ירחון פלא-נט הוא שרות נוסף שניתן לחברי פלא-נט בכדי להעביר לכמה שיותר אנשים את יתרונות המוצרים והעסקים שלהם.
רוצה גם לפרסם את המוצרים והשירותים שלך בירחון?
היכנס לקישור, וקבל את כל ההנחיות למשלוח החומרים

קוראים יקרים,

אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת, מביאים לכם עד הבית… מבצעים מיוחדים, מאמרים מעניינים, וכמובן מתנות – לדוגמא:

מיגון לתושבים – להתכונן לזמן חירום בזמן

– כיצד ניתן ללמוד לזהות פייק ניוז בדרך מהנה?

האם אפשר ורצוי לחשב מסלול מחדש לאחר הבחירה של ביידן?

– מזג האוויר וגמילה מחיתולים

ועוד הרבה…..

חשוב לי להדגיש: 

תוכלו להוריד מידית ובחינם, כל אחת מהמתנות שמופיעות בירחון – מתנה אחת, חלק מהן, או אפילו את כולן – אתם בוחרים.

ברגע שאתם מורידים מתנה מסוימת – הפרטים שלכם עוברים, אך ורק לאיש המקצוע שמעניק את אותה המתנה!  

תמונת סטודיו
אופירה לוגו

אופירה בכר שפיגל נכסים + הכל אפשרי

מיגון לתושבים

היעוד שלנו

להגן על אנשים

בזמן חירום

ולהתכנן לזמן חירום בזמן

החשיבות של ממ"ד בזמן חירום להגן עלינו.

מיגון לתושבים

היעוד שלנו

להגן על אנשים

בזמן חירום

ולהתכנן לזמן חירום בזמן

החשיבות של ממ"ד בזמן חירום להגן עלינו.

ישנים בתים צמודי קרקע  דירות בקומות לגובה לא תמיד יש להם ממ"ד,אנשים צריכים לרוץ למקלטים רחוקים בניהם ישנה האוכלוסיה הבוגרת שקשה לה לרוץ בזמן  חירום,וגם האוכלוסיה של אנשים מוגבלים להגיע למקום מבטחים בזמן קצר מאוד

לכן אנו נותנים  מגוון של פתרונות

פתרון ראשון

בנית ממדים בבתים לבניה לגובה שאת היסודות עושים מתת קרקע ,או תוספת לבית על הקרקע (.השבחת הנכס)

ענף 1-בנית ממדים לבניה רוויה, בנית ממדים לבתים צמודי קרקע

על מנת לבנות יש לתכנן את הממדים ולבדוק כיצד מתחברים לבתים  .

דרוש תכנון של ספקים:יועץ קרקע,מודד, אדריכל, קונסטרוקטור ומפקח בניה

ממדים עשויים מבטון (תיכנון + ביצוע לוקח בערך 5 חודשים).

פתרון שני

בבתים שאי אפשר להוסיף ממד היות ואין מקום על המגרש בבית משותף,או שלא כל השכנים מעונינים ישנה אופציה לממד מתקפל

ענף 2- ממדים מתקפלים

 יחידה של 6 פאות כמו קוביה שנפתחת בתוך הבית

מתקפלת ל30 ס"מ לקיר אחד,על מנת להכניס את הקוביה לבית צריך אישור של קונסטרוקטור לבדוק על מנת לבצע התקנה

ממדים עשויים מפלדה,ושוקלים לערך 900 ק"ג

   פתרון שלישי

המגוניות הם אופציה נוספת להעמיד בחצר ללא היתר בניה אבל צריך להבין בהבדלים בניהם ואיזה תועלות יש מהם.

 ענף 3- מגוניות לפי הצרכים של הלקוח

התאמה של המיגוניות או מבטון או מפלדה לפי הצרכים של הלקוח

 פתרון רביעי

אנשים הופכים את הממדים לחדרים רגילים ומוצאים את חלון הבטיחותי או את הדלת הבטיחותית ואז החדר נהפך לחדר רגיל עם סכנה ממשית להגנה

  ענףף 4- תיקוני ממדים

כאשר החלון והדלת לא תקניים והחדר עדין מבטון לפי התקנים.

בברכה

אופירה בכר שפיגל

נכסים+הכל אפשרי

03-9516111

050-5548629

אופיר בראל

אופיר בראל – האמת שמאחורי הפייק-ניוז

כיצד ניתן ללמוד לזהות פייק ניוז בדרך מהנה?

תקופת הקורונה מביאה אתגרים רבים למשפחות עם ילדים בגילאי בית הספר: השינוי החד בשגרת הלימודים, יחד עם הזמן הרב שההורים והילדים מבלים בבית בתקופות של סגר, מביאים לעליה ברמות המתח והתסכול הנפשי- הן אצל הורים והן אצל ילדים.

כיצד ניתן ללמוד לזהות פייק ניוז בדרך מהנה?

תקופת הקורונה מביאה אתגרים רבים למשפחות עם ילדים בגילאי בית הספר: השינוי החד בשגרת הלימודים, יחד עם הזמן הרב שההורים והילדים מבלים בבית בתקופות של סגר, מביאים לעליה ברמות המתח והתסכול הנפשי- הן אצל הורים והן אצל ילדים.

אל תוך הקלחת הזאת, ניתן למצוא דאגה נוספת, שמדירה שינה מעיניהם של הורים רבים:
חשיפה לפייק ניוז. על פי מחקר שהתפרסם באחרונה מאת אוניברסיטת ברונל בבריטניה, 36% מההורים חוששים שילדיהם ייחשפו למידע לא מהימן על הקורונה. אולם, רק 16% אחוזים מההורים שוחחו על הילדים שלהם כיצד להתמודד עם פייק ניוז.

אפשר להבין את הפער הגדול שבין שני הנתונים:  החשש הכלכלי, הדאגות הבריאותיות וחוסר הוודאות לגבי העתיד עלולים להסיט את תשומת הלב מהבעיה הזאת. בנוסף, הורים רבים גם, כנראה, לא יודעים בעצמם איך להתמודד עם פייק ניוז.

בדיוק בנקודה הזאת, יש לי פתרון מצוין בשבילכם- ההורים והילדים:  שחקו איתם במשחקים המיועדים לכך.

במהלך השנים, פותחו בחו"ל מספר משחקים שנועדו לסייע לשחקנים להתמודד עם פייק ניוז במציאות בצורה טובה יותר. אחד מהם, שפותח באוניברסיטת קיימברידג', הוא משחק שבו השחקן נכנס לנעליו של טרול, שצריך להפיץ (לא באמת) כמה שיותר פייק ניוז. המשחק הזה מבוסס על משחק אחר, שפותח בעבר בדיוק למטרה הזו ונמצא יעיל במחקר המשך ענף שנערך בקרב השחקנים שהשתתפו בו.

ישנו גם משחק ישראלי, שמעמיד בפני השחקנים תמונות שונות של אנשים, כאשר השחקנים צריכים להחליט האם הן מייצגות אנשים אמיתיים או לא.

