ירחון פלא-נט מפורסם אחת לחודש, מכיל כתבות עם טיפים על נושאים מגוונים, מבצעים מיוחדים לקוראי הירחון, מתנות שוות ועוד ועוד... וכל זה ללא עלות
קוראים יקרים,
אוטוטו מסתיימת עוד שנה, בואו ננצל את החודש האחרון בעשייה, עם כתבות מעניינות, מבצעים מיוחדים ומתנות – שתמיד כיף לקבל…..
חשוב לי להדגיש:
תוכלו להוריד מידית ובחינם, כל אחת מהמתנות שמופיעות בירחון – מתנה אחת, חלק מהן, או אפילו את כולן – אתם בוחרים.
ברגע שאתם מורידים מתנה מסוימת – הפרטים שלכם עוברים,
אך ורק לאיש המקצוע שמעניק את אותה המתנה!
שולה שדה – מנכ"ל קבוצות פלא-נט
הנטוורקינג שמזניק את העסק שלך
בדקתם פעם כמה זמן מתבזבז לכם על נסיעות למפגשי נטוורקינג, עמידה בפקקים, ונסיעה חזרה למשרד לאחר כל מפגש?
אפשר גם אחרת!
איריס רוזנהק – בלום, מלווה ליצירת משפחה
כאבים של נשים בקרייה מול הזוגיות
כשאני מתחילה לעבוד עם
בעלות עסקים שנמצאות בזוגיות
הדבר החשוב לי ביותר
זה להרגיש את הכאבים שלהן
לשמוע ממה הן פוחדות
והכי חשוב להקשיב מה הן רוצות.
כאבים של נשים בקרייה מול הזוגיות
כשאני מתחילה לעבוד עם
בעלות עסקים שנמצאות בזוגיות
הדבר החשוב לי ביותר
זה להרגיש את הכאבים שלהן
לשמוע ממה הן פוחדות
והכי חשוב להקשיב מה הן רוצות.
מה הסיבה שזה מה שחשוב לי ?
עם רגש מודע אפשר לעשות עבודה,
מה הכוונה ?
ג' מטפלת מתחום הרפואה המשלימה
אומרת לי "איריס, אני אשת עסקים
מעולה, אני מצליחה להביא לקוחות
כמו שאני רוצה, נהנית לדבר איתם,
אני מרגישה שאני מתפתחת ומגשימה
את היכולות שלי.
אבל כשאני מגיעה הביתה
כבר כשאני נכנסת אני מרגישה
רצון לברוח חזרה לעסק."
אני שואלת אותה ג' מה קורה
לך כשאת פותחת את הדלת ונכנסת ?
היא עונה "אני נלחצת, הגוף שלי בסטרס,
לא משנה מי פונה אלי בן הזוג / הילדים,
בורחת לי צעקה או ביקרות כמו
למה בית הפוך ?".
מה יש שם שמקפיץ אותך ?
מה הכאב שעולה בגרון שלך ?
היא עונה – המראה הזה של הסתלבט ,
הצחוקים , נראה שהם בפאן ואפילו
לא מתגעגעים אליי.
ומה את רוצה אני שואלת ?
היא עונה – הייתי שמחה שייקפצו
משמחה שהגעתי, הייתי רוצה להרגיש חלק
מהמשפחתיות הזו.
ואז אנחנו מדברות על העסק
ששם הדברים נראים בקצה השני.
ויש פה כאב גדול עם תחושת כישלון.
בדרך האימון שלי , אני בודקת
את הפערים בין הנוכחות של בעלת העסק
בעסק ובבית.
הפערים הם העבודה האמיתית.
אני ובעלת העסק מתאמנות ביחד
על נוכחות, ניהול זמן, כאבים, פחדים, רגשות
כן כן גם לי זה עוזר לשמור על היכולות שלי
1. להיות דוגמא למה שאני מאמנת.
2. לשמור על האיזון שלי עסק / זוגיות
אני יכולה לספר לכם שתמיד הייתי אשת
קריירה , עסוקה.
כשהפכתי לעצמאית זה דרש ממני הרבה
יותר משאבים, ומתוך שאפתנות אמיתית
להצליח התחלתי מבלי משים לב להזניח
את הזוגיות והילדים.
זה קרה לא כי הייתי רעה או הפסקתי לאהוב
להיפך הרצון להצליח גבר ולא קלטתי
שאפשר גם וגם.
ברגע שהבנתי שזה פוגע לי בתוצאות העסקיות,
כי אני לא מפוקסת ומוטרדת ממה שקורה
לי בבית הפרטי שלי…..לקחתי חזרה את המושכות
לידיים וחזרתי את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב,
ואת זה אני מלמדת.
