תרגום שולה שדה
סוזי
מי ששלח בקשות לצוות התמיכה יש להם הרבה בקשות, הם מטפלים בכל הבקשות שנשלחו ויענו לכם בקרוב. אם יש לכם בעיה חדשה תשלחו בקשת תמיכה במייל, עם פרטים מדוייקים בלי יותר מידי סיפורים, חשוב להיות מדוייקים, עם המייל שלכם. אש ביקש להודיע שהם מטפלים בכל הבקשות.
לא בטוח שאש מופארה יכנס היום למפגש, הוא מאוד עסוק ויודיע על מפגש עדכונים בהמשך השבוע.
צארלס עדכונים
אני כל כך מתלהב יש לנו הרבה מייסדים חדשים, בשבועיים האחרונים הצטרפו הרבה ולא הספיקו לשאול את השאלות שלהם.
יש היום 4,000 משתתפים במפגש כלומר כל מי שפה הוא מנהיג.
אש אמר שלידר טוב עושה כל מה שצריך, וגם עוזר לאנשים אחרים, זה מה שאנחנו צריכים ב ONPASSIVE. אנחנו רוצים לשכפל את המנהיגים.
עברנו לשלב חדש בדרך להשקה, המנכל שלנו אמר שאם יש עדין פנדינג (אנשים שנרשמו ולא שילמו עדיין) הוא מאפשר להם לשלם ולהיכנס כמייסדים. בקרוב מאוד זה יסגר אז אם יש לכם כאלו אנשים רשומים תכתבו להם בכדי שהם לא יפסידו את ההזדמנות.
אסור למכור עמדות, החברה לא מאשרת, אם אתם לא רוצים את העמדה שלכם תבקשו שיחזירו לכם את הכסף. זה מאוד חשוב.
בקרוב נתחיל לפרסם מוצרים שכבר מוכנים, ביולי נתחיל למכור מוצרים. אני בטוח שהוא עסוק עכשיו בלהכין את המוצרים למכירה.
אנחנו עוברים לשלב חדש בו הדברי מתקדמים מהר, היכנסו לבק אופיס פעמים שלוש ביום ותראו מה קורה שם, אתם ממצמצים אתם מפסידים.
יש לנו אירועים רבים במשך השבוע, תיכנסו לכמה אירועים שאתם יכולים בכדי להישאר מעודכנים. תלמדו את המוצרים, אם אתם רוצים לקדם אותם אתם צריכים להכיר אותם.
אש אמר שזה הפרויקט הגדול ביותר שהיה אי פעם.
אנחנו מבורכים להיות פה חשוב שנהיה במקום הנכון. זה יקח עו מספר שבועות בכדי לפתור את כל הדברים הקטנים בכדי שנוציא את התוכנות מוכנות לקהל הרחב.
ביום ראשון יש אירוע גדול באנגליה שרד רדפרן מארגן האירוע ישודר ביוטיוב יהיו קישורים בבק אופיס. גם בגרמניה יהיה אירוע פרונטלי שישודר ביוטיוב.
כל מי ששולח עדיין בקשות לג'ולי לגבי תמיכה, היא מבקשת שתשלחו את הבקשות ישירות לתמיכה במייל. אם שלחתם בעבר זה בטיפול, היו סבלניים אל תשלחו שוב ושוב. כל מה שביקשתם יטופל.
אתם צריכים לזכור שיש לנו מיליון 400 אלף מייסדים, יש הרבה בקשות, מטפלים בכולם וכל אחד יקבל תשובה ויטפלו בבקשה שלו. אם עדיין לא שלחתם את הבקשה שילחו אותה במייל ישירות לתמיכה.
אם שלחתם בעבר בקשה לגולי או למרטי והבקשה טופלה תכתבו להם תודה הבקשה טופלה.
קריס ג'ונסון
הדברים מתקדמים, תהנו מהתהליך ותחכו בסבלנות, הכל מתקדם, מטפלים בכל דבר בדרך. יש עדין דברים שמצריכים טיפול, חכו בסבלנות הכל מתקדם.