למשחקים האלה- ולרבים אחרים מהסוג הזה- יש תרומה כפולה:  גם מלמדים את הילדים (והמבוגרים) בדרך חווייתית איך לזהות פייק ניוז וגם יוצרים זמן איכות משפחתי . עם הדיבורים על סגר שלישי שמתקרב ובא בצעדים גדולים, זה הזמן לבדוק את המשחקים הללו.

רוצים לקבל קישורים והסברים למשחקים?

מעוניינים בטיפים נוספים לזיהוי פייק ניוז בימי הקורונה?

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שלי או ליצור איתי קשר ישירות במייל: ophir.barel@gmail.com

באנר
אלקה יפה

ד"ר אלקה יפה יוזמת פורטל המידע "מעגלי החיים +60"

האם אפשר ורצוי לחשב מסלול מחדש לאחר הבחירה של ביידן?

בחודשים האחרונים, תודות לאילוצים של גלי הקורונה 

השתתפתי בפגישות זום בקמפיין גדול של מרחב היזמות של הגיל השלישי

הדגש בכל חלקי הקמפיין היה על "אקטיב אייג'ינג" ובעברית פשוטה

"אזרחים וותיקים מלאי אנרגיות ופעילים" הקמפיין ממשיך, כדאי לעקוב!

האם אפשר ורצוי לחשב מסלול מחדש לאחר הבחירה של ביידן?

בחודשים האחרונים, תודות לאילוצים של גלי הקורונה 

השתתפתי בפגישות זום בקמפיין גדול של מרחב היזמות של הגיל השלישי

הדגש בכל חלקי הקמפיין היה על "אקטיב אייג'ינג" ובעברית פשוטה

"אזרחים וותיקים מלאי אנרגיות ופעילים" הקמפיין ממשיך, כדאי לעקוב!

שנת 2020 מתקרבת לסיום ובעולם וגם אצלנו קורים דברים בהובלה

בארה"ב נבחר נשיא בן 76 ורבים שמחים על שיקול הדעתניסיון וחוכמת החיים שהוא מביאקרא עוד  , בראיון שישי  האחרון אמר רון חולדאי כי אם כצפוי ייערכו שוב בחירות הוא שוקל ברצינות להציע מועמדות עם ניסיון חיים, שיקול דעת בגיל צעיר בשנתיים מביידן. האם תהיה לכך השפעה על ההתייחסות בחברה לכל בני הגיל השלישי?

רק ימים יגידו! אנחנו במעגלי החיים+60, הרגשנו וכוונו למגמה הזו מאז תחילת המיזם לפני 9 שנים. ריכזתי כאן את הרמזים ואבני הדרך שזיהו את הכיוון. העלאת המודעות העצמית והחברתית של היכולות והתרומות האפשריות של אזרחים וותיקים היא צומת חשובה.  מוזמנים להיכנס כאן בקישור היכרות עם החשיבה מאחורי הקלעים  של הפורטל ששם למטרה את שיפור איכות החיים בגיל השלישי

לחשב מסלול מחדש באמצעות רפלקציה על המגמות ואבני הדרך שהיו.

 הזמנה להכיר את הגישה של "מעגלי החיים+60" פורטל (שער לאתרים רבים)

המרכז מידע במגוון תחומים במטרה לעזור בשיפור איכות החיים בגיל השלישי

 מעגלי החיים +60 הוא פורטל המיועד לגילאים +60 ועד 120. תוחלת החיים עולה ואנחנו מבקשים לשפר גם את איכות החיים. ריכזנו באתר מידע מסונן ומאורגן בנושאי פנסיה ובתחומים רבים נוספים המעסיקים אנשים הנמצאים במעבר לקראת היציאה לפנסיה או פנסיונרים. המטרה המרכזית היא לפרסם ולהנגיש מידע לבני +60 במטרה להעלות אצלם המודעות והמוטיבציה לשיפור איכות חייהם!

לפני שאתם צוללים לתוך המדורים השונים, אנחנו מזמינים אתכם לפתוח ולקרוא מכתב אישימכתב לגולש האידאלי – גולש בן +60.

מעגלי חיים הוא פורטל דינאמי ותוכנו משתנה בתדירות גבוהה היות  ורובו מקושר לאתרים דינאמיים אחרים. אימצנו את המושג מגה חיים המתאים לגישה המוצגת לפנינו. האתר מספק כמות גדולה של מידע בתחומים שונים עבור קהל היעד המגוון והרחב שלו. ייחודו של הפורטל בכך שהמידע המרוכז בו עבר סינון ומיון קפדני ולאחר מכן אורגן בצורה ידידותית ונגישה. הפורטל ימשיך להתעדכן על פי איתור צרכים של אנשים בגיל הזהב.

נכון, לשמחתנו ישנם אתרים רבים בעברית ובאנגלית העוסקים בגיל הזהב. אנחנו מפנים אליהם ומצטטים אותם בכל פעם שהנושא נדרש. אך אנחנו רוצים להביא כאן משהו ייחודי יותר, רגוע ונעים יותר, בעל קצב המותאם לחטיבות הגיל המדוברות. אנחנו עובדים בגישה של שיתוף במידע תוך מודעות לכך שתוך 5 שנים מספר המבוגרים בעולם מעל 65 יעלה על מספר הילדים בני 5 ומטה. באמצע המאה הנוכחית יותר משני מיליארד אנשים יהיו בני 60 ומעלה.
בעשרות השנים האחרונות נאמר כי העולם שייך לצעירים. אנחנו כאן בפורטל רוצים לטעון כי העולם בעשרות השנים הבאות שייך למבוגרים. החל מגיל +60 אנחנו יודעים יותר מה אנחנו רוצים. יש לנו יותר זמן פנוי לעשות את מה שאנחנו אוהבים. בדרך כלל יש לנו גם יותר משאבים כלכליים לביצוע. אנחנו מעלים עובדות האלה למודעות שלנו ושל הסובבים אותנו ואנחנו נצליח כי –המגמה מראה כי גם כלכלית העולם שייך למבוגרים.

לסיכום: הפורטל הנו שליחות חברתית שמטרתה לגבש קהילת וותיקים בעלי דימוי עצמי גבוה. ישנה כאן הזדמנות פז לגולשים להיות מעורבים. להזמין נושאים שחסרים, להעיר על מה שנראה להם מיותר או לא ברור ועוד. זהו פורטל הנבנה על פי הזמנתכם וכל רצוננו הוא להתאים אותו אליכם, לצרכים שלכם בגיל השני והשלישי.
נשמח לשמוע מכם ולשמור על קשר. תוכלו להשאיר תגובות בסוף כל פוסט/עמוד. לכתוב בפורומים השונים ובפורום שלנו “מועדון גיל הזהב“, ב”צור קשר” וגם עמוד הפייסבוק .  

כל דרך שתבחרו לתקשר – מתאימה לנו. בהצלחה, ד"ר אלקה יפה, יוזמת ומנהלת תוכן

052-372-6523

טלאור סלע ליוטיוב

טלאור סלע – מדריכה להחלמה מפיברומיאלגיה ויועצת בשיטת בריאות טבעית 

הדבר שאני הכי אוהבת היום הוא לעזור לאנשים להיפתח לשינוי!  

להדליק בם את האש הפנימית האינטואיטיבית ולהיפתח לאפשרות של ריפוי מיידי.

להניע אנשים לפעולה שתשפר את איכות החיים שלהם. 

הדבר שאני הכי אוהבת היום הוא לעזור לאנשים להיפתח לשינוי!  

להדליק בם את האש הפנימית האינטואיטיבית ולהיפתח לאפשרות של ריפוי מיידי.

להניע אנשים לפעולה שתשפר את איכות החיים שלהם.

  פיתחתי שיטה: "עשה ואל תעשה" – שיטה המעניקה סל פתרונות יצירתיים ללא תרופות,

כיצד ניתן להחלים.

כלים וטיפים ליציאה ממצבי משבר קשים, להפגת כאבים כרוניים ותשישות ומניעת ליקויי שינה ותופעות מטרידות אחרות.

 את השיטה פיתחתי מתוך ניסיון אישי מצטבר כבעלת התסמונת מילדות, שנים של לימודים בתחומים מקיפים, איסוף וסינון מידע שהביאו אותי למציאת הדרך להחלמה עבורי.

 תסמונת פיברומיאלגיה והתשישות הכרונית הידועה גם בשם "דאבת השרירים" מאופיינת בכאבים מפושטים בלתי מוסברים בכל הגוף, עייפות כרונית, תשישות, ליקויי שינה, מעי רגיז, חרדות, דלקות, אלרגיות, ורטיגו, דיכאון. סובלים ממנה כ 8% ויותר באוכלוסיה  מתוכם 80% נשים. התסמונת מאובחנת על דרך השלילה לאחר שבודקים ושוללים מחלות אחרות, דומות בתסמינים ועדות אישית של המטופל על תחושותיו . התסמונת מאופיינת ברגישות יתר לאור, קור, חום, רעש, ריח, מגע. הסובלים ממנה לוקים באיכות חיים ירודה עד כדי אי תפקוד כללי.

 מי אני?

מילדות ועד שנות ה 50 המאוחרות שלי סבלתי מהתסמונת ללא איבחון תוך כדי שעברתי בין רופאים, טיפולים, מטפלים, תרופות ותוספי מזון – כל אלו לא הועילו לפתור אותי מכאביי.

חיי היו סבל וכאב אך אני הייתי נחושה להבריא.

 מהפך משמעותי בחיי גרם לי לשנות כיוון, ולהתמקד בהחלמה שלי.

 כך יצאתי לדרך חדשה שהביאה אותי להיות כיום מדריכה להחלמה לסובלים מהתסמונת.

 אני מלמדת אנשים בדרך מהירה וקצרה – מה לעשות ומה לא לעשות כדי להחלים ולחיות בבריאות מיטבית.

אני מלמדת אנשים להפיג כאבים במהירות, בקלות וללא תרופות.

בתהליך ממוקד וקצר לומדים מה זאת פיברומיאלגיה, מה הגורמים והסיבות שפרצה, מהן התופעות שלה ומה מחמיר אותה, כיצד אפשר להפחית את התופעות , מהי התזונה המתאימה, איזה ספורט כדאי לעשות ובמידת הצורך מקבלים הכוונה למוסדות או מטפלים רלוונטיים.

 יצרתי 3 כלים תומכים בהדרכה שלי להחלמה מהתסמונת

 כיום אני מרצה בעקבות הספר שכתבתי "סוד הכוח להחלים – פיברומיאלגיה זה כל הסיפור". הספר כתוב בגילוי לב ובו אני מספרת על מה שלא רואים, על הדרך, על השלבים, על המיכשולים, על התובנות ועל השפעת התסמונת על חיי וההחלמה ממנה.   הספר תורגם לאנגלית ונמצא לרכישה באתר אמזון . וכן בגירסה דיגיטלית.

חיברתי מדריך מעשי להחלמה שמעניק הסברים מפורטים, שלבים מעשיים פשוטים וברורים, קלים לביצוע ללא תרופות שניתן ליישם לבד.

מתוך ההתנסות האישית שלי גיליתי שמוסיקה תורמת באחוזים ניכרים להפגת כאבים וכך יצא שהחלטתי לתמוך בחולים בתסמונת מתוך ההתנסות האישית שלי עם התופעות ועם תהליכים שחוויתי תוך כדי האזנה למוסיקה, למדיטציות שעשיתי ולתוצאות שקיבלתי. הפקתי כלי עוצמתי ומיוחד – דיסק מדיטציה ודימיון מודרך להפגת כאבים, ריפוי רוגע ושינה שלווה – "השקט הפנימי".

דיסק זה הופק באהבה רבה והוא תוצאה של חיפוש ארוך שנים אחר מרפא לגוף ולנפש ומציאת החיבור והפתרון לבריאות טובה ושיפור איכות החיים.

כמי שחוותה קשיי הירדמות, שינה לקויה וכאבי גוף שונים (בעלת תיסמונת פיברומיאלגיה), התמודדתי שנים עם התופעות וגיליתי את הדרך להפחתת הסבל והכאב בגופי.

יצרתי דיסק מיוחד עבור אנשים המחפשים שינוי משמעותי בחייהם בדרך טבעית ונעימה.

המוסיקה הולחנה על פי גישת "קולות עדן" ומבוססת על קולות, כלי הקשה עתיקים וכלים אותנטיים.

גישת קולות עדן נחקרה במוסדות רפואיים והוכחה כמשפרת איכות שינה ומסייעת לריפוי ורוגע.

צבירת רגעי שקט ומרגוע משפיעים על יצירת הרמוניה המאפשרת לחיות בשלום עם מצוקות הגוף והחזרת השמחה, השינה הטובה והאיכות לחיים.

העדויות על הדיסק הן רבות ומגוונות, וניתן לרכישה בגירסת דיסק פיסי    במשלוח בדואר או  בגירסה דיגיטלית ישירות למייל:
http://bit.ly/2clIENR

 להתקשרות : 0544758271
קישור לדף נחיתה
https://bit.ly/3gkG9b1

כרטיס דיגיטלי  https://www.pelenet.co.il/talors/ 

אתר פיברומיאלגיה: https://www.fibromialgia.co.il

תמר פלג

תמר פלג – פסיכודרמה של סיפורי המקור

על מסרים סותרים, חלומות מבעתים,מציאות מטלטלת וגילוי האור בתוך החושך

 בפרשת השבוע ויצא

תחילת מסע הגיבור של יעקב

כובד משונה השתלט על גופו וחשיכה אפפה אותו. נקודה קטנה לא פסקה לרעוד בנפשו פנימה.

ומה יהיה עכשיו?

על מסרים סותרים, חלומות מבעתים,מציאות מטלטלת וגילוי האור בתוך החושך

 בפרשת השבוע ויצא

תחילת מסע הגיבור של יעקב

כובד משונה השתלט על גופו וחשיכה אפפה אותו. נקודה קטנה לא פסקה לרעוד בנפשו פנימה.

ומה יהיה עכשיו?

הוא שמע את קול אימו באזניו: "עליך לעזוב את הבית! לעזוב את הארץ! להימלט מפני חמתו של אחיך ומפני נקמתו"

ואז גם קול אביו נשמע :

"עליך לעזוב את הבית. ללכת מפה לחרן. למצוא לך בת-זוג ראויה מה"שבט" שלנו שאינה מבנות חת".

לעזוב את הבית.

כמו רעמים מתגלגלים התדפקו המילים האלה על ליבו והגבירו את הרעד בתוכו.

והוא הבחין בקולות הנוספים שהצטרפו לצרימה הדיסהרמונית בתוכו:

האם אמא רוצה לסלקו מהבית? האם היא כועסת עליו?

אולי היא הרגישה שהוא לא פעל בלב שלם? שהוא לא היסווה את קולו כשדיבר עם אביו?

(הקול -קול יעקב)

ואבא? אולי הוא כועס עליו על ששיקר אותו וניצל את עיוורונו..

 

הוא חש את בתנועה שהלכה והתגברה בתוכו מאיימת לקרוע אותו מבפנים:

לברוח מ… או ללכת לקראת..?

התנועה הזו טילטלה אותו ללא רחם.

ועד מתי אברח, האם עוד אשוב הביתה, האם עוד אזכה לראותם?

המחשבות היכו בו כמו אבנים כבדות וחדות.

הוא נזכר בדבריה של אימו:

עַד-שׁוּב אַף-אָחִיךָ מִמְּךָ, וְשָׁכַח אֵת אֲשֶׁר-עָשִׂיתָ לּוֹ, וְשָׁלַחְתִּי, וּלְקַחְתִּיךָ מִשָּׁם.

הרי היא הבטיחה "עלי קיללתך בני", הוא חשב, ועכשיו היא מגלגלת עליו את המחיר ומסלקת אותו!

הוא הרגיש נבעת. הוא הרגיש נבעט.

הוא לא רצה ללכת. לא רצה שהמשמעות של ההליכה שלו תהיה בריחה.

הוא העלה לנגד עיניו זיכרון על סבא שלו אברהם וסיפור ה"לך לך" שלו.

גם סבא נדרש לעזוב את בית אביו, את ארצו ומולדתו, אבל… בנסיבות כל כך שונות. הסיפור של סבא אברהם היה מלווה בתחושה הירואית, הוא הצטייר כבעל תעוזה. לא כך היה אצלו.

הוא יצא לדרך בבהילות. נבעט אל הלא נודע, ולא ידע כמה זמן הלך כך לבדו. מביט מידי פעם אחורה לראות שעשיו לא רודף אחריו, מסתתר כחיה נרדפת,

ופתאום-חושך! כאילו מישהו כיבה בבת אחת את אור השמש

"ויפגע במקום ולן שם כי-בא השמש".

האפילה אפפה אותו והוא אבד קשר עם המציאות. משהו נשגב ממנו עצר בעדו ואילץ אותו לעשות שם את הלילה.

הוא מצא אבן גדולה ונשכב עליה, נרדם וחלם.

כולנו מכירים את החלום שחלם יעקב. ואני מבקשת להציע שאפשר שהוא חלם קודם חלום נוסף.**

ובחלום, אביו יצחק, שכב על אותה אבן, קשור,עקוד כשה לעולה,

כשאביו אברהם עומד מעליו עם המאכלת. למה הוא לא ברח ממנו? למה הוא נכנע?

יעקב התעורר בבעתה!

הלא גם הוא הסכים ללכת עם התכנית של אמא שלו בלי להתנגד. גם הוא בגד בעצמו.

בחלום, יצחק אביו ניצל. אייל הופיע פתאום מהסבך.

האם זה סימו שגם הוא יינצל מהסבך הזה שהוטל אליו?

הוא ירד מן האבן והחליט לישון על האדמה. אסף אבן קטנה והניח למראשותיו ואז חלם שוב:

ובחלומו סולם מוצב ארצה וראשו בשמיים..ומלאכים עולים ויורדים בו.

המתח הזה שבין הקטבים, הרגיש לו מוכר.

כך גם התחיל המסע שלו, בין שני הקטבים של "עולים" (ללכת אל..) ו"יורדים" (לברוח מ..)

האם מישהו מהמלאכים האלה יוכל לומר לו אם הוא הולך בדרך הנכונה?

האם הוא בעליה או בירידה ?

מהם הקצוות שעליו לחבר?

הוא חש שמשהו אבד לו, אבל הוא לא היה יכול לאחוז ב"קצהו" ולומר מהו.

מי אני? מה אני עושה פה? מה יעזור לי להרגיש מחובר?

בתוך המצוקה שהתעבתה הוא שמע לפתע את קול אלוהי אברהם ואלוהי יצחק מדבר אליו ומברך אותו:

" הארץ אשר אתה שוכב עליה לך אתננה ולזרעך… ונברכו בך משפחות האדמה… לא אעזבך"!

המילים החליקו כמו שמן את הכיווץ שבליבו : לא אעזבך..

משהו התרחב קצת.

פתאום בתוך החושך העצום הזה, בתוך הפחד הגדול הזה כאילו נדלק אור!

מי היה מאמין?

שבמקום הזה, החשוך, המבעית, הלבד- יש אלוהים!

"אכן יש אלוהים במקום הזה ואנכי לא ידעתי!"

**המדרש מתאר את המקום שיעקב "פגע" בו וַיִּפְגַּע בַּמָּקוֹם כמקום העקידה.

כאילו יעקב מגיע דווקא למקום הזה מתוך זיכרון שאינו שלו, אלא כמשהו שעבר אליו בירושה מאביו, באופן לא מודע ולא מוסבר.

סביר ביותר להניח שיעקב לא הכיר את סיפור העקידה.

יצחק, קרבן הטראומה, מן הסתם לא סיפר את הסיפור הזה ולא חזר אליו.

מתקבל על הדעת שהוא הדחיק את הזיכרון הטראומטי. ה"סוד" הזה נשאר כנראה בין יצחק לאברהם והודחק .

ובכל זאת, המדרש טוען שזה היה המקום שבו עשה יעקב את תחנתו הראשונה בדרכו, ובו קיבל את ההבטחה האלוהית שהוא מבורך.

זה מעורר בי מחשבות על ההעברה בין דורית, transgenerational trauma שעוברת בין יצחק ליעקב.

אצל שניהם, ברגע החשוך, ברגע שכמעט אבדה תקווה מגיעה ההצלה. (ליצחק-בדמות האייל הנאחז בסבך וליעקב באמצעות החלום וההבטחה האלוהית).

אלוהים מוסר ליעקב את הסוף הטוב של הסיפור שלו מראש- אבל אין הבטחה איך יגיע לשם.

זה כבר החלק שלו בסיפור.. פה העבודה שהוא צריך לעשות.

וגם אנחנו במסע שלנו לפעמים נמצאים בבריחה, מתכחשים לחלקים שאיננו יכולים להכיר בהם כשלנו, ולפעמים נדרש לעשות מסע של חיים שלמים כדי להכיר בם וכדי להכלילם בעצמנו. ליעקב זה לקח למעלה מ20 שנה.

מברכת אותנו שנזכה בחיינו, כמו יעקב, לחוות מהלך של אינטגרציה מליאה, שנמצא את השלם בתוכנו, ושנצליח להתמיר דפוסים מכשילים.

מוזמנים להשתתף בוובינר של "איך להביא ריפוי למערכות יחסים באמצעות עבודה פסיכודרמטית עם סיפורי המקור" שבו אתאר את דרך העבודה הייחודית שאני עובדת בה בשילוב דוגמאות מסיפורי מקרה של אנשים, שהצליחו תוך זמן קצר להביא לריפוי ולהתמיר דפוסים מעכבים בדרך שיש בה עומק לצד הנאה ומשחקיות.

שמרו את התאריך: 6.12.20

 פרטים והרשמה בקישור:

https://bibliodrmh.ravpage.co.il/lecture

תמר פלג 058-6428688

 

אתי כהן ליוטיוב
raz 02

אתי כהן מנחת הורים לגיל הרך

מזג האויר וגמילה מחיתולים

האם יש קשר בין גמילה למזג האויר?
או אולי בין מזג האויר לריגרסיות?

בואו נבין מה הילד לומד על הגוף שלו בזמן גמילה.
בזמן גמילה הילד לומד את ההרגשה בגוף – מה אני מרגיש לפני שמגיע הפיפי.
בדיוק כמו שאנחנו מרגישים מתי יש לנו פיפי, הילד צריך ללמוד לקשר בין ההרגשה בגוף לבין יציאת הפיפי.

מזג האויר וגמילה מחיתולים

האם יש קשר בין גמילה למזג האויר?
או אולי בין מזג האויר לריגרסיות?

בואו נבין מה הילד לומד על הגוף שלו בזמן גמילה.
בזמן גמילה הילד לומד את ההרגשה בגוף – מה אני מרגיש לפני שמגיע הפיפי.
בדיוק כמו שאנחנו מרגישים מתי יש לנו פיפי, הילד צריך ללמוד לקשר בין ההרגשה בגוף לבין יציאת הפיפי.
ברגע שהילד מבין את ההרגשה הוא בעצם מתחיל לבדוק את הגוף שלו.
לפעמים זה אפילו לא מתוך מודע.
הילד מתחיל להתאפק, לראות כמה הוא יוכל להחזיק את ההרגשה הזאת בגוף.
לפעמים נראה שברגע שיצא טיפה פיפי הילד רץ לשירותים
או הולך לעשות פיפי וכמעט מגיע לשירותים והפיפי יוצא לפני… בדיקה שלו כמה אפשר להתאפק.

ברגע שהילד מזהה את ההרגשה בגוף.
לומד כמה הוא יכול להתאפק
בעצם אין פספוסים והגמילה נהדרת….

אז מה הקשר למזג האויר?
ברגע שנהיה קר יותר,
יכולת ההתאפקות שלנו מתקצרת.
הילד לא יודע את זה ולכן מנסה להתאפק באותו אופן שלמד כבר אבל פתאום מפספס,
לא מספיק להגיע לשירותים.

איך אנחנו יכולים לעזור לו?
פשוט לשקף…
נהיה יותר קר בחוץ.
שאתה מרגיש שיש לך פיפי תיגש ישר לשירותים.
שקר לנו יותר קשה לנו להחזיק את הפיפי בגוף…

לתת לילד מקום להבין מה קורה לגוף שלו.
להבין שזה בסדר ושיש דברים חיצונים שמשפיעים על הגוף שלנו.

רוצים לקבל עוד כלים לגמילה …
מוזמנים להצטרף לשלובים – גמילה מחיתולים והעצמה.
https://www.facebook.com/groups/1789156791201719

לקרוא על גמילה, לשאול, להתייעץ…
מחכה לכם .
אתי כהן מנחת הורים לגיל הרך.

רינה רוטברג

רינה רוטברג – הנצחת המורשת המשפחתית – אורזת מתנות חיים

מי יספר את הסיפור שלי?

מי לא היה רוצה להישאר בלב יקיריו? מי לא היה רוצה שיכירו אותו? שיכירו את מהלך חייו? מי לא היה רוצה שיכירו את תהפוכות גורלו? את ההחלטות שלו? פרשות הדרכים שלו? מי לא היה רוצה שיוסיפו ויספרו את סיפור חייו גם אחרי 120?

מי יספר את הסיפור שלי?

מי לא היה רוצה להישאר בלב יקיריו? מי לא היה רוצה שיכירו אותו? שיכירו את מהלך חייו? מי לא היה רוצה שיכירו את תהפוכות גורלו? את ההחלטות שלו? פרשות הדרכים שלו? מי לא היה רוצה שיוסיפו ויספרו את סיפור חייו גם אחרי 120?

מה ההעדפה שלנו – שילדנו וקרובינו יספרו את הסיפור שלנו? האם הם ירצו לספר עלינו? האם הם יוכלו לספר את שאירע לנו?  

האם אנחנו מעדיפים לספר את הסיפור שלנו מנקודת הראות שלנו? מהמשקפיים שלנו? האם אנחנו רוצים שהסיפור שלנו ייקרא כפי שאנחנו חווים וחווינו? האם נרצה לספר במבט עינינו? האם נרצה לספר במבט אחר?

שמי רינה רוטברג. אני מנציחה מורשת משפחתית, מספרת את סיפור המשפחה. אני עוזרת לאנשים לעשות תיקון, מציגה את המספר במקום ששאף אליו כל חייו. אני מסייעת לאנשים לאסוף את הזכרונות שלהם, לאגד אותם לספר מרגש. ספר שמעניק אושר למספר ולמשפחה שלו. ספר שמעניק גאווה משפחתית על הגיבורים, גיבורי הספר המשפחתי. אני מכילה סיפורים מורכבים, מפוזרים ואסוציאטיביים, ומביאה אותם באריזת מתנה בספר חיים, המורשת המשפחתית.

יש לי דוגמאות למכביר מה פגשתי בתחילת דרכו של המספר, כיצד הרגיש, ומה האריזה שקיבל ממני בדמות ספר בו הוא הגיבור הראשי.

פתחתי קבוצת ווואטסאפ – כתיבה מתנה חיים – בקישור https://chat.whatsapp.com/KJU5Da2FZEH3Jy4kgyfFNp    

מוזמנים להצטרף.

מידע עליי ועל העשייה שלי בקישור https://www.pelenet.co.il/rinar/

איך להתחיל את הצעד הראשון – מוזמנים לפנות אליי טל' 0544567884

סוף סוף תמונה יפה
באנר פרסום

יורם ביבר – ייעוץ אסטרטגי לשיווק קהילתי

אנחנו אחרי תקופת של סגר ארוכה סוף סוף אפשר לפתוח מחדש את החנויות \ קליניקות ולחזור למעין שגרה עד כמה שאנחנו יכולים (לצערנו חלק מהעסקים לא יפתחו לעולם)

חשוב לציין שבזמן שהמדינה הייתה בסגר השוק הצרכני השתנה לחלוטין.

ובתור עצמאיים אנחנו צריכים להיות ערוכים לשינויים.

אנחנו אחרי תקופת של סגר ארוכה סוף סוף אפשר לפתוח מחדש את החנויות \ קליניקות ולחזור למעין שגרה עד כמה שאנחנו יכולים (לצערנו חלק מהעסקים לא יפתחו לעולם)

חשוב לציין שבזמן שהמדינה הייתה בסגר השוק הצרכני השתנה לחלוטין.

ובתור עצמאיים אנחנו צריכים להיות ערוכים לשינויים.

על מנת להביא לעסק שלנו לקוחות חדשים אנחנו צריכים לחשוב קצתאחרת מאיך שחשבנו עד עכשיו ולא לחכות שהלקוחות יגיעו לחנות

בזמנם הפנוי.אלה לחשוב איך להביא את הלקוח לחנות או איך אתםיכולים להגיע ללקוח הביתה

ובמיוחד בתקופה הזאת שאנחנו נמצאים בחוסר וודאות מה יקרה

בשבועות הקרובים(יהיה עוד סגר מלא,סגר ערים אדומות או סגר לילי(שעכשיו התחילו לדבר לגביו) לאור המצב בעלי העסקים חייבים להסתמך קודם כל

על הקהל המקומי השכונתי אלה שגרים קרוב לעסק.ושצריכים את השירות\מוצר שאנחנו מציעים

ומדובר בקהל לקוחות פוטנציאלי מאוד גדול:

** הרבה עצמאיים שהיו להם משרדים קטנים יתחילו לעבוד מהבית

הם הבינו מצד אחד שהם לא יכולים להרשות לעצמם כרגע לשלם שכירות על מקום נוסף ומצד שני למדו שעם כל הבלאגן של הסג,ילדים ומשימות הם עדין יכולים למצוא את הזמן לעבוד מהבית

** הרבה שכירים יתחילו לעבוד מהבית החברות הגדולות יגיעו למסקנה שאין טעם להשכיר 3 קומות משרדים במאות אלפי דולרים בחודש ויתנו לחלק גדול מהעובדים לעבוד

** הסטודנטים לומדים בלמידה מרחוק בבית מהזום

** המובטלים,חל"ת ואילו שבבידוד שממילא נמצאים בבית

מדובר באלפי אנשים שעד לא מזמן היו עובדים מחוץ לבית

משעות הבוקר המוקדמת ועד שעות הערב המאוחרות

אנחנו צריכים להתאים את השירות שלנו לצרכים שלהן

הפעולה הראשונה שצריך לעשות הוא קודם כל ליידע את הלקוחות

שחזרתם לפעילות שהמוצר או השירות שהם צריכים נמצאים ממשמתחת לאף שלהם ושאתם תשמחו לתת להם שירות ולספק להם את כלמה שהם צריכים במיוחד כיום שיש מגמה לעזור לעסקים קטנים

וישנם כמה פעולות שיווקיות נוספות שאתם חייבים לעשות על מנתלמשוך את הלקוח לעסק שלכם

1) נוכחות ברשתות חברתיות חייבת להיות לכם נוכחות ברשתותחברתיות

(פייסבוק,אינסטגרם,טיקטוק) עם זה דרך הדףהפרטי או העסקי פרסום בקבוצות פייסבוק וואטסאפ מקומיות,תפרסמו

תמונות של המוצרים שלכם,

טיפים הקשורים לעסק שלכם,

תפרסמו חוות דעת של לקוחות על השרות/מוצר שלכם

תתנו הנחות/מבצעים לתושבי ה'כונהעל מנת שיכירו אותכם ועוד

2) שליחויות – הלקוח של עידן הקורונה לא רוצה לצאת מהבית על מנתלקבל את השירות הוא מצפה לקבל את השירות\מוצר לפתח הבית וכמהשיותר מהר עם כמה שפחות כאבי ראש ואנחנו צריכים לספק להם את

הסחורה על ידינו או שליח מטעמנו גם עם אנחנו עסק מאוד קטן

3) להתמקד בפרסום מקומי – חלק מהלקוחות שלנו נמצא בקרבת מקוםאז למה שלא נפרסם דווקא עליו..

אפשר לפרסם בקבוצות פיעסבוק/וואטסאפ שכונתיות,

לשם פליירים,מגנטים לתיבות דואר/דלתות,פוסטרים בלוחות מודעותפרסום במקומון אזורי

שלטי פרסום ברחובות מרכזיים,

חוגי בית(כרגע אסור),פה לאוזן

ועוד הכל על מנת להביא את הלקוח מהשכונה לעסק שלנו

4)פעילים בשכונה – וזה סופר חשוב תראו נוכחות בשכונה שאתם גרים ועובדים בה

תתנדבו בפעילות בשכונה,תעשו את הקניות מעסקים שכונתיים כמוכם,תלכו לחדר כושר\יוגה\פילאטיס\ריצה 

תראו מעורבות בחיי הקהילה

תהיו יותר ורבאלים תדברו עם השכנים,עם ההורים האחרים.

 באיסוף מהחוגים של הילדים,

בגינת ילדים,תדברו עם אילו שמתאמנים אתכם

כמה שאנשים יותר יכירו את הפעילות שלכם בשכונה ויעשו קישור בין הפרצוף שלכם(שהם רואים בכל מקום) לבין העיסוק שלכם ואין להם מושג מה הוא.

התמקדות במיוחד בתקופת הקורונה בפעילויות שיווקיות בתוך השכונה שבא אנחנו עובדים וגרים יכול להביא לעסק שלכם זרם של לקוחות

חדשים שילך אתכם דרך ארוכה השירות זמין ונוח ללקוח ועוד

מבעל עסק שהוא מכיר שאתם יכולים להיות זמינים גם בימי קצת בעייתים כי גם עם יש סגר נוסף ואסור לצאת מהבית יותר מקילומטר אתם עדיין תהיו זמינים לתת להם את השירות

רוצים לדעת איך לעשות את זה –

הטבה לקוראי פלא-נט

שיחת ייעוץ של חצי שעה ללא עלות איך האזור הגאוגרפי של העסק יכול למנף את כמות הלקוחות לעסק שלכם גם בזמן הקורונה

יורם ביבר – ייעוץ אסטרטגי לשיווק קהילתי 054-5878700

yorambiber@gmail.com

מירי בלומנפלד ליוטיוב

מירי בלומנפלד סטנד-אפיסטית

במופע "איך פרח כמוך" מדברת מירי בלומנפלד בהומור על דימוי גוף ("הסדנה היחידה שבה הצלחתי להוריד 10 ק"ג הייתה סדנת פוטו שופ")

סדנאות להעצמה נשית, התבגרות, מדריכות בחדר כושר, דיילות בסופר פארם, פקידות בנק, הילדות בשכונת תל גיבורים בחולון ועוד ועוד. המופע מתאים לכל סוגי הקהל.

כיצד נשתמש בכלים מעולם הסטנד אפ בהרצאות שלנו?

הומור זה עסק רציני. יעידו על כך גדולי הקומיקאים והסטנד-אפיסטים. אם למישהו נדמה שבדיחות ופאנצ'ים יוצאים מהשרוול אז הוא טועה בגדול. לפעמים קומיקאי יכול להשקיע שעות, אם לא ימים, על פאנץ' אחד בודד, על מנת להביא אותו לקהל בצורה המושלמת.

מסתבר שהטכניקות בהן משתמשים סטנד אפיסטים יכולות לשמש גם אנשי מקצוע אחרים, בעיקר מרצים. בעידן התזזיתי של ריבוי ערוצים, הפרעות קשב ושפע של אינפורמציה נדרשות מיומנויות נוספות, מעבר לידע שבו אתם שולטים, כיצד לרתק את הקהל, בעיקר היום, כשחלק מההרצאות מועברות בזום.

  • הומור: הומור הוא כלי ששובר מחסומים, יוצר אמפטיה, מנגיש ומקליל את ההרצאה בעיקר כשעוסקים בנושאים רציניים. זהירות! יש לשים לב שההרצאה לא תהפוך למופע בידור ואתם לליצנים, אבל בדיחה או פאנץ' יכולים לשדרג את ההרצאה שלכם.

  לצורך ההרצאה נכנסתי לאתר בדיחות, ולקחתי בדיחה שקשורה לעורכי דין.

 "שבוע לאחר שהצטרף למשרדו של האב, אמר בגאווה עו”ד צעיר לאביו: “הצלחתי לסגור תיק שהיה פתוח במשך עשרים שנה.”

השיב לו האב: "אם היית קצת יותר חכם, יכולת גם אתה להתפרנס עוד עשרים שנה מהתיק הזה!"

אם אתם חשים שהקהל מאבד ריכוז אפשר באמצע ההרצאה להשחיל בדיחה על מנת להחזיר אותו לקשב. כדאי להיות מוכנים עם הבדיחות מראש, ולתרגל אותן. גם מי שאינו מיומן בלספר בדיחות יכול לתרגל את הבדיחה שוב ושוב מול מראה עד שהיא יושבת "טוב בפה" והוא בטוח שהיא תעבור את הקהל.

  • שיתוף קהל. סטנד אפיסטים מנוסים ומיומנים יודעים לאלתר עם הקהל. אולם מה שנראה אלתור הוא הרבה פעמים מתוכנן מראש. גם אתם יכולים לתכנן את שיתוף הקהל. כשאנו משתפים את הקהל אנו יוצרים עניין, ריכוז, קשב. הסכנה היא איבוד פוקוס ושליטה על ההרצאה. לכן, עליכם לזכור שאתם אלה ששולטים על ההרצאה ולא הקהל. עצה: אם אתם משתפים את הקהל תשאלו שאלות סגורות שהתשובות עליהן הן "כן או לא" ולא שאלות שמזמנות תשובות ארוכות.

 לדוגמה: כמה אנשים בהרמת יד יודעים מה תהיה הפנסיה שלהם בגיל פרישה?

  • . הזדהות. מנגנון הצחוק בסטנד אף עובד על הזדהות. סטנד אפיסטים חושפים חולשות, מצוקות, כאב, דרך פריזמה של צחוק. ההזדהות יוצרת אמפטיה וחיבור. כשאתם מופיעים בפני קהל מומלץ לספר משהו אישי עליכם, כדי שהקהל יתחבר אליכם ברמה האישית.

 כך למשל קונדיטורית יכולה לספר על כשלון בתחום האפייה, אישה שמעבירה סדנת הרזיה יכולה לספר שבעבר סבלה מעודף משקל, או עורך דין מצליח יכול לספר על מצוקה כלכלית בילדות. אנשים אוהבים סיפורי הצלחה, שצלחו משברים וקשיים. המסר שעובר: אם הוא יכול או הצליח גם אני יכול.

מטרת הכלים האלה לשדרג את ההרצאה שלכם, על מנת שהמסר והידע שאתם רוצים להעביר ייקלט בצורה מושלמת בקרב השומעים.

מירי בלומנפלד, סטנד אפיסטית

0542430468

תמונה
Screenshot_20190828-234832_Pinterest

אנה יהודית שחורי – מוצרי אלוורה Forever

תחזוקת הגוף בעונת החורף

עונת החורף הגיעה

ואייתה גם כאבי ברכיים..

ולא רק ..כאבי מפרקים ,שרירים

ועוד ממערכת ההולכה .

כל אדם עם כאביו הייחודיים .

עונת החורף הגיעה

ואייתה גם כאבי ברכיים..

ולא רק ..כאבי מפרקים ,שרירים

ועוד ממערכת ההולכה .

כל אדם עם כאביו הייחודיים .

לרוב זה שמצב שחוזר על התהליך

כל שנה ..אם לא מטפלים בו.

ואני לא מדברת על הספורטאים רק .

ולאדם המבוגר המצב בעיתי יותר .

כולם מציעים לעשות כושר ועוד .

גם האימון והכושר לפעמים מזיק ..

לא אומרת לא לשמור .רק חושבת

שכל אחד ואחת צריכים להתאים לעצמם .

מה שהכי טוב להם ונוח …

ג'ל האלוורה מתאים כחיזוק מערכת ההולכה,

מערכת חיסונית ונשימתית לכולם ומוסיפה כמעט .

כי יש אנשים שלג'ל רגישים ..

אפשר ממש בטיפות בהתחלה .

לארגן את המערכות מבפנים ..ויש תוצאות נפלאות.

על הפרק היום מערכת ההולכה .

שרירים ,מפרקים, סחוסים וגידים .

ועל הדרך גם מערכת החיסון מתחזקת.

ההליכה , הרגלים התוצאה נפלאה .

ההרגשה ותחושות מתונות הכאב פחות ופחות .

ויש גם אימון לכושר הליכה ,חיזוק הגוף

ועמידה טובה ..ועשינו לעצמנו עבודה נפלאה .

אז איך אתם מרגישים מהקריאה ?

שווה להתנסות מוזמנים לנסות .

יכולה רק להבטיח שאם מתמידים לא נכשלים .

בהצלחה בהולכה.

אנה יהודית שחורי 052-399-0230
(משלוח מוצרים לכל הארץ)

IMG-20191222-WA0009
IMG-20190919-WA0009

יוסי אבנר – יבואן מוצרי STEEL SHIELD

חוששים מבדיקת זיהום האוויר בטסט ???

אכן, הדרישות להפחתת זיהום האוויר כיום מחמירות ביותר, השימוש ברכב בעיר בפקקי התנועה ובנסיעות הקצרות תורם לזיהום רב בתוך המנוע ובמערכת הפליטה.

הדלק והסולר.

מוצרי הדלק הם ברירת מחדל לשימוש לקבלת האנרגיה, הם מזהמים את המנוע והסביבה.

חוששים מבדיקת זיהום האוויר בטסט ???

אכן, הדרישות להפחתת זיהום האוויר כיום מחמירות ביותר, השימוש ברכב בעיר בפקקי התנועה ובנסיעות הקצרות תורם לזיהום רב בתוך המנוע ובמערכת הפליטה.

הדלק והסולר.

מוצרי הדלק הם ברירת מחדל לשימוש לקבלת האנרגיה, הם מזהמים את המנוע והסביבה.

 בהזרקתם למנועים הם מנטרלים את השימון הקל שמגיע בקושי לאזור מהלך הבוכנה במנוע וגורמים לשחיקה ובלאי

בנוסף להצטברות פיח בפנים המנוע, על ראש הבוכנה, תא השריפה, בEGR ועוד…

שאריות הפליטה לאחר שריפתם סותמים את הממירים הקטליטיים במנועי הבנזין או את מסנן החלקיקים בדיזל, מזהמים את השמן, בהמשך גורמים לזיהום אוויר שאינו בריא לאדם ולטבע.

אם כך מדוע עושים בהם שימוש ?

 הם הזמינים בטבע ועדיין אין תחליף לשימוש במקומם.

"פיואל שילד" מתוצרת "סטיל שילד" מוצר להוספה לדלק ולסולר, התורם לשיפור שריפת הדלק לסוגיו עד כמעט לשלימות, להענקת שימון על וייחודי למכללים של מערכת הדלק ולשטח מהלך הבוכנה, האזור ממנו מתחילה שחיקת המנועים, בנוסף על שיפור האנרגיה והכוח המתקבל מהמנוע וחיסכון בצריכת הדלק מול האנרגיה המתקבלת, חיסכון כספי הגבוה מעלות המוצר.

בקשו את המוצר בנקודות המכירה המובחרות.

מורי מנור תמונה

מורי מנור, יועץ עסקי, שיווקי ושיווק בינלאומי

LEAD  GENERATION

כחלק מתהליך של פעילות בינלאומית

הן ביצוא  והן ביבוא

מרכיב  חשוב הוא  תהליך של

LEAD  GENERATION

השאיפה  היא  להגיע  לזרימה שוטפת של מידע  והזדמנויות  עסקיות.

LEAD  GENERATION

כחלק מתהליך של פעילות בינלאומית

הן ביצוא  והן ביבוא

מרכיב  חשוב הוא  תהליך של

LEAD  GENERATION

השאיפה  היא  להגיע  לזרימה שוטפת של מידע  והזדמנויות  עסקיות.

ביצוא וביבוא:

להגיע  למקורות   המידע-  לזהות אותם  ולהחליט  מה מתאים  לעסק

יש  לשים  לב  כאן  לשני  תהליכי פעילות:

B2B

כאן  מקורות  המידע   הם  יותר  ממוסדים  וגם  היקף המידע  הוא    אינו   ענק.

בין   שהעסק   עוסק  ביצוא  או   עוסק  ביבוא.

אמנם המקורות  הם  דיגיטליים אך ניתן  כאן  גם  לאסוף מידע באופן   ידני  ופרטני.

לעומת  זאת בפעילות של

C2B

היקף    מקורות  המידע  והמידע  הוא גדול  ולעיתים  ענק  ומצריך שיטות  עבודה שונות

דיגיטליות  וממוחשבות.

מורי  מנור

יועץ עסקי,שיווקי  ושיווק  בינלאומי

0505332400

www.imm-global.com

מבצעים

האריה ביצא לחלת תמונה ישרה

מירי בלומנפלד סטנדאפיסטית

מבצע: הספרון במחיר 30 שקלים בלבד

(כולל משלוח)

ספרון הומוריסטי: האריה שיצא לחל"ת – ספרון למבוגרים שגם ילדים יכולים ליהנות ממנו

לרכישה מירי בלומנפלד 054-243-0468

תמונה שולה

שולה שדה, מייסדת פלא-נט, מאמנת לכלכלת המשפחה

איך להכין רשימת קניות שתחסוך לכם עד 50% מעלויות קניות המזון לבית

החודש במחיר השקה 47 ש"ח בלבד

מכירים את התופעה שהילדים מגיעים מבית הספר פותחים את המקרר המלא כל טוב – עומדים ומסתכלים ואז אומרים

"אוף, אין מה לאכול בבית הזה….."

סוף סוף תמונה יפה

יורם ביבר – ייעוץ אסטרטגי לשיווק קהילתי

הטבה לחברי פלא -נט

שיחת ייעוץ של חצי שעה ללא עלות איך האזור הגאוגרפי של העסק יכול למנף את כמות הלקוחות לעסק שלכם גם בזמן הקורונה

יורם ביבר מגנט אותי, דפוס

טלפון 054-587-8700

תמונה רבקה

רבקה יעקב יזמית אינטרנט 

משקיעים הרבה בשיווק, אבל דברים לא ממש מתקדמים בקצב שאתם רוצים?

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון….

האם אתם מפנים את מאמצי השיווק שלכם לגולשים הנכונים.

האם אתם מבקשים מהם להמשיך איתכם הלאה…לתהליך המכירה

האם אתם שולחים אותם לדף נחיתה איכותי שמאפשר רכישה

אם אתם לא בטוחים איך לענות על השאלות הללו. אני מזמינה אתכם להצטרף לסדנה מגולש ללקוח משלם שמלמדת כיצד הופכים גולשים ללקוחות משלמים.

ועכשיו במחיר מבצע מיוחד לחודש דצמבר לקוראי המגזין בלבד 250 ש"ח במקום 490 ש"ח. הקליקו לפרטים נוספים >>

מתנות

אופיר בראל

אופיר בראל – האמת שמאחורי הפייק ניוז

רוצים לדעת מה הופך פייק ניוז למשפיע?

רוצים לקבל כלים איך לזהות פייק ניוז בצורה טובה יותר?

המדריך "שישה גוונים של פייק ניוז" יסביר לכם בדיוק מהם סוגי הפייק ניוז הקיימים וכיצד ניתן לזהות אותם ולהתגונן מהשפעותיהם השליליות.

טלאור סלע ליוטיוב

טלאור סלע – מדריכה להחלמה מפיברומיאלגיה ויועצת בשיטת בריאות טבעית

מתנה – מדריך מקוצר חינמי להחלמה מפיברומיאלגיה והתשישות הכרונית

כיצד ניתן להחלים מתסמונת הפיברומיאלגיה והתשישות הכרונית ללא תרופות?
האם יש אפשרות שלמרות שניסיתם כבר הרבה מאוד דברים,
יש עוד נתונים שאתם לא יודעים עליהם ולכן אתם ממשיכים לסבול?  

במדריך טיפים חשובים בדרך להחלמה מפיברומיאלגיה.

ppc goddess

שירה רפאלוביץ ניהול קמפיינים ממומנים

שבועיים אתגר (ללא עלות)בו נעבור על הצעדים הראשונים להזרמת לקוחות לעסק

המצב הנוכחי מכריח אותך לפרסם בפייסבוק?

יצרת מוצר/קורס ואף אחד לא שמע עליו?

סיימת את ההתמחות אבל אין לך מושג איך להתחיל להביא לקוחות?

 מורן ושירה מזמינות אותך לשבועיים אתגר (ללא עלות) בו נעבור על הצעדים הראשונים להזרמת לקוחות לעסק

תמונה שולה

שולה שדה מנכ"ל פלא-נט

המדריך המלא לנטוורקינג אפקטיבי

מדריך ליצירת הפניות ולקוחות משלמים, כל חודש, באמצעות נטוורקינג

אתי כהן ליוטיוב

אתי כהן MA גננת, מלווה הורים בגיל הרך, בדרך הוליסטית ומעצימה

תהליך גמילה בשלושה שלבים.

הליך זה לא מחליף יעוץ או הדרכה אישית אך בהחלט נותן כיוון להתחלה ולשלבי הגמילה.

סגירת תפריט
פלא-נט