ירחון פלא-נט מפורסם אחת לחודש, מכיל כתבות עם טיפים על נושאים מגוונים, מבצעים מיוחדים לקוראי הירחון, מתנות שוות ועוד ועוד... וכל זה להורדה ללא עלות
קוראים יקרים,
אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת, מביאים לכם עד הבית… מבצעים מיוחדים, מאמרים מעניינים, וכמובן מתנות – לדוגמא:
– כיצד מתמודדים עם כל הפייק ניוז סביב הקורונה?
– גמילה מחיתולים בתקופת הקורונה
– 50% הנחה על שלושה מוצרים איכותיים מבית EvaShow
– מדריך חינמי – 20 ערוצי שיווק מתחת לאף.
ועוד הרבה…..
חשוב לי להדגיש:
תוכלו להוריד מידית ובחינם, כל אחת מהמתנות שמופיעות בירחון – מתנה אחת, חלק מהן, או אפילו את כולן – אתם בוחרים.
ברגע שאתם מורידים מתנה מסוימת – הפרטים שלכם עוברים,
אך ורק לאיש המקצוע שמעניק את אותה המתנה!
שולה שדה – מנכ"ל קבוצות פלא-נט
במיוחד עכשיו!
מפגש נטוורקינג מהבית ללא עלות
לבעלי עסקים!
מיואשים מהנסיון להגדיל את מספר הלקוחות שלכם?
רוצים ליצור שיתופי פעולה אפקטיביים ולא יודעים איך?
נמצאים בבית ולא יודעים איך להגיע ללקוחות ?
נטוורקינג מהבית זה הפתרון האידיאלי עבורכם!
מורי מנור, יועץ עסקי, שיווקי ושיווק בינלאומי
ארוע עדכני בסחר בינלאומי
לקוח שלי בדיוק לפני שבוע
הגיעו 2 משלוחים של 10 מכולות מספק בחול
שהוזמנו ונשלחו לפני הקורונה
היבואן מתקשה כרגע לשלם כי לקוחות עצרו לו צקים
ארוע עדכני בסחר בינלאומי
לקוח שלי בדיוק לפני שבוע
הגיעו 2 משלוחים של 10 מכולות מספק בחול
שהוזמנו ונשלחו לפני הקורונה
היבואן מתקשה כרגע לשלם כי לקוחות עצרו לו צקים
הוא התקשר אלי ושאל מה לעשות
נסחתי לו תשובה למנכל הספק
ויעצתי לו להרים טלפון ולדבר
הם דיברו והספק אמר- אל תדאג אני אחכה בתשלומים
יצואן שאני מלווה
יעצתי לו לשלוח מייל ללקוחות בחו"ל,להסביר המצב
ולכתוב
WE DELIVER THE GOODS
והוא גם ענה ללקוחות שלו בחו"ל
אחכה עם התשלומים שלכם
לסיכום
כולם באותה סירה
זה משבר עולמי ולא נקודתי
שיווק בינלאומי וסחב"ל
תחומי פעילות
-ליווי יזמים ועסקים בחדירה לשווקי חו"ל.
-לימוד השוק העולמי ליצואנים.
-ליווי יזמים ועסקים בבצוע עיסקות יצוא.
-ליווי יזמים באיתור ספקים בחו"ל- SOURCING ,ו"בישול" עיסקות, לכל אורך התהליך.
-סיוע בתהליך היבוא לעסקים ויזמים.
– הדרכה בהקמת עסק.
-גיבוש מודל עסקי ליזמים ועסקים.
-סיוע והדרכה ליזמים בפעילות מול רשויות העוסקות ברגולציה בסחב"ל.
-ניהול מו"מ בתעריפי הובלה ימית,ליבואן המייבא מספר מכולות לחודש.
מורי מנור
יועץ עסקי,שיווקי ושיווק בינלאומי
0505332400
www.imm-global.com
הלית שי – אתר הטבות לחברות ABT – מועדון צרכנות לנשים
למה חשוב ליצור קשרים עסקים ולמכור ברשת?
