלוגים עבור כל מכירה שזה יהיה כבר רווחים.

ניראג'

הפרסום בהודו יהיה למיליון ושלוש מאות אלף איש כך שזה יהיה פרסום מאוד מסיבי.

עוברים לשולחן עגול – שאלות ותשובות

  • סוזי אמרה שמישהו שאל כמה יעלה להפעיל את העמדה. אש ענה לו שאנשי עסקים לא שואלים "כמה זה עולה" הם שואלים "כמה אני יכול להרוויח…."

  • שאלה – מה פרוש המילה COMBAIND? היא שמעה את המילה הרבה פעמים ולא הבינה את הפרוש.

  • תשובה – פרוש המילה "שיתוף" כלומר, החברה התחילה את מסע הפרסום בדובאי, הפרסום בדובאי לא ייפסק, יהיה עוד מסעות פרסום בכל מיני מקומות בעולם שיתחילו במקביל לאירועים בדובאי. כלומר פרסום משותף – בהרבה מקומות ביחד.

  • שאלה – מה הסיבה שמרבית המייסדים לא פעילים? יש הודועת כל כך חשובות במפגשים והם לא מגיעים…

  • תשובה – מרבית האנשים לא רוצים להיות פעילים, הם רוצים להרוויח כסף, לא מעניין אותם לשבת שעות במפגשים. תמיד יש תקצירים של הדברים החשובים ואז הם יכולים לקרוא אותם. אנחנו לא יכולים לשלוט במה שאנשים אחרים עושים, אנחנו לא יכולים לחייב אותם להגיע למפגשים, מי שמעוניין ימצא את הזמן להיות נוכח במפגשים או להקשיב להקלטות, מי שלא מעוניין יקרא את התקצירים, יש אנשים שגם התקצירים לא חשובים להם. כאשר יהיו דברים חשובים יהיה צורך לפנות אישית לאנשים בארגון שלנו ולעדכן אותם.

  • תשובה נוספת מג'ולי – כל אחד יכול לשלוט במה שהוא עושה, אם אתה פעיל תעדכן את הקבוצה שלך ככל יכולתך, לך זה חשוב, להם זה חשוב פחות. אתה פה בגלל שאתה רוצה להיות פה, אם אתה מנסה לרדוף אחרי אנשים שלא פה אתה מבזבז את הזמן שלך, תעשה מה שאתה חושב שאתה חושב שאתה צריך לעשות, כל אחד יפעל לפי הבנתו.

  • ניראג' – אתה יכול להוביל סוס למים אתה לא יכול להכריח אותו לשתות.

 

אש מופארה הגיע

בינה מלאכותית היא העתיד – הטכנולוגיה היא לתמיד, אנרגיה ירוקה. אם אנחנו רוצים לראות דברים נקיים הדברים הפיזיים יגיעו.

אש נמצא עכשיו בבוסטון הוא היה בפגישה בקימבריג' עם מהנדסים שיש להם רעיונות טובים שבדרך כלל אנשי עסקים לא מעוניינים בהם אם אין שם מספיק רווח. אש לא מסתכל על הרווח הוא מסתכל כמה הדבר יכול לתרום לאנושות, ההבדל שהם יכולים לעשות בעולם. הוא מוכן לקדם כל נושא מהפכני שיכול לעזור ובאיזה שהוא מקום זה מפריע לאנשים.

אנשי עסקים יאלצו לשנות את הגישה הם יצטרכו להסתכל על הנושא האנושי – כמה זה עוזר, איזה השפעה יש למוצר על האנושות.

לנו יש את המשאבים והאנשים שיכולים לפתח כל דבר, כאשר יש משהו שיכול לעזור, דבר שישפיע על כמות כל שהיא של אנשים אנחנו נפתח אותו. בלי להסתכל כמה נרוויח אלא כמה זה יעזור.

אין לנו ספק שאנחנו הולכים לשנות כל התנהלות שקיימת היום – טכנולוגיה, עסקים, וכו'

אל תשוו את המוצרים שלנו למוצרים שקיימים היום בחברות אחרות, אנחנו עושים הכל בדרך של ONPASSVIE, אנחנו לא משווים את עצמנו לאחרים, אנחנו יחודיים, לא מושחתים, אנחנו לא רוצים לרשת התנהלות שגויה, אנחנו עובדים בצורה הוגנת, אחרת והמטרה היא שאנשים ישוו דברים אלינו. אנחנו בונים אימפריה מהבסיס, אנחנו נהיה האוניברסיטה של החיים וכולם ילמדו ממה שאנחנו עושים.