– להרגיש את הכאבים
– להסתכל לפחדים בעיניים
– לשים את החלומות כאן ועכשיו
– לנהל לנהל לנהל – את הזוגיות, את היחסים עם הילדים
וכמובן את העסק.
לעוף על הכל גם וגם וגם וגם
זה לגמרי משפיע על התוצאות בעסק שמשתפרות
מיום ליום וגם הזוגיות רגועה יותר
שלא לדבר על מערכת היחסים עם הילדים שמשתפרת.
אני רואה את זה קורה אצל לקוחות שלי
בעלות עסקים שבזוגיות מאושרת
הם מצליחות יותר לפתח את העסק,
תשאלו למה ?
נשים כואב להן שהבעל לא מתייחס,
הפחד מגירושין משתק.
וברגע שהכאב הזה זז הצידה , בן הזוג
הופך להיות שותף.
פתאם הוא מחבר לבעלת העסק
קשרים שלו, מפנה אליה חברים לעסק,
אפילו מגיע ועוזר לה בתקופות עומס.
אני יכולה לומר לכן שבן הזוג הפרטי
שלי באמצע היום שולח לי בווטצאפ
רעיונות לשיתופי פעולה.
אשמח לשמוע את דעתכם ,
מה אתם אומרים על הקשר
בין עסק מצליח וזוגיות מאושרת.
איריס
בברכת יום נהדר,
איריס מלווה ליצירת משפחה- ליווי אישי והרצאות
050-4242856
קישור צפייה לראיון עם איריס בערוץ 13
https://www.facebook.com/openday.reshet/videos/473064119995451/
מורי מנור, יועץ עסקי שיווקי, ושיווק בינלאומי
תהליך חדירה לחו"ל הוא מורכב ממספר סגמנטים:
תהליך חדירה – לצרכי יבוא מוצר לארץ:
תהליך חדירה לחו"ל בעת יצוא מוצר:
תהליך חדירה לחו"ל בעת שת"פ;
תהליך חדירה לחו"ל הוא מורכב מממספר סגמנטים;
1
תהליך חדירה – לצרכי יבוא מוצר לארץ:
-יש לאתר ספק וארץ יעד למקור הטובין.
-לבקר בתערוכה בחו"ל.
-לבדוק הספק.
-לבקר אותו בעת הצורך.או שהוא יגיע לארץ.
-לבדוק חוקיות היבוא לארץ.
-לייבא דוגמאות.
-ללמוד את נושא השילוח האופטימלי.
-ללמוד ולבדוק פוטנציאל השיווק בארץ
אלו תהליכים האורכים זמן וגם דורשים אמצעים כספיים.
2
תהליך חדירה לחו"ל בעת יצוא מוצר:
-לבדוק מוכנות ונכונות העסק ליצוא.
-פוטנציאל המוצר בחו"ל והתאמתו לצרכי מדינות היעד.
-להתארגן בעסק עם חומר שיווקי המתאים לחו"ל.
-לאתר ערוצי שיווק בחו"ל.
-לאתר תערוכות בחו"ל.
-לבצע נסיעות שיווק ולהציג בתערוכות בחו"ל.
-לשלוח דוגמאות.
-להיות מסוגלים לתת הצעות מחיר בהתאם לדרישות הלקוח.
-להכיר היטב הנפשות הפועלות בצד השני-מול מי עובדים, בחברה גדולה, יתכן עד 10 עובדים.
אלו תהליכים מורכבים המצריכים זמן-אמצעים ומודעות לכך
3
תהליך חדירה לחו"ל בעת שת"פ;
התהליך קצת דומה לתהליך בעת יצוא,אך יותר מורכב ולכן גם אורך זמן רב יותר ודורש אמצעים.
————————
מורי מנור
יועץ עסקי,שיווקי ושיווק בינלאומי
www.imm-global.co
0505332400
שמחה שדה, מנכ"ל שי – המועדון לצרכנות נבונה
"פגשתי אנשים רבים שאומרים: 'אני לא מתעניין בכסף' ואף על פי כך עובדים שמונה שעות ביום."
רוברט טי קיואסקי בספרו "אבא עשיר אבא עני"
"אם כסף לא היה בעיה, מה היית עושה ממחר בבוקר?
לאחרונה ערכתי סקר מעמיק בקרב קהל השכירים בישראל. זו היתה התשובה של 84% מהמשתתפים,
"עוזב מיידית את העבודה שלי"!
זה נתון מדהים ומדאיג בו זמנית.
"פגשתי אנשים רבים שאומרים: 'אני לא מתעניין בכסף' ואף על פי כך עובדים שמונה שעות ביום."
רוברט טי קיואסקי בספרו "אבא עשיר אבא עני
"אם כסף לא היה בעיה, מה היית עושה ממחר בבוקר?