הירשמו לערוצי היוטיוב של המנהיגים בכדי שתקבלו הודעה מתי יש שידור מסויים.
ניראז
היכנסו לאתר החדש ולבלוג, נראים מצוין ויש בהם חומר ששווה לראות.
ניראז'
מספר המייסדים שרשום כולל את כל מי שעדיין לא שילם (פנדינג) וכאשר יסתיים רישום הפנדניג יורידו את המספר של אלו שלא שילמו ואז הוא יהיה סופי.
שאלות ותשובות
סוזי מדברת על O-BLESS
זה היה גאוני להקים את המוצר הזה, החברה עומדת לעשות הכל עבורנו, ומצד שני יש לנו את הדרך לתת חזרה, בגדול אש והצוות עשו כל מה שהם יכולים לעשות עבורנו והגיע הזמן שנחזיר בגדול.
שאלה
יש לי מספר עמדות שקניתי לבני משפחה שלי, אני רוצה לשלם עבורם ולתת להם את העמדות אחרי התשלום, האם אני אוכל להעביר להם את העמדות אחרי שהחברה תושק?
מייקל ויליאמס
אני ממליץ לך לא להעביר את העמדות על שם של אף אחד, את צריכה להיות בשליטה על כל העמדות, תוכלי לתרום את הכסף לכל כך הרבה אנשים ולעשות כל כך הרבה שינוי. אם היו אנשים שהצעת להם לרכוש עמדה והם לא רצו, הם לא מעריכים את החברה, הם יכולים להוציא את הכספים על דברים לא נכונים כמו שתיית אלכוהול, סמים וכו'.
אז אם את רוצה לתת להם סכום כסף באופן קבוע בכדי לתרום להם זה מעולה, אני ממליץ לא להעביר עמדות על שם של אף אחד.
שאלה
האם יורידו את התהליך של שליחת קוד למייל אחרי ההשקה?
תשובה
זה תהליך בכדי לאבטח את החשבון שלנו, הוא לא ישתנה.
שאלה
האם אחרי ההשקה נוכל לראות את כל האנשים שנרשמו בארגון שלנו?
תשובה
תוכלו לראות את המצורפים הישירים שלכם, לגבי התשלום תראו פרוט בלי לראות את שמות המצורפים.
שאלה
מדוע נשארה האפשרות להירשם כמייסד באתר החדש?
תשובה
בסיום התהליך מקבלים את ההודעה שאין אפשרות להירשם כמייסד, האפשרות הזו הסתיימה. החברה השאירה את הכפתור מכיוון שהוא מיועד לשימוש אחר של החברה. העיקר הוא שאין יותר אפשרות להירשם כמייסד.
מר אש מופארה הצטרף למפגש
אש דיבר על רווח והפסד, יש פעמים שאנחנו קדימה ויש פעמים שאנחנו מאחור, בעסקים כל זמן שהעסק לא פשוט את הרגל אין שאלה של רווח והפסד, גם אם התוצאה היא לא בדיוק מה שצפית, אנחנו לא יכולים לחזות מה יהיה בעתיד, יש לנו תכניות, מה שחשוב שנבצע את הדברים בצורה אטית ונתקדם קדימה.
לגבי השיחה על מכירת עמדות זה אסור, אם יש שינוי בתנאים אם אין שום אפשרות להיכנס לעמדה התמיכה תעבוד אתכם ותגיעו לפתרון.
לגבי עמדות הפנדינג רק מי שנרשם יכול להירשם, אין אפשרות להעביר אותן לאף אחד אחר.
יהיה שינוי בעמדות רק אם נרצה לתת אותן כתרומה לעמותה מסוימת.
לגבי תמיכה עברנו על כל הבקשות, נטפל בכולן, יש לנו כרגע דברים בוערים יותר אל דאגה, נטפל בכל אחת מהבעיות, דבר ראשון לאפשר לכולם להיכנס לעמדות שלהם.
כל מי שביקש החזר כספי מכל סוג מטופל.
לא מקבל מיילים מהחברה, נטפל.
