תרגום לעברית שולה שדה – מתוך התקציר באנגלית בבק אופיס
שמי אש מופרה ואני מאמין שנולדתי כדי ליצור השפעה גלובלית שתשפיע על חייך ותשפר את האנושות.
אנחנו הולכים לדבר איתך תחילה מדובאי – הצוותים שלנו שם עסוקים מאוד, ישנים מעט מאוד, בכדי להגיע לגבהים שאף אחד עדיין לא הגיע. ההצלחה שלנו מיועדת לכל תחומי החיים כדי שכולם ינצחו ויצליחו.
אם תחליט לרכוב איתנו תצליח.
היום אש יציג לנו את המנהלים והמובילים במוצר O-MEDIA במשרדים בדובאי, שהוא בעצם יכול להיות מוצר בפני עצמו.
ואז נעבור להידראבאד להדגמה LIVE של ה-OBS שבקרוב נוכל להשתמש בו LIVE – היום נראה עוד 2 אפליקציות O-Trim ו-O-Net
אנחנו ממש קרובים לחשיפת שירותי שיחות ועידה באינטרנט – למייסדים תהיה גישה תחילה יהיה צורך להירשם עם תנאים והגבלות. בכדי שהחברה תוכל לבדוק את המוצר.
אש שיתף את האתר מאתמול בנושא ורוד למודעות לסרטן השד והודה לצוות העיצוב בהיידרבאד
אש הציג – ד"ר סוהא בדובאי: היא הצטרפה לאחרונה לצוות ONPASSIVE בדובאי – ראש תקשורת אבל הרבה יותר. יש לה 25 שנות ניסיון.
ד"ר סוהא: "כולנו אונפסיביאנים.
ד"ר סוהא עבדה במשרד איחוד האמירויות משתפת מצגת של O-Media לאירוע סרטן השד עם בו מוחמד כמאל ורבים מהצוות בדובאי תמכו במילים חמות של אומץ והשראה לחיים הבאים.
יצרו אירוע מרגש המשתף את המאבק בסרטןהתגברות על סרטן השד
אנשים בשפות רבות חלקו מילות עידוד להמשיך במאבק כדי להתגבר על אתגרי המאבק ולציין שאף אחת לא לבד.
מר אש הציג את פרופ' סוזן אלקליני בדובאי כדי להציג בפנינו את האחריות של מחלקת O-Media ופעילותם.
O-media היא מחלקת מדיה פנימית ופרסום עבור ONPASSIVE על פני מדיומים רבים ומשרתת חיצונית לאחרים
מדיה גלובלית
תקשורת ארגונית.
פלטפורמה לניהול אירועים.
מחלקת הדרכה.
יצירת תוכן.
ייצור ועיצוב.
פיקוח על מידע תאגידי.
הודעות לעיתונות.
מעקב אחר מדיה של מתחרים כדי לשמור על מודעות ONPASSIVE
לתקשר את העתיד היא הסלוגן
מסע פרסום שיווקי.
ניהול מדיה חברתית.
פרסומות ברדיו.
מודעות טלוויזיה.
פיתוח ויצירת תוכן אינטרנט.
אימון O-Cademy.
שידור חי.
יצירת לידים.
מיתוג.
עיצוב גרפי באיור 3D ו 4D.
אנימציות.
פעילות הפקה: שחקנים ניהול כשרונות, סרטים קצרים, הפקת פרסומות, וידאו וצילום, השכרת ציוד מדיה, סרטים דוקומנטריים, הפקת טלוויזיה, תכנון וקניית מדיה ויצירת משחקים.
פלטפורמת מדיה:
Onjoy – היא פלטפורמה ייעודית לבידור וחינוך לילדים.
O-Women – פלטפורמה ייעודית לנשים ברחבי העולם.
O-University – מתכננת להשיק אוניברסיטה מקוונת עולמית – בתהליך
פרופ' סוזן הציגה את הצוות שלה:
ד"ר עומר, מנהל מותג האב.
ד"ר סוהא, מנהלת תקשורת ארגונית.
ד"ר שרה, מנהלת להקה.
מר אחמד, קופירייטר.
מר מוחמד, מנהל אמנות וקריאייטיב.
מר ויסאם, יח"צ ומארגן אירועים.
מר אנס, מנהל הסטודיו.
כל הצוות הגיע והציג את עצמו עם הקדמה קצרה של התפקיד והמשימה לקדם את ONPASSIVE לעולם הגלובלי.
אש ציין שהם יהיו אחראים בנוסף על תוכן האתר, כל תיאורי המוצרים, החומרים השיווקיים וההדרכות והכל במספר שפות.
אש הציג את סמנכ"ל הכספים שלנו מייקל במגזר הפיננסי במשרד איחוד האמירויות שעבד איתנו במשך זמן מה עם מוחמד כאמל
מייקל עדכן אותנו שהוא המנהל הפיננסי ויספק לנו שירותים פיננסיים עולמיים עם הצוות שלו כדי לספק לנו תמיכה כדי להגן על המייסדים עם האבטחה הגדולה ביותר עבורנו ברחבי העולם במטבעות -Fiat ובמטבעות קריפטו.
אש הכיר לנו את מוחמד נזאל שהוא מומחה שיווק יצירתי.
הוא מנהל שיווק ראשי (CMO), והוא ציין את התרגשותו לפגוש אותנו המייסדים
הוא ציין שיש לנו אסטרטגיה מושלמת לחזון ארוך טווח עבור ONPASSIVE
יש לנו תוכניות ענקיות עבור כל מוצר מה שמגיע הולך לזעזע אתכם – אף חגורת בטיחות לא תוכל להתמודד עם הנסיעה שאנחנו הולכים לקחת אותך אליה, ואתה תהיה מאוד גאה!