לאחרונה ערכתי סקר מעמיק בקרב קהל השכירים בישראל. זו היתה התשובה של 84% מהמשתתפים,
"עוזב מיידית את העבודה שלי"!
זה נתון מדהים ומדאיג בו זמנית.
המשמעות שלו היא אחת – מרבית השכירים היו רוצים לעשות שינוי בחייהם.
ישנם הרבה מאד אנשים שאינם מרוצים במקום העבודה שלהם או אינם אוהבים יותר את התחום בו הם עוסקים. אני יודע מנסיוני האישי איך זה לקום בבוקר מתוך ידיעה שאתה הולך למקום עבודה ועיסוק שכבר לא מהנה אותך. קשה מאד לקום בבוקר. אין את חדוות היצירה, הסיפוק, תחושת ההגשמה שבעשייה.
מצד אחד – הרצון לעזוב, לעשות שינוי ולצאת לדרך חדשה ומרגשת הוא מאד משמעותי וחזק.
מצד שני – ישנו את עניין הוודאות והבטחון (ובמיוחד תחושת הבטחון הכלכלי).
כבני אדם, אנו מחפשים את הבטחון והוודאות. אפשר לומר, שבמקרים קיצוניים אנחנו אפילו מכורים לוודאות ולבטחון ועושים כל שביכולתנו כדי להישאר במקום המוגן והבטוח.
כל צעד של שינוי מערער את המערכת הפנימית שלנו. האגו שלנו נכנס למצב כוננות, ומפעיל בתוכנו סוגים שונים של "מנגנוני הגנה" שיגרמו לנו לרדת מהרעיון של השינוי ולחזור למוכר והבטוח שלנו.
את מנגנוני ההגנה שהאגו מפעיל בתוכנו אתם מכירים היטב: פחד, ספק, סקפטיות, דחיינות, ביקורתיות, שיפוטיות, הקטנה, ציניות ועוד…
בכל פעם שעולה בכם אחד מאלו, כדאי להסתכל ולבחון – מה קרה שגרם לאגו שלי להפעיל בתוכי את מנגנון ההגנה הזה? מה מוציא את האגו שלי מאזור הנוחות, כך שהוא נכנס לכוננות?
ומה אנחנו עושים כשעולים בנו הפחד, הספק, הסקפטיות וכל האחרים?
חוזרים למוכר והבטוח.
והנה המלכוד: אנחנו רוצים שינוי, אבל בכל פעם שאנו עושים את הצעד הכי קטן בכיוון של שינוי, או אפילו רק חושבים עליו, האגו מיד מפעיל בתוכנו את התהליך ואנו מיד מוותרים על השינוי.
כלומר, עצם המחשבה על שינוי מפעילה בתוכנו כוחות מאד עוצמתיים שגורמים לנו לוותר על השינוי.
אז מה עושים?
החדשות הטובות הן שאפשר לצאת מהמלכוד הזה.
בניגוד לדעה רווחת, הפתרון הוא לא לעשות שינוי קיצוני דווקא, אלא להכין את האגו שלנו לשינוי בצורה הדרגתית ומבוקרת.
בחברת "שי – המועדון לצרכנות נבונה" יצרנו תהליך שנותן אפשרות, בצורה הדרגתית לבנות עתיד כלכלי בטוח. מאפשרת להפוך הוצאה להכנסה חופשית, מתמלוגים, הכנסה שהולכת וגדלה, זאת ע"י יצירת קהילה כלכלית תומכת ומתגמלת.
בתהליך הזה ניתן ליצור נתיב מעשי לחיים של הגשמה, מימוש וביטוי עצמי, מבלי לוותר על הביטחון שהעבודה מעניקה לכם (אף על פי שמדובר בפייק-ביטחון) ותוך כדי כך לבסס בטחון כלכלי אמיתי שאינו תלוי במעסיק שלכם.
רוצים לשמוע עוד? הירשמו לוובינאר
"עוצרים את יוקר המחיה ע"י הגדלת ההכנסה"
עושים שינוי! תעבירו את זה הלאה!
מור שמיר מדריכת הורים, מרצה ומנחת קבוצות
לא לוותר עליו
אז בואו רגע נדבר על מתבגרים.
באתי לקחת את הבן שלי מטיול של יומיים.
היה חסר, תכלס.
נשארנו אני ושלוש בנות בבית, גם בעלי טס. בית ריק.
חזר הילד. זועף. לא מבסוט. לא נהנה:
"מי צריך טיול בנחל!"
"שנה שעברה היו בדיוק באותם מקומות".
לא לוותר עליו
אז בואו רגע נדבר על מתבגרים.
באתי לקחת את הבן שלי מטיול של יומיים.
היה חסר, תכלס.
נשארנו אני ושלוש בנות בבית, גם בעלי טס. בית ריק.
חזר הילד. זועף. לא מבסוט. לא נהנה:
"מי צריך טיול בנחל!"