אנחנו בונים מעבדות, מכונות, מוצרים אנחנו בוחנים כל דבר אפשרי. אנחנו השולטים במשחק. זו רמה אחרת לכל מה שאתם מכירים, לא חשוב לי כמה זמן יקח לשפר, לבנות מוצר חדש לא מעניין אותי – מה שחשוב לנו זה כמה זה יעזור לאנושות.

  • אנחנו בונים עיצוב אתר חדש לאתרים שישתנה כל שבועיים ובעתיד הוא ישתנה כל יום.

כל שבועיים נעלה עיצוב חדש ונייצב אותו עד שנגיע לעיצוב חדש כל יום.

  • אנחנו הולכים לזעזע את האינטרנט, אנחנו לא נחים, אנחנו אוהבים מה שאנחנו עושים. מה שאנחנו עושים כולו מאהבה ושרות אין אפשרות למדוד את זה בכסף. זה למען מטרה גדולה יותר.

  • אנחנו מעצבים מחדש את העולם, כאשר יש לכם דירה או מכונית כאשר עובר זמן הם מתבלים ואז אתם משפצים, מעצבים מחדש, זה מה שאנחנו עושים, מעצבים מחדש את העולם.

  • אנחנו מסתכלים על עצמנו כצרכנים לא כיצרנים, מה שחשוב לנו זה שהמוצר יענה על הצרכים של הלקוח ומשם אנחנו מתקדמים. אנחנו הלקוחות לכן זה חשוב כל כך. אנחנו מתייחסים לעובדים שלנו כשותפים זה מה שעושה את השינוי.

  • כאשר התחלנו לעבוד בדובאי ורכשנו את המשרדים בבורג' חליפה בא אלינו המנהיג של דובאי שהוא רוצה להיות המקום הראשון בעולם שכל המשרדים הממשלתיים יעבדו בצורה דיגיטלית לחלוטין.

  • בדובאי נתנו לנו ויזה זהב ל 10 שנים! בדרך כלל הויזה ניתנת לשנתיים. הם הבינו עם מי יש להם עסק, הם הבינו מה אנחנו עושים.

  • מוחמד כמאל כתב לי אתמול שיש בעייה במדרגות הנעות בדובאי והם מבקשים את העזרה של ONPASSVIE בכדי לפתור את הבעיה.

  • בהודו ביקשו לעשות אירוע של O-BLESS מחר ביום הקדוש, יש שם כל כך הרבה דתות וחילוקי דעות, ONPASSIVE כבר בשלב הזה התחילו לאחד אותם.

  • אף אחד בעולם לא ירגיש בחוסר מתרומות, כל תרומה שתתנו תחזור אליכם בגדול, אני לא דואג בקשר לכסף, הוא לא ייגמר לכן הוא לא צריך להדאיג אותנו.

  • אש מציעה לכם לקחת דקה לעצמכם ותחשבו לעצמכם – אם מלאך המוות מגיע מה הדברים שאני מצטער, מתבייש שעשיתי, אל תהיה נוקשה עם עצמך, על מה אתה מצטער שלא עשית או לא עשית בצורה שונה

  • הדבר החשוב ביותר – מה הדברים שאתה הכי גאה ושמח, אם היית חוזר בזמן מה הם הדברים שהיית חוזר עליהם שוב ושוב ואתה רוצה לעשות את זה שוב.

  • מה שיקרה זה שבבוקר למחרת תהיה מונע וער יותר לעשות את הדברים שאתה רוצה ולא דברים אחרים. תרגיש את זה ותדע מה אתה רוצה לעשות. והחדשות הטובות – אתה לא הולך למות מחר יש לך עדיין זמן להגשים דברים. ממחר יהיו לך חיים טובים, תעשה דברים משמעותיים כי הזמן הוא מאוד חשוב.

כאשר אתה עושה דברים חיוביים, דברים שאתה שמח לעשות אותם הזמן יעבור מהר מאוד ותנצל אותו בצורה יעיליה.

אש מופארה – "אוהב את כולכם".

 

פלא-נט