אנחנו בעידן חדש…אם הייתם מספרים לי או לחבר שיש סידרה חדשה עם גל גדות וספיידמן ביחד, שבה העלילה היא שוירוס חדש תוקף את העולם ואף אחד לא יכול לצאת מהבית ובכל העולם אנשים נאלצים להיות ספונים בביתם ולא לעשות כלום, ממש כלום, להיות חסרי משמעות ובלי יכולת לעשות כלום, אפילו לא לתקשר עם העולם, עד ש..גיבורות וגיבורי הסרט יצילו אותם מידם..
למה חשוב ליצור קשרים עסקים ולמכור ברשת?
אנחנו בעידן חדש…אם הייתם מספרים לי או לחבר שיש סידרה חדשה עם גל גדות וספיידמן ביחד, שבה העלילה היא שוירוס חדש תוקף את העולם ואף אחד לא יכול לצאת מהבית ובכל העולם אנשים נאלצים להיות ספונים בביתם ולא לעשות כלום, ממש כלום, להיות חסרי משמעות ובלי יכולת לעשות כלום, אפילו לא לתקשר עם העולם, עד ש..גיבורות וגיבורי הסרט יצילו אותם מידם..
הייתי אומרת לכם…סרט רע, עזבו אותי..
לכו לבד יש לי את מספיק סרטים משלי רק ש..
אנחנו לא בסרט, אנחנו גם אנחנו חלק בעלילה, אנחנו כותבים אותה ומכתיבים אותה, אנחנו גם אנחנו לוחמי דור ה-K (קורונה, גם כן בירה..)
אז מה המצב?
המצב כיום במשק הישראלי בפרט והגלובלי בכלל גורם למאות אלפי בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים ואחרים לעבוד ולנהל את עסקיהם מביתם. כולנו מרגישים חובה , לגלות אזרחות טובה ולשמור על המולדת ועל הבריאות בקו הראשון וכולנו מבינים.ות שאנחנו צרכות.ים לחשוב רחוק, על היום שאחרי..
גם לנו יש פה תפקיד נוסף להגן על המולדת, אך להגן גם על הבית ולהלחם גם בחזית הכלכלית!!
על מה אני מדברת בזמן שכולם בחוץ בלחימה?
מדינת ישראל, מורגלת ומתורגלת למלחמות. מאז שאני זוכרת או לא זוכרת כבר, יש צבא, יש מלחמה וצריך להשמע להוראות.
יש פה נהלים על נהלים, מפקדים.ות, תרחישים ואנחנו כבר לגמרי יודעים לחיות בזמן מלחמה.
רק מה קרה? זאת מלחה אחרת…מלחה בה אנחנו לגמרי מבודדים, רחוקים מכל האנשים הקרובים אלינו ביותר ובנוסף לכל זה, בחזית הכלכלית שמו שלט, אין כניסה, לא מדברים על זה, כי אנחנו עסוקים בהצלת חיי אדם וזה עומד בראש סדר העדיפויות שלנו.
אז מה זה אומר?
שקיבלנו בעיטה חזקה לפנים, אין לנו אפשרות לבכות לאחרים ואנחנו צרכים להסתמך על כוח אחר.
מה עוד חשוב לנו ברגעים הללו? להיות בקשר עם האנשים שחשובים לנו, לשמור על המצב הקיים אולי רגע…לחשוב כמו יזמיות.ים יש לנו הזדמנות בזמן הבידוד לעשות דברים ששנים דחינו, או לא אהבנו לעשות וככה גם לחזור לעשייה שהיא ברכה למוח וגם לנפש..
אתם לא תאמינו אבל…
אני אומרת לכן.ם ויכולה להציג הוכחות לפי הצורך, עסקים אשר נמצאים באינטרנט ומוכרים דרך האינטרנט מתחזקים!
לא בטוח שכולם מוכרים טוב יותר, אך תנו להגיד לכם – הם עולים!!
מי שלא נמצא.ת ברשת היום לא קיים.ת, אין איך להגיע אליו.ה, אין גישה, הכביש סגור…
איך אני יודעת?