אם אין אפשרות להיכנס למייל מסויים אם יש סיבה מספקת נטפל בזה.
תנשמו, הכל יהיה בסדר, יש לנו צוות מספיק גדול והם עובדים מסביב לשעון.
אין לי שום דאגות לגבי אותם האפשרויות, אני דואג לדברים הגדולים בכדי להבטיח לכם שיהיה לכם את התמיכה הטובה ביותר. אנחנו פה בכדי לנצח, מה שחשוב זו התמונה הגדולה, אנחנו פה בכדי להינות.
ניראג'
אמר שהוא מאוד מתלהב מהאתר החדש.
אש זה בדיוק כמו שתוכנן, ב 4.7 יום העצמאות של ארה"ב יהיה אתר חדש. כרגע אני מתמקד בעיצוב בעתיד יהיה מיקוד בתוכן.
השלב הבא יהיה מכירת מוצרים – אנחנו עומדים להיכנס למכירות, מכירות שיוכרו כתמלוגים למייסדים.
בשבוע הבא יורידו את ההודעה לגבי הצטרפות מייסדים.
גולי ורון עומדים להעלות במפגש הבא את נושא הלימודים O-CADEMY היא שאלה את אש אם הוא יהיה זמין שיוכל לענות על שלאות.
יהיה לנו שיחת מייסדים בה נקבע סדרי שעות בהם אני אוכל להשתתף.
באוגוסט יהיה אירוע בקורדיסטן יהיה שם אירוע עם יושב הראש, אש יהיה שם כנראה שבוע, יש עוד מדינות שמזמינות את אש.
יהיה מוצר חדש בשם OTT שיעבוד על בילוי. יש לנו את התקציב ואת הצוות שיעבוד על המוצר.
זה מעבר לתכנית של O-CONECT.
במשך השבועיים האחרונים אנחנו מוסיפים מוצרים שמוצעים לנו. אני מבטיח לכם שכל מי שישמע את כל מה שאנחנו עושים יהיה לכם כאב ראש.
כאשר תראו מוצר אחד של ONPASSIVE את השאר תחתפו בלי להסתכל בכלל מה יש שם, אחרי שתבינו את הרמה של המוצרים.
היום הייתה לי שיחה ואנחנו עובדים על הדברים יום ולילה, אנחנו עובדים על מוצרים שחברות אחרות מפתחות ולוקח להם הרבה שנים, אנחנו רוצים לפתח את טכנולוגית המחר – היום.
אנחנו החברה הגדולה ביותר בתחום, אנחנו לא חושבים על הרווחים שיהיו לנו, אנחנו רוצים להיות הכי טובים. כל דעה היא דעה טובה, אנחנו מתלהבים מטכנולוגיה.
יש לנו מוצר שעומד לשנות את היקום זו הצהרה מדעית, זה מוחשי, אנחנו בודקים אותו היום, הוא מאובטח בקפסולה, ולא החלטנו עדיין איך אנחנו רוצים לשווק אותו. דורות רבים יהנו ממה שאנחנו עושים.
יש לנו 3 מוצרים פיזיים שהם מוצרים אדירים, הם עברו בדיקה ועכשיו אנחנו עובדים על האישורים של המוצרים האלו.
ג'ולי – כאשר אתם שומעים את מה שאש אומר, תבואו עם הקשבה נקייה, קשה להכיל את מה שאש אומר, ביום חמישי נעבור על המוצרים, על הערך של המוצרים עבור האנושות.
סוזי – יצרת אווירה של קידום ושל פיתוח ואפשר לראות את הפירות היום.
מה שאני אומר זה מה שאני יכול לשתף אתכם, אני מאוד אוהב את מה שאנחנו עושים, יחד עם זאת אני חייב להשאיר את הדברים מוגנים, אבל אני לא יכול כרגע לשתף אתם, אלו דברים ברמה מאוד גבוהה שאנחנו עובידם עליהם, חייבים לשמור על הסודיות מאחר ועקבים אחרינו.