"שנה שעברה היו בדיוק באותם מקומות".
זרק תיקיו בכניסה לבית ועלה להירגע בחדר עם המחשב שכ"כ התגעגע.
עד כאן לא פשוט.
תחושה של אכזבה מתגלגלת לי ללב. אולי קצת חרדה קטנה, תהיות אם אני באמת יודעת את המלאכה או שמא הסנדלר רץ יחף בשדות. (אני)
ואחרי דקותיים, מתעשתת. נזכרתי!
משימת חיינו בגיל ההתבגרות: לא להיעלב מהילדים….
הורים יקרים,
מה נשמע? מה שלומכם? מה הולך לכם בלב?
לא, המתבגרים שלכם כנראה שפחות יתעניינו בכיוון הזה רוב הזמן.
אבל אם אנחנו זוכרים את מאפייני הגיל הזה, ואת האג'נדה ההורית שלנו אז הנה מה אנחנו עושים:
1) עוצרים. מתבוננים. מתעודדים
2) טוק טוק בדלת הסגורה. לא מוותרים לו ולא עליו.
3) "התגעגעתי. עצוב לי שלא שמעתי איך היה. מחכה לך במטבח לארוחת ערב."
4) הוא יגיע כי הוא לא מעוניין שיוותרו עליו
5) שיתוף על עצמנו משהו שהיה, שקרה, מישהו ששימח אותי, פאדיחה שקרתה לי אתמול
6) ואז איזה שאלה מה היה אצלו. משהו ספציפי, על הבוקר או הערב.
7) אולי רמיזה על איזה משהו שהוא אוהב שהכנו לו…
סוף הסיפור אצלי:
הגיע הילד, בסוף שמענו איך הניח תפילין בכותל, מה עשו להם בפעילות ערב. אחר כך גם הצטרף לסידור הביצים במקרר. והכין כריכים לכולם. סידר תיקיו.
אל תאמינו למצגי שווא. המתבגר שלכם זקוק לכם. זקוק לדעת שאתם שם בשבילו. יכולים להכיל מצבי רוח, הורמונים, עצבים.
זקוק לכם חזקים, זוכרים שזה זה הילד ההוא שאתמול הקראתם לו סיפור…
אוהב אותנו בדרכו המתבגרת. דרך לא קלה.
רוצים ללמוד כלים להורות שמחה?
סדנת הורים נפתחת בקרוב בכפר סבא ( כולם מוזמנים ללא פקקים, שפע חניה)
לינק לפרטים על הסדנה: https://morshamir.vp4.me/HaYeruka2
פרטי התקשרות עם מור שמיר:
טל: 0545424511
Mor4.shamir@gmail.com
מוזמנים לדף העיסקי שלי : https://www.facebook.com/morshamirHoroot
מוזמנים לאתר שלי: https://morshamir.co.il/
אתי כהן MA גננת, מלווה הורים בגיל הרך, בדרך הוליסטית ומעצימה
רגרסיה.
גמילה ורגרסיה באים ביחד…
באו ננסה להבין למה?
מה החשיבות של הרגרסיה?
רגרסיה.
גמילה ורגרסיה באים ביחד…
באו ננסה להבין למה?
מה החשיבות של הרגרסיה?
אנחנו רואים התקדמות בתהליך הגמילה
הילד עושה פיפי לבד,
הולך לשרןתים,
קם יבש אחרי לילה ואז…
רגרסיה.
למה בעצם זה קורה?
אז רגע לפני שנבין את הקשר.
בואו נבין מה היא רגרסיה….
רגרסיה: היא מנגנון הגנה בו האדם חוזר להתנהגות מאפיינת שלב קודם בהתפתחותו.
רגרסיה עשויה להתרחש סביב חוסר ביטחון , קושי בהתמודדות, תהליך רגשי.
ועכשיו בואו נבין מה קורה בתהליך הגמילה.
הילד למד להקשיב לגוף שלו.
למד לעשות את הצרכים בשרותים.
ופתאום מבקש חיתול או
מפספס פיפי לא בשרותים או
מתאפק המון עד שבורח לו.
הרגרסיה נגרמת בגלל מצב רגשי
מקום של חוסר ביטחון של הילד
שהילד לא נמצא במרכז שלו
או ביציאה מאזור הנוחות.
כל הגורמים הללו
בעצם גורמים לילד לעשות צעד אחד אחורה.
הילד לא קשוב לגוף שלו
קשור לתהליכים שעובר מסביב
ולכן אין לו יכולת להתמודד עם הגמילה
הוא חוזר מצב אחד אחורה
לחיתול, לחוסר שליטה.
אז מה עושים?
מחבקים.
כן, מחבקים את הילד
וגם את הרגרסיה.
אם נעצור להסתכל על איזה קושי זה יושב?
אל איזה צורך זה יושב?
נתמקד בלחזק את הילד סביב הקושי
ולא סביב הרגרסיה.
נמשיך מצד אחד להזכיר לו את ההקשבה לגוף,
במקרה של פספוס.
ומצד שני נחזק את המקום הפחות בטוח.
נחזק את הצורך שלו.
נחזיר אותו למרכז שלו.
גם הרגרסיה תעבור
והילד יחזור לעשות צרכים בשרותים.
אם נכעס נתרגז
נעלה רגשות של אכזבה מהילד
בזמן רגרסיה
רק נגדיל ונחזק אותה.
זכרו
ילד ברגרסיה הוא ילד גדל
ילד שעובד תהליך
ילד שצריך תמיכה.
רוצים עוד כלים לעזור ברגרסיה?
כנסו לשלובים בפייס
גמילה מחיתולים להעצמה
https://www.facebook.com/groups/1789156791201719/
מחכה לכם
לשאלות, בקשות, תמיכה, יעוץ וליווי
שירה רפאלוביץ ניהול קמפינים ממומנים
טיפים לשיפור הסטוריז
סטוריז הוא פורמט יצירתי מרתק המאפשר לאנשים בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר לצפות ולשתף
רגעים יומיומיים באמצעות תמונות וסרטונים שנעלמים (אלא אם כן נשמרים) תוך 24 שעות.
ל – WhatsApp תכונה דומה הנקראת סטטוס WhatsApp
טיפים לשיפור הסטוריז
סטוריז הוא פורמט יצירתי מרתק המאפשר לאנשים בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר לצפות ולשתף רגעים יומיומיים באמצעות תמונות וסרטונים שנעלמים )אלא אם כן נשמרים( תוך 24 שעות.
ל – WhatsApp תכונה דומה הנקראת סטטוס WhatsApp .
ניתן לשפר סיפורים בעזרת כלים יצירתיים שובבים כמו מדבקות, אמוג'ים ו – GIF ,כמו גם אפקטים
מובנים של מצלמות כמו בומרנג והיפרלאפס.
קצת מספרים
מיליארד סיפורים משותפים ברחבי פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם ו – WhatsApp בכל יום ברחבי
העולם .
כמות הצופים בסטוריז בעולם במהלך השנים
שליש מהצפיות בסטוריז היו לפרופילים עסקיים .
יותר מ 70% מהגולשים באינסטגרם צופים בסטוריז )שזה 400 מליון גולשים ביום (
30% מהלקוחות אמרו שקנו אחרי שראו את המוצר בסטורי
ואחרי המספרים… זה הזמן ללמוד איך לשפר את נראות הסטורי שלך :
1 . תייצר סטוריז במהלך היום ב 5 רגעים :
• תייצר סטוריז ללא פילטרים על תהליך היומיום שלך
• שתף עדויות של לקוחות
• ספר את הסיפור של העסק שלך
• הצג את המוצרים שלך
• שתף התנסויות עם המוצר שלך
2 . שתף טקסט עם 5 הטיפים הללו :
• ערבב צבע בטקסט שלך )לא כל המילים
חייבות להיות באותו הצבע(
• התאם צבעים. זה שהחלטנו לערבב, לא אומר שצריך לזרוק צבעים לא קשורים
• השתמש ברקע בכתב ובבולד .
• צור צל צבעוני. כתוב את המילה בצבע אחד,
ואז רשום את אותה מילה בצבע אחר ושים אותה על, ליד .
• משתמש רק בטקסט ובלי
תמונה? צור רקע עם צבע משתנה
3 . השתמש בסטיקרים לפי 3 הטיפים
הללו :
• הבע רגשות
• ספר לאנשים מה המיקום שלך
• תהנה עם הגיפים
4 תעשה את הסטוריז שלך יותר מושכים ואינטראקטיביים בעזרת 6 הטיפים
הללו :
• לייב !
• ספירה לאחור
• סשן שאלות ותשובות
• סקר
• הזמן את הלקוח שלך להגיב בהודעה
• שאלונים
5 . קח את הסטוריז שלך לשלב הבא
בעזרת 3 הטיפים המתקדמים הללו :
• השתמש בצבעי הקשת בטקסט
• נעץ מילים/גיפים/מיקומים במהלך הסטורי
• צור אנימציות והשתמש בהן
ובטח אתה שואל את עצמך …
"מי היא ולמה שאני אקשיב לה בכלל? "
אתחיל מההתחלה …
לעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי הגעתי לפני 10 שנים , כששטחי הפרסום העיקריים עדיין היו עיתונים ופליירים … מאז הספקתי לעבוד עם בעלי עסקים מכל הסוגים : יועצים, מאמנים, מטפלים, מאלפים, נדלניסטים ועוד … המטרה הראשית תמיד הייתה להביא תוצאות פרקטיות בשטח ללקוחות שלי . ולאחר שפרסמתי למעל 462 לקוחות , פיתחתי את המומחיות הפנומנלית בהחייאה, שידרוג ומיקסום קמפיינים גוססים של בעלי עסקים.
כאלו שכבר התחילו לפרסם או התנסו בפרסום באונליין מרקטינג ולא הצליחו להביא את התוצאות
שרצו , או רוצים להשיג תוצאות טובות יותר … וכל זה בשילוב של כל החלקים בפאזל של העסק שלך, מרמת דף עסקי בלבד , עד רמה של פרסום במספר פלטפורמות במקביל ורשימת תפוצה של מאות אלפי רשומים … והיום ? אני מזמינה אותך לקפוץ כמה מדרגות קדימה בפרסום בעסק ולהתחיל להזרים אליו לידים רלונטיים,
חמים, מיועדים וכאלו שהסתנכרנו בצורה הטובה והנכונה ביותר בכל פאנל שקיים אצלך בעסק … ומתחילים לסלוק אצלך ולהכניס לך כסף אמיתי לחשבון הבנק שלך .
מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה שלי ולקבל את כל המידע החם והרלוונטי ?
השאר פרטייך כאן
מעוניין שנבדוק יחד את מצב הקמפיינים שלך ?
השאר פרטייך כאן
לחיי העסק המצליח שלך
PPC GODDESS שירה רפאלוביץ
054-3042130
חיים חננאל, "פופקורן הפקות וידאו"
על ההבדל בין סרטונים לסרט תדמית
בעלי עסקים רבים יוצרים לעצמם סרטונים. בארץ קיימים מנטורים שמלמדים את כל התהליך של יצירת הסרטון והפצתו. אני זוכר מאמר שכתבתי בשנת 2011 (!) על מהפכת הסרטונים לעסקים ביוטיוב ובפייסבוק. התופעה- מבורכת ומצוינת…
על ההבדל בין סרטונים לסרט תדמית
בעלי עסקים רבים יוצרים לעצמם סרטונים. בארץ קיימים מנטורים שמלמדים את כל התהליך של יצירת הסרטון והפצתו. אני זוכר מאמר שכתבתי בשנת 2011 (!) על מהפכת הסרטונים לעסקים ביוטיוב ובפייסבוק. התופעה- מבורכת ומצוינת. אין ספק שכיום, כשהמכשירים הסלולריים והטאבלטים הופכים למצלמות וידאו מעולות, אפשר להשתפר, אפילו למקד פוקוס על הדובר ביחס לרקע וליצור סרטונים מצוינים להעברת מסרים. כמו שאמר דורון גושן בהרצאה שצילמתי בנושא קורסים דיגיטליים, הוא הצביע עלי, תוך שאני מצלם ואמר: בשביל זה- אתם לא צריכים את חיים חננאל. לא נעלבתי אפילו שמחתי. שמחתי על הבידול הזה בין סרטונים בסיסיים להעברת מסרים- לסרט תדמית לעסק. ופה, אני חייב להבהיר כי קיים בלבול מסויים. לפעמים אני מדבר עם לקוח פוטנציאלי על סרט תדמית והוא מספר לי על הקורס שעשה אצל יובל הס ועל הסרטונים שהוא עושה בעצמו. "זה נפלא" אני אומר לו ואפילו מייעץ לו ומדריך אותו איך לעשות את זה הכי טוב שאפשר. "אבל סרט תדמית- זה סיפור אחר". הרי מה אתם רוצים שאנשים יחשבו עליכם ועל העסק שלכם בראש ובראשונה? שאתם מקצועיים. שנעים לעבוד איתכם ואתם מדייקים בשירות, ונכון- שהמחיר שלכם הוגן. אם תנסו ממש ליצור סרט תדמית ברוח הסרטונים להעברת מסרים, מה הסיכוי שהסרט שלכם יהיה ממש מקצועי? לא בערך מקצועי ולא על יד מקצועי- אלא הכי מקצועי!
https://www.youtube.com/watch?v=0dccl7QCnR0&feature=youtu.be
סרט לדוגמא למאמנת מקסימה שמתמחה בג'יירוטוניק
אז לצורך ההכירות עם התחום, למי שלא הגיע לזה בכלל או למי שיש לו סרט ורוצה להוסיף ולהרחיב- אני יוצא במבצע לו אני קורא: "גם לפופקורן הפקות יש בלק פריידי"! המבצע עד 15.12 בלבד ובמקום- 2300 ₪ לסרט תדמית- 1200 ₪ בלבד!!!