נעים מאוד אני – הלית שי מABT והנה הנכנסים שהספקנו לקדם לפני היום של הפצצה קורנה
רצ"ב מידע אודות חברת ABT – מועדון צרכנות לנשים בע"מ פלטפורמה לקידום יזמות נשים ומועדון צרכנות לנשים.
באתר התוכן PR – יש כ100 אלף צפיות לחודש : https://www.activatebiz.co.il/
ניתן להציע לעסק אשר יש לו מספר סולק להיכנס כספק של מועדון צרכנות ABT ולפרסם בחנות ABT בנוסף : http://www.marketplace.activatebiz.co.il/
(כך במעמד החיוב ניתן לתת הנחה לנשים/אנשים אשר הינם בעלי כרטיס אשראי (כרטיס קואופרייט אשראי בינלאומי, הניתן ללא עלות לחברות בכפוף לאישור הבנק*)המעניק הטבות רבות ומבצעים- כמו לכל וועד עובדים גדול.
דף פייסבוק: https://www.facebook.com/Activatebiz/
קבוצה ראשית: https://www.facebook.com/groups/gowoman/
כן…הכל עולה! ברשת זה עולה ויעלה יותר ויותר וכל מי שחושב.ת שאפשר לעשות את זה לבד…מחכה לו.ה קורנה חדשה!
ככה לא בונים הגנה ולא מתקפה ולא כלכלה!!
אורגד מירון – מדייק אנשים לעצמם
למה ייעוד?
מאז ומעולם אנחנו מבקשים לגלות את תפקידנו בעולם .
בתחילה ,התשובה הגיע מהורינו ומשפחתנו .
אחר כך הגיע תור הגננות ,המורות, המפקדים בצבא , דרישות השוק , המרצים באקדמיה והבוס בעבודה ….
כל כך הרבה שנים של שכחה מי אנחנו . באמת ….
למה ייעוד?
מאז ומעולם אנחנו מבקשים לגלות את תפקידנו בעולם .
בתחילה ,התשובה הגיע מהורינו ומשפחתנו .
אחר כך הגיע תור הגננות ,המורות, המפקדים בצבא , דרישות השוק , המרצים באקדמיה והבוס בעבודה ….
כל כך הרבה שנים של שכחה מי אנחנו . באמת ….
עשו לעצמכם תרגיל קטן ותשאלו את עצמכם :" אם היה לי את כל הזמן והכסף בעולם. מה הייתי עושה לאחר שסיימתי ,לטייל , לצבור הון עבור הנכדים , לנוח, ולתרום כסף לעמותות צדקה ? מה באמת הייתם עושים . תנו לכל תשובה שרוצה לעלות ,לעלות . כי זה ממש לא עולה , לדמיין לעצמכם עולם . עולם שבו אתם באמת משנים ….
אז למה עכשיו ?
בתקופה שבה אנחנו נמצאים על סף עידן תודעה חדש ,אלפי אנשים נדרשים להמציא את עצמם מחדש . ההגדרות והתבניות שעל פיהן הם הגדירו את עולמם קרסו אל מול עיניהם והביאו אותם לחישוב מסלול מחדש.
להבדיל מסיטואציות דומות שבהן נדרשנו לשנות את המסלול ,ימים אלה ,מראים לנו שעלינו לשנות את הרכב…, הדרכים ,הנתיבים והמפות שעל פיהן התמצאנו במרחב המציאות הופכות ויהפכו ללא רלוונטיות .
האנושות כמכלול עומדת בפני תוהו ובוהו וארגון מחדש ,מחודש וחדשני שהרי אם לא, נידון למצוא את עצמנו בסיטואציה דומה בעתיד המאוד קרוב.
מה תעשו עם ההזמנות הזו ? עכשיו ?
מה זה ייעוד ?
מספר ההגדרות למושג ייעוד גדול לפחות כמו מספר המגדירים .
אני מגדיר ייעוד כ" השינוי שאותו עוצבת לחולל בלקוחותיך "
מתוך ההגדרה הזו ניתן ללמוד ש:
השינוי עצמו הוא יעוד של כל מה שקיים .