המוצרים לא נעשו בעבר הם מאוד מתוחכמים, כל מה שאנחנו חושבים עליו עושים אותו. אם אני אדבר אתכם על מרכיב אחד מתוך תוכנה, רק מרכיב אחד אני יכול לדבר על זה שעה. יש לנו שמות חדשים למרכיבים. אנחנו הטכולוגיה, אנחנו הלימודים, הבינה המלאכותית מביאה את המוצרים לרמות שלא יאומנו.
כרגע אנחנו עובדים על התמלוגים ועל צורת המכירה, יש לנו מוצר מוכן עם אתר ואני לא יכול לומר לכם מה הוא הוא נחוץ מאוד לעולם הנטוורקינג.
יש את לינקדין, פייסבוק – מה לגבי משהוא שהוא כוולו בינה מלאכותית. הבינה המלאכותית תדע לחבר אתכם לאנשים שנמצאים קרוב אליכם, התוכנה יודעת את הפרופיל שלכם ולכן היא תתקשר לאוותו אדם, הבינה המלאכותית תחבר אתכם. המוצר הזה לא צריך שימכרו אותו. יש בו מרכיבים שיעיפו אתכם, התכנה הזו תביא לכם את הקשרים הטובים ביותר מבחינה רגשית ועסקית. זה יקשר אתכם באופן מיידי.
האם חשבתם שאפשר להעביר מיידע ממוח אחד למוח אחר? קשה מאוד להבין את זה, יש לנו כל כך הרבה רעיונות ממדע בדיוני שהם קיימים היום., לפני 30 שנה חשבו אותם היום זה קיים.
תתכוננו ל 10% הבאים – היכרות עם איכות חיים שונה לחלוטין, זה הופך להיות מטורף, זה מיועד לאנשים שמסוגלים לקלוט דברים משוגעים.
האם אתה רוצה שנקדם מוצרים מסויימים באירועים הקרובים?
כן יש מוצרים שמוכנים שלושת הראשונים O-CADMY, O-CONECT, O-NET
שלב שני
O-BLESS, O-MAILL, O-CHAT
מרכיב אחד מתוך O-CHAT, כאשר תכתבו משהו ותפסיקו לכתוב תקפוץ לכם שאלה "האם אני יכול לעזור לך?" אם תהיה לכם שיחה באחת האפליקציות, היא תהיה חלק מכל התוכנות האחרות, כל מוצר הוא משהוא חדש לחלוטין.
אין אף מוצר שהוא לא חשוב, המוצרים שהזכרתי הם מוצרים שימכרו בכמויות ויביאו רווחים מאוד גודלים לחברה ולמייסדים.
כאשר ניכנס לשוק עם מוצרים ברמה כל כך גבוהה, כולם יחכו למוצרים הבאים.
לכן חשוב מאוד להשאיר רושם ראשוני מדהים, שאנשים פשוט יבינו שיש כאן חברה שונה, שכל מה שהחברה הזו עושה הוא מעולם אחר.
בעתיד יהיו לנו הרבה מאוד מוצרים, מאחר ואנחנו ממשיכים לפתח כל הזמן.
כל מי שנמצא באינטרנט ישתמש לפחות במוצר אחד של ONPASSIVE.
המוצרים יחסכו לנו הרבה מאוד זמן מאחר והם יעזרו לנו לעבוד מהר יותר וטוב יותר, אנחנו נתמכר למוצרים.
מישהו שאל "האם אתה אוהב את עבודתך?"
שאלו אותו למה אתה אוהב את עובדתך, ואז שאלו אותו למה אתה אוהב את העבודה שלך כל כך? אז הוא אמר שהמנהלים שלי נותנים לי לעבוד כפי שאני חושב, הוא עזב עבודה שבה המנהלים כל הזמן חיפשו מה הוא עושה לא טוב.
הגישה שלנו לעובדים היא לתת להם לפעול לפי מה שהם חושבים, להעצים אותם, זה משהו שאם אתם חושבים עליו אנחנו פה לתת לאנשים את התנאים הטובים ביותר. ואת האפשרות לעשות ולהתקדם לפי מה שהם רוצים.