אש ציין שהוא מתרשם ממה שהוא רואה כחלק מהדברים שלא ראה מעולם.
אנחנו כותבים מחדש את הכללים של אופן השיווק – זה משעשע ומהנה ומביא שמחה.
אש ציין שלכל מי שפגשנו יש את הצוותים שלו וכישרון העבודה יימשך ככל שנתרחב. ככל שהחלום גדול יותר כך הצוות גדול יותר והצוות גדול יותר כך החלום גדול יותר.
אש אמר לצוות כי בשם המייסדים אנו מודים לכם ומכבדים את העבודה שאתם עושים. היה לו הכבוד לצפות היום ב-3 סרטונים המייצגים את שלושת הקמפיינים שיוצגו במונדיאל:
הראשון הוא המותג והקונספט
השני הוא מוצר חינם
השלישי הוא מוצר בתשלום
האיכות והרזולוציות גבוהות והן מעל הממוצע לבמה העולמית
אנו מסיימים את ההשמעות עבור מספר שפות
ד"ר סוהא הודתה למוחמד כמאל בשם כל צוות התקשורת: אנחנו נרשים אותך.
מוחמד כמאל: אנחנו עושים הכל בדרך ה-ONPASSIVE, הסטנדרטים, מגיעים לפסגה, נשק חזק מאוד – צוות O-Media – שנים רבות של ניסיון וקשרים. הוא הודה לצוות O-Media. לעולם לא תצפו למה שאנחנו הולכים להציג בעתיד. אנחנו נפוצץ את דעתכם. תודה למר אש על כל התמיכה ולמשפחת ONPASSIVE.
אש: לא יכול להביע את מה שעומד להגיע… הצוות מוכשר מאוד ואתי, כולם עובדים בצורה מאוחדת. הצוות הזה רציני מאוד לגבי מה שאנחנו עושים. אנחנו מושכים את מי שאנחנו.
לאנשים האלה יש את הצוותים שלהם. הכישרון מדהים. ככל שהקבוצה גדולה יותר כך החלום טוב יותר. יש לנו הרבה קבוצות חזקות.
סרטון התמיכה בנשים בנושא סרטן השד כבר זמין בערוץ היוטיוב של ONPASSIVE
אנחנו במקום הנכון בזמן הנכון.
אש מדבר על הסרטים שיוצגו במונדיאל: הסרטים הם הטובים ביותר – איכות טלוויזיה מיינסטרים.
אנחנו קרובים מאוד לאירוע נובמבר.
לאחר מכן עברנו להידראבאד הצטרפו מנהלים ו-IT
הצוות עובד בימים שבת וראשון כדי להכין הכל.
הצוות בהיידארבאד הודה לצוות בדובאי ואז התחיל לשתף את המסך שלו ומראה לנו את לוח המחוונים של OBS
לכל הכלים יש תיאום צבע וכניסה יחידה כדי להזין את כל הכלים בלוח המחוונים.
הייתה לנו הדגמה ב-O-Net – Theme Green
כל פרופיל בטוח ומאובטח עם אנשים אמיתיים.
פרסם את מה שעולה לך בראש.
ניתן לתזמן פרסום ייחודי, לאף פלטפורמה אחרת אין את זה.
תוכנת הרכילות מאפשרת לך להיות אנונימי כדי להביע את המחשבות והרגשות שלך מבלי שישפטו אותך
מועדון ואירועים – אתה יכול ליצור משלך ולבחור אנשים או לקדם את המועדונים שלך התכונות מאפשרות אינטגרציה למוצרים אחרים כמו O-Connect למשל
התכונות מאפשרות המלצות וטרנדים.
כדי ליצור מועדון, אתה יכול להוסיף תמונות ולהפוך אותן לציבוריות או פרטיות
לבחור רשימת חברים וכו'…
ליצור בלוג משלך בתוך O-Net תוך כמה קליקים, ליצור כותרת, פריסת תמונה, תוכן וכו'. לחץ, צור, כתוב ופרסם!
בועת עוזר הצ'אט עוקבת אחר הסמן שלך כדי לעזור בכל פעם שאתה צריך עזרה.
בועת העריכה לוקחת אותך לפוסט חדש לא משנה כמה עמוק אתה בפלטפורמה.
הייתה לנו הדגמה על O-Trim מיוצגת בצבע כחול
אפליקציה לקיצור כתובות אתרים למשתמשים למתג את עצמם באמצעות קישורים קצרים
אנו מספקים כתובות אתרים מותאמות אישית בחינם, מתחרים אחרים גובים תשלום עבור כתובות אתרים מותאמות אישית
כולל שמות כינויים לארגון כתובות האתרים שלך
אפשרויות רבות לשיתוף ברשתות חברתיות ושילוב בקליק אחד ב-O-Net
אש ציין שאנחנו מחפשים להיות מוכנים לקמפיינים הקרובים – מוצרים מרובים שיוצגו יהיו חלק מהקמפיינים הראשונים
למייסדים תינתן האפשרות הראשונה להפעיל את המוצרים הראשונים.
תהיה מוכן וזמין.
התמקדו באפשרויות.
חלקים נעים רבים מאחורי הקלעים – היו סבלניים – כולם מתאחדים.
זכור: המייסדים מקבלים את הניסיון הראשון על המוצרים לפני הציבור. זהו יתרון טרום השקה.
שלב ראשון – גישה חופשית ללוח המחוונים
שלב שני – הפוך ללקוח – קנה מוצרים זמינים
שלב שלישי – הפוך למפיץ.