אני מזמין אתכם להתקשר ל-052-3750911 לשיחה ייעוץ והכירות
כי צריך פופקורן לסרט טוב
צביקה שדה – לנשום בריאות
מעלימים מאיתנו את רמות זיהום האוויר בארץ,
מעבר לזה שארגון הבריאות העולמי הוציא מסמך על רמתו הנמוכה של האויר בישראל, עכשיו הוסיפו את האסדות על קו החוף במרחק של 9 ק"מ. אז כן, המצב בעייתי. ובאזור האסדה נרשמה עליה חדה בזיהום האוויר במהלך ההרצה הראשונה. חשוב שנבין מה לעשות עכשיו. הרגע. היום.
מעלימים מאיתנו את רמות זיהום האוויר בארץ,
מעבר לזה שארגון הבריאות העולמי הוציא מסמך על רמתו הנמוכה של האויר בישראל, עכשיו הוסיפו את האסדות על קו החוף במרחק של 9 ק"מ. אז כן, המצב בעייתי. ובאזור האסדה נרשמה עליה חדה בזיהום האוויר במהלך ההרצה הראשונה. חשוב שנבין מה לעשות עכשיו. הרגע. היום.
מה?
חשוב ללמוד לנשום מהאף. לכאורה פשוט וירטואלי, אבל מסתבר שיותר מ 50% נושמים דרך הפה.
ניתן לשנות את זה, זה מצריך תרגול יומיומי. חשוב לנשום רק! דרך האף!
אחרי שחקרתי את הנושא בשנים האחרונות, למדתי שהאף הוא מערכת הסינון המתוחכמת ביותר, וכדאי שנעזר בו, ביחוד כשאויר כל כך מזוהם, אבל כאמור, אנחנו לא מתורגלים בנשימה דרך האף.
רוצים ללמוד עוד מוזמנים לכנס סודות הנשימה, שייתן לכם הבנה מלא לגבי אחד המנגנונים החשובים בגוף האדם.
www.breathinghealth.co.il
ליאת גפן הלוחשת לעסקים בעלת האקדמייה לניו מדיה.
תם עידן באינסטגרם
כמרצה ומנחת סדנאות לאינסטגרם, אחד הדברים הבולטים בשיעורים שלי הם חשיבות העוקבים והלייקים
כל זה הולך להשתנות ממש בקרוב ולחלקינו כבר משתנה!
הפיילוט להעלמת הלייקים מהדפים התחיל בקנדה לפני שנה, זאת בשל ההבנה כי אינסטגרם הפך למקום עם תוכן רדוד, חשיבות לנראות ומסרים מיניים.
תם עידן באינסטגרם
כמרצה ומנחת סדנאות לאינסטגרם, אחד הדברים הבולטים בשיעורים שלי הם חשיבות העוקבים והלייקים
כל זה הולך להשתנות ממש בקרוב ולחלקינו כבר משתנה!
הפיילוט להעלמת הלייקים מהדפים התחיל בקנדה לפני שנה, זאת בשל ההבנה כי אינסטגרם הפך למקום עם תוכן רדוד, חשיבות לנראות ומסרים מיניים.
המצב הלא אופטימלי הזה הטריד את צוקרברג והנהלת הפורמט, והם החליטו לקיים פיילוט במספר מדינות לבדוק מה קורה להתנהגות המשתמשים כשאלמנט הלייקים והעוקבים יורד מהפרק
זאת בשל התבססות של תעשיית קניית לייקים ורובוטים, שעובדים עבור המשתמש לשם העלאת לייקים ועוקבים
תופעה שאינסטגרם ממש נלחמה בה!
אינסטגרם החליטה לשנות את הרגלי הצריכה ברשת החברתית, והוחלט על הסרה של האפשרות לראות את כמות הלייקים שדף מסויים קיבל (כלומר עוקבים) וכמות הלייקים שכל פוסט מקבל
למעשה בעדכון הגירסה האחרון שאינסטגרם הוציאה (נכון לנובמבר 2019)
, כבר ניתן לראות את העידכון, וכבר לא ניתן לצפות בכמות הלייקים המופיעים על הפוסטים וכמות העוקבים בדף.
מה אתכם? הולכים לרענן גרסה או שתשמרו בקנאות על הגרסה העכשווית?
רוצים להיות מעודכנים כל הזמן במה שהולך בעולם הדיגיטל ולא לעשות טעויות?
יש מועדון חברים בדיוק בשביל זה
סיירת הדיגיטל!!!
את המועדון מנהלת מומחית לשיווק ודיגיטל – ליאת גפן
החברים נהנים מ:
🖲 עידכונים חמים ומיידיים על כל מה שקורה בעולם הדיגיטל ( שינויים בפייסבוק, פיצ'רים חדשים ועוד)
🖲 ידע עדכני בצורת מאמרים שווים מעולם השיווק והדיגיטל
🖲 טיפים חמים בשדרוג העבודה ברשתות החברתיות
🖲מבצעים מיוחדים על שירותי "גפן ניו מדיה"
🖲 טעימות מהקורסים הדיגיטליים של ליאת גפן
🖲ימי עיון וכנסים מיוחדים בנושאי דיגיטל ושיווק
🖲פלטפורמת שיתוף פוסטים בפייסבוק והדרכות כיצד למקסם את האפשרות הזו
חברי המועדון יזכו ליחס מועדף, הנחות, הדרכות חינמיות, עידכונים מהשטח ומבצעים ששווים עבורם כסף.
עד סוף 2019 מחיר השקה מגוחך לחודש = לקפה ומאפה בכל בית קפה…
24.90 ש"ח לחודש במקום 249 שח
מי שמשלם מראש (אפשר בתשלומים) לכל שנת 2020, יקבל את החברות במחיר המיוחד של 24.90 ש"ח.
ואתם מעודכנים בכל מה שמשתנה בעולם הדיגיטל, נהנים מתנאים מיוחדים, מוזמנים לנסות מוצרים חדשים שלנו לפני כולם ובמחיר סמלי או בחינם
ומקבלים המון ערך שאתם אפילו לא יכולים לדמיין!!!
להרשמה למועדון-
https://lp.vp4.me/kpnd
להצטרפות לחצו על הלינק
הכותבת- ליאת גפן הלוחשת לעסקים
בעלת האקדמייה לניו מדיה.
מבצעים
דגנית הרטמן – ספר העצמה לילדים: ארגז הכלים של דניה, לגילאי 3-7
מוזמנים לרכוש את הספר מהאתר וליהנות מהמבצע
🌼 רכישת הספר ארגז הכלים של דניה לגילאי 3-7 ב-50 שח (התשלום כולל משלוח)
🌼שעת הקראה והפעלה בגן ילדים באזור גוש דן בלבד בשווי 300 שח
🌼שעת הקראה והפעלה בספריה בגוש דן בלבד בשווי 400 שח
🌼רכישה מרוכזת (מעל 10 ספרים) בהנחה משמעותית לפלאנט, 40 שח לספר.
בברכה דגנית🌸
http://www.denia-books.com/
חיים חננאל, "פופקורן הפקות וידאו"
בלק פריידי גם בפופקורן הפקות!
מבצע שאי אפשר לפספס!
סרט תדמית לעסק במחיר
1200 ₪ במקום 2300!
מבצע עד ל 15.12
להזמנות: חיים חננאל, פופקורן הפקות 052-3750911
כי צריך פופקורן לסרט טוב
שירה רפאלוביץ ניהול קמפיינים ממומנים
הרשמה למשדר חירום יום שני 9.12.19 שעה 11.00
5 הנתונים שמנהל הקמפיינים שלך לא רוצה שתדע
10% הנחה לקוראי הירחון, להצעה שתוצע בשידור
מתנות
איריס רוזנהק – בלום, מלווה ליצירת משפחה
מדריך לזוגיות מאושרת
זוגיות מאושרת וניהול עסק זה אפשרי !
כתבתי מדריך בנושא, המדריך פונה לנשים
אבל מתאים לכולם.
תמצאו טיפים ודוגמאות שיעזור לכם לנהל עסק מצליח
יחד עם זוגיות מאושרת ולג'נגל עם הורות ועוד .
אני אשמח לקבל פידבק על המדריך, מי שיעביר אלי
פידבק למדריך אשמח לתת לו שעת אימון ללא עלות.
(אפשר בסקייפ).
דורית גרינברג, מ.ד.ס פארם
המדריך לעיכוב תהליכי ההזדקנות
אפשר שגופינו יראה וירגיש צעיר יותר ובריא יותר
בואו לקבל ארגז כלים טכנולוגיים, וכן מידע מקיף ועדכני על מנת לשפר את בריאותכם ואת איכות החיים שלכם
טל הלפרין – מומחה לגידול ירקות אורגניים בגינה הביתית ובאדניות
המדריך: איך לבחור את מיקום הגינה האורגנית ולהכין את השטח לקליטת השתילים
במדריך אראה לך איך לבחור מקום מתאים לגידול הירקות שלך, איך להעשיר את הקרקע בכל מה שהירקות האורגניים צריכים וכמובן אדגים איך בדיוק לבצע את העבודה.
שמחה שדה מנכ"ל שי – המועדון לצרכנות נבונה
הזמנה לוובינאר "עוצרים את יוקר המחייה ע"י הגדלת ההכנסה"
חברת "שי – המועודון לצרכנות נבונה" מאפשרת לאנשים ללא הבדל מין, דת, גזע וצבע לשפר את איכות חייהם ולהגיע לחופש אישי ולעצמאות כלכלית.