שינוי בכיוון מסוים נקרא התפתחות/ אבולוציה
השינוי נוצר ומואץ באמצעות קטליזטור (מאיץ) אבולוציוני .
הייעוד שלנו הוא להיות המאיץ של תהליך ספציפי עבור הלקוח שלנו
הלקוח הוא לא אדם , הוא מצב תודעתי, מחשבתי ,רגשי, התנהגותי.
הייעוד שלנו הוא ייחודי מתוקף עיצובנו הייחודי כתוצר של הדנא שלנו ונסיון החיים הייחודי שלנו . – למעשה ,הייעוד שלנו הוא לפתוח את הכספת שממתינה לטביעת האצבע הייחודית לנו.
טביעת האצבע קיימת בלא מודע של כל אחד מאיתנו ואנחנו מקיימים את ייעודנו כמעט בכל יום בחיינו .
מכיוון שהמידע על יעודנו נמצא בלא מודע ,לא ניתן לשלוט עליו .
בתהליך מיקוד ביעוד אני מסייע ללקוחותיי "לחלץ" ו"לראות" את מטפורת השינוי שהם מחוללים בלקוחותיהם ולהביאה לכדי מילים ברמת המודע .
הייעוד שלנו הוא למעשה המילים (המפתחות) שפותחות את מרחב התודעה המשותף לנו וללקוחותינו.
איך מוצאים ייעוד ?
התשובה הנוגעת לייעודנו עשויה להימצא ב 3 "אתרים "
בלא מודע – אינטואיציה ,ניסיון עבר , טראומות ופצעים לא מודעים , חלקים ודמויות פנימיות
במודע – דרך מחשבה ותשאול סוקראטי והסקת מסקנות
בעל מודע – תקשור , חיבור למקור שמחוץ לאני .
מהו מפגש מיקוד ביעוד ?
מפגש 1.1 המבוסס על שאלון בן 8 שאלות הנוגעות לחוויות שיא בחיים שעליו עונה הלקוח בביתו.
על בסיס התשובות אנחנו מגלים את מטפורת השינוי שהלקוח יוצר בלקוחותיו .
בתהליך אנחנו עונים כל 4 שאלות שעומדות בבסיסו של כל עסק :
מהו השינוי ?
למי השינוי מיועד ?
מהם שלבי השינוי ?
מהי תוצאת השינוי?
לקוחות טובים עבורי
נשים בגילאי 30- 65 שמבקשות לבטא את ייחודיותן בעסק שלהן .
הן חוות בלבול ותסכול ממצבן התעסוקתי/ כלכלי .
בדרך כלל ירגישו "לא מוכנות" או "לא ראויות" להצלחה עסקית
לסיכום
ידיעת היעוד אינה משנה דבר
מימושו ,משנה את העולם ….
מוזמנים באהבה .
תודה
אתי כהן MA גננת, מלווה הורים בגיל הרך, בדרך הוליסטית ומעצימה
גמילה בתקופת הקורונה
אחד הדברים שאני אוהבת בגמילה מעצימה היא גילוי הרגשת הגוף לפני מתן שתן.
ילד נולד כאשר הוא מרגיש בבטן את התחושה שלפני שיש לו פיפי.
אנחנו לא מסבירים לו את ההרגשה.
אנחנו, בדרך כלל, שמים לו חיתול. אין התיחסות להרגשה
וגם הילד לומד לא להתייחס להרגשה.
גמילה בתקופת הקורונה
אחד הדברים שאני אוהבת בגמילה מעצימה היא גילוי הרגשת הגוף לפני מתן שתן.
ילד נולד כאשר הוא מרגיש בבטן את התחושה שלפני שיש לו פיפי.
אנחנו לא מסבירים לו את ההרגשה.
אנחנו, בדרך כלל, שמים לו חיתול. אין התיחסות להרגשה
וגם הילד לומד לא להתייחס להרגשה.
בזמן גמילה אנחנו צריכים להחזיר את תשומת הלב של הילד להרגשה,
להרגשה הזאת בבטן שיש לנו לפני מתן שתן.
והנה הילד בבית, הכי נוח לגמול.
אבל האם הילד פנוי?
האם הילד נמצא במצב שהוא אכן רגוע וקשוב לגוף שלו.
המטרה בגמילה מעצימה היא שהילד לוקח אחריות על הגמילה.
שהילד ניגש לשרותים עם ההרגשה בבטן.
הילד לומד להקשיב לגוף.
אם הגמילה נעשת על ידי זה שאנחנו לוקחים , מזכירים, והפעולה היא שלנו
סביר להניח שכל דבר שיקרה ביום יום, חזרה לשגרה, שינוי בשגרה
יגרום לרגרסיה.
בגמילה מעצימה נראה פחות רגרסיות.
ובמקרה של רגרסיה נוכל להחזיר את הילד להקשבה לגוף שלו
ולחזור לתהליך ולהתקדם בו.
מזמינה אתכם לקבל עוד כלים על גמילה מעצימה בשלובים https://www.facebook.com/groups/1789156791201719/
ובמתנות החודש מצרפת לכם תהליך גמילה בשלושה שלבים.
תהליך זה לא מחליף יעוץ או הדרכה אישית אך בהחלט נותן כיוון להתחלה ולשלבי הגמילה.
https://shulasadeh.ravpage.co.il/madrich
דלית שלף – יועצת, מאמנת אישית בשיטת פאזל החיים ומורה בכירה ליוגה
לשחרור כאבים ולריפוי עצמי ממחלות בעזרת התת-מודע
למחלות ולכאבים המופיעים בגופנו, יש תפקיד מאוד חשוב ואפילו תורם לנו על אף כמה שזה נשמע מוזר.
לשחרור כאבים ולריפוי עצמי ממחלות בעזרת התת-מודע
למחלות ולכאבים המופיעים בגופנו, יש תפקיד מאוד חשוב ואפילו תורם לנו על אף כמה שזה נשמע מוזר.
כולנו עוברים במהלך חיינו מצבים שונים כמו עלבונות, כעסים, פחדים, לחצים ומתחים, מצבים אלו משפיעים על המצב הרגשי והנפשי שלנו, כשאנו לא נותנים ביטוי לרגשות ולא קשובים לצורך הנפשי שלנו, הנפש מעבירה דרך הגוף הפיזי את העובר עליה, וכך אין אנו יכולים להתעלם מהצורך הרגשי בנפש.
לרוב כאב המופיע בגוף הוא סיפור של סיפור כואב בנפש וכאב בנפש יבוא לביטוי דרך הגוף.
כמה שהכאב הנפשי גדול יותר וממושך יותר, כך הביטוי בגוף יופיע כמחלה קשה יותר.
לכן חשוב מאוד להיות מחוברים וקשובים לרגשות בנפש שלנו.
דרך החיבור לתת-מודע אפשר למצוא את הכוח הטמון בכל אחד לריפוי עצמי ולשחרור כאבים ומחלות ולחיות חיים בריאים.
אני עוזרת לאנשים לצאת למסע לגילוי הכוח הטמון בתת המודע השוכן בנפש ולרפא את עצמם ולשחרר כאבים מגופם.
למסע זה יצאתי בעצמי לפניי שנים כדי לרפא את עצמי ממחלה כרונית שסבלתי ממנה.
מתנה לכל לקוח – תרגול יוגה מותאם אישית,
בקישור תקבלו את סדרת הסרטונים לשחרר את הכאב:https://dalit.ravpage.co.il/19
דלית לייטאו
– יועצת, מאמנת אישית בשיטת פאזל החיים ומורה בכירה ליוגה
ליצירת קשר:054-663-4252, בברכה דלית
כיצד מתמודדים עם כל הפייק ניוז סביב הקורונה?
בשבועות האחרונים מתפרסם ברשתות החברתיות מידע שקרי רב סביב מחלת הקורונה: "תרופות פלא", מידע על מקרי הידבקות שלא התרחשו או הנחיות חדשות של הממשלה למאבק בניגף.
המידע הזה מעורר בנו רגשות שליליים ועלול לפגוע בנו הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית.
מה עושים? איך מפרידים בין הפייק לניוז?
כדי להתמודד בצורה טובה יותר עם פייק ניוז, יש שני דברים שחשוב לדעת.
ראשית, חשוב להבין למה חדשות כוזבות בכלל מצליחות להשפיע עלינו.
מחקרים שונים ברחבי העולם הראו, שידיעות כוזבות הן פופולאריות ומצליחות להשפיע על אנשים, כאשר הן מצליחות לעורר אצל אנשים לפחות רגש שלילי אחד מבין השלושה הללו:
פחד, אי וודאות וספק
אלו הם רגשות שמוכרים בעולמות הפרסום הפוליטיים והצרכניים כרגשות שמניעים לפעולה (פחד, למשל, מעורר אצלנו את מנגנון ה-fight o flight). הרבה יותר קל לשכנע אנשים לבחור בין שני מרככי כביסה בסופר- או בין שני מועמדים בקלפי- באמצעות רגשות, מאשר באמצעות הסברים שכלתניים.
מי שמפרסם פייק ניוז, משתמש ברגשות הללו כדי להניע אותנו לבצע פעולה מסוימת או להימנע ממנה: למשל, אדם שמפרסם מתכון לתרופת פלא נגד הקורונה, מסתמך על כך שתדאגו להפיץ את המידע הזה הלאה, כדי לדאוג לאנשים היקרים לכם.
לכן, הכלל הראשן בזיהוי פייק ניוז הוא, שחשוב לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
האם הידיעה הזו פונה אלי באמצעות הפחדה?
האם היא עוררה אצלי ספק או אי וודאות בנוגע לנושא המדובר?
האם היא "לוחצת" עלי לשתף את המידע (למשל, באמצעות פנייה ישירה)?
אם התשובה היא כן, זהו סימן מחשיד- שבצירוף סימנים אחרים, עלול להעיד שידיעה כוזבת לפנינו.
בנוסף, כדי להתמודד עם פייק ניוז בצורה טובה יותר, כדאי לאמץ כמה הרגלים פשוטים, שיסייעו לנו להבדיל בין תוכן אמיתי למזוייף:
בדקו את התאריך בו פורסמה הידיעה: לעיתים, נעשה שימוש במידע שפורסם כבר לפני מספר שנים (ושכבר אז היה מידע כוזב).
בדקו את המקור בו פורסם המידע ומצאו מקורות נוספים, התומכים בכך: האם המידע התפרסם באתר מהימן (אתר חדשות מוכר או אתר של גורם רשמי)? האם המידע התפרסם על ידי פרופיל אמין ברשתות החברתיות (כזה שאתם מכירים וסומכים עליו באופן אישי)?
שימו לב לתקינות וטבעיות הניסוח: האם המידע מנוסח באופן נייטרלי, ללא שגיאות כתיב או מושגים לא מוכרים? שימוש במושגים מורכבים מעיד, כביכול, על רמת מקצועיות גבוהה של הכותב, אך למעשה מסגיר את העובדה שמדובר במידע כוזב. הנחיות רשמיות של משרדי ממשלה תמיד יהיו כמה שיותר פשוטות וברורות, כדי להקל על הציבור לקיים אותן.
חשוב לומר- אי אפשר לזהות פייק ניוז ב-100% מהמקרים, כי הטכנולוגיה המפיצה אותם הולכת ומשתכללת. אבל, בתשומת לב לפרטים קטנים, אפשר לזהות חלק ניכר מהפייק ניוז.
ככל שנאמן את עצמנו לשים לב לפרטים הקטנים, כך נוכל להפריד בין אמת לשקר טוב יותר ולהרגיש יותר בטוחים.
מעוניינים בעוד מידע מרתק ומועיל על זיהוי פייק ניוז?
אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלי: ofir-barel.co.il או לעמוד הפייסבוק שלי- אופיר בראל- האמת שמאחורי הפייק ניוז– ולקרוא עוד.
אלקה יפה מעגלי החיים 60 פלוס
בני 60 פלוס נמצאים בבית, לא מבחירה, פשוט מההרגל להישמע להוראות….
אז נכון, אין ברירה, אם רוצים לשמור על הבריאות צריך להישמע להוראות.
אבל מה מעבר לזה? מה בני ה 60 + אמורים לעשות בזמן הזה?
אז תתפלאו, יש הרבה מאוד מה לעשות, וגם חשוב מאוד לעשות בכדי להרגיש חיוניים. זה הזמן הטוב ביותר לחזור לכל הדברים שרצו לעשות אבל "לא היה זמן", זה הזמן לחזק את הקשרים עם אנשים שיכולים לתת רעיונות איך להתחזק בזמן הזה ולא להיקלע למצבי רוח ולמפחי נפש.
בני 60 פלוס נמצאים בבית, לא מבחירה, פשוט מההרגל להישמע להוראות….
אז נכון, אין ברירה, אם רוצים לשמור על הבריאות צריך להישמע להוראות.
אבל מה מעבר לזה? מה בני ה 60 + אמורים לעשות בזמן הזה?
אז תתפלאו, יש הרבה מאוד מה לעשות, וגם חשוב מאוד לעשות בכדי להרגיש חיוניים. זה הזמן הטוב ביותר לחזור לכל הדברים שרצו לעשות אבל "לא היה זמן", זה הזמן לחזק את הקשרים עם אנשים שיכולים לתת רעיונות איך להתחזק בזמן הזה ולא להיקלע למצבי רוח ולמפחי נפש.
קהילת "מעגלי החיים 60 +" הוקמה לפני תקופת הקורונה, יחד עם זאת היא מאוד מתאימה לתקופה הנוכחית. אפשר לתרום ולהיתרם באחת הקבוצות של הקהילה גם מסע היכרות כללי יכול להיות מעניין, בואו, נסו ויהיה נחמד אם תיצרו גם קשר בכל מקרה, כאשר המידע והקהילה מתאימים לכם. לקראת היציאה מתקופת הקורונה, יש לנו גם הגרלה מיוחדת, ראו בעוד כמה פסקאות.
הקהילה הראשונה היא של בני ה +60 ובני המשפחות שלהם. אם אתם או מישהו מבני המשפחה שלכם בגיל השלישי, כנסו בבקשה ישירות לפורטל בשם מעגלי החיים +60 כי ריכזנו מידע מגוון בתחומים רבים שיכול לעזור לכם לתכנן את 20 -30 השנים הבאות. כל מה שאתרנו ומצאנו שמעסיק את הגיל השלישי נמצא כאן ואנחנו ממשיכים לפתח כל הזמן. כיום יש מידע מסונן ומאורגן בנושאי פנסיה ובתחומים רבים נוספים המעסיקים אנשים הנמצאים במעבר לקראת היציאה לפנסיה או פנסיונרים. המטרה המרכזית היא לפרסם ולהנגיש מידע לבני הגיל שלישי במטרה להעלות אצלם המודעות והמוטיבציה לשיפור איכות חייהם!
אם אתם באמת מתחברים לקהילה הזו כדאי לכם לפתוח ולקרוא בהרחבה מה הגישה הבסיסית שלנו במכתב האישי, מכתב לגולש האידאלי – גולש בן +60. ואם אתם רוצים לקבל עדכונים לגבי הנושאים שנוספים כל הזמן, הירשמו לניוזלטר רסיסי זהב.
הקהילה השנייה מורכבת מכל בעלי העסקים, נותני השירותים או המוצרים המעוניינים להגיע ישירות אל המייל האישי של בני הגיל השלישי. מעגלי החיים הוא פורטל דינאמי ותוכנו משתנה בתדירות גבוהה היות ורובו מקושר לאתרים דינאמיים אחרים של מפרסמים. אנחנו עוזרים לבעלי העסקים הרוצים להגיע לבני הגיל השלישי, לארגן את ההצעות שלהם בצורה ידידותית ונגישה. הפרסום במעגלי החיים נעשה ב- 3 רמות חשיפה. גם במקרה של אנשים מהקהילה הזו, המפרסמים לגיל השלישי, אתם יכולים להכיר קצת יותר את אופן הפנייה שלנו אליהם אם תכנסו ותקראו גם מכתב אישי למפרסם. מכיוון שהפורטל מהווה אצלנו גם שליחות חברתית מחירי חבילות הפרסום בו הם במחירי עלויות. בימי הקורונה והסגר שאנחנו נמצאים בהם, יש למפרסמים הזריזים גם בונוס של השתתפות חינם בכנס אינטרנטי מוקלט בזום בשם "כתר של תקווה"
לסיום הדובדבן לכולם: בוודאי שמעתם כי הכנרת שופעת מים ויפה מתמיד. קרוב לכנרת ליד אחד החופים היפים ביותר שלה, יש כפר נופש נעים בשם חקוק בלב . כל מי שרוצה להשתתף בהגרלה של סופ"ש זוגי בצימר כאשר יוכרז סוף לסגר. עליו לעשות דבר פשוט: להיכנס כאן דרך צור קשר. לרשום את שמו ואת פרטיו למעלה ובשורת הנושא לכתוב השתתפות בהגרלה ואחר כך במלבן של ההודעה שלך לרשום שמות מלאים של 3 חברים שלך שירצו לקבל מידע מעודכן ממעגלי החיים ולשלוח אלינו! אחר כך צריך רק לבקש מ-3 החברים כי יעשו צעד פשוט הירשמו לניוזלטר רסיסי זהב
תודה ולהתראות עם בשורות טובות, ד"ר אלקה יפה, יוזמת האתר ומנהלת התוכן
052-372-6523
איריס רוזנהק – בלום, מלווה ליצירת משפחה
משמעות
אם אין לי משמעות, חלומות, תקוות,
סיבה / למה
לקום בבוקר במוטיבציה, באנרגיה
לחיות, לאהוב, לעבוד, לגדל ילדים
זה פשוט לא יקרה.
משמעות
אם אין לי משמעות, חלומות, תקוות,
סיבה / למה
לקום בבוקר במוטיבציה, באנרגיה
לחיות, לאהוב, לעבוד, לגדל ילדים
זה פשוט לא יקרה.
הלמה שלי באופן אישי
הוא כ"כ חזק שגם כשיש משברים
ויש אני מצליחה לעמוד על הרגליים
ותראו משבר הקורונה הוא מוקצן
מקפיץ לנו את כל הנימים בגוף
אבל בואו גם ביום יום יום יש אתגרים
לכולנו ולנשים בפרט.
חלק מהאתגרים והקשיים-
שאנחנו כנשים לא מבינות שמגיע לנו
אנחנו לא מעזות לקחת לעצמנו את מה
שמגיע לנו
ואם כבר אנחנו לוקחות לעצמנו זה
במאבק.
מוכרחה להודות שנאבקתי הרבה מאד שנים
וגם בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי
נאבקת על המקום שלי בעולם.
אבל וזה אבל גדול –
אני פועלת ממקום של משמעות ולמה מאד גדולים.
הלמה שלי לעשות את מה שאני עושה
הוא מקום של להשפיע ולקדם נשים וכמה שיותר.
מכירים את ניטשה הפילוסוף , אז שנים ארוכות
פחות התחברתי למשפטים כאלה אבל ככל שאני
מתפתחת אני מבינה את המשמעות שלהם וכמה
מדויקים היו ב 1900 וכמה מדויקים היום.
"מי שיש לו איזה למה, יוכל לעמוד כמעט בכל איך".
ניטשה, פילוסוף שנפטר ב 1900
תראו כמה שנים המשפט הזה תקף.
אז נשים יקרות
חפשו את המשמעות בחיים שלכן
תבינו למה אתן עושות את מה שאתן עושות
אם צריך למלא את המקום הזה בעוד
משמעות
תעשו זאת ותהיו חזקות
אתן לא תאמינו איזה כוח תקבלו.
מזמינה אתכן לקחת דף ולרשום לעצמכן את ה-למה שלכן,
למה אתן פועלות ועושות את מה שאתן עושות.
בבקשה תנסו ! מקסימום…
#מי שיש לו איזה למה, יוכל לעמוד כמעט בכל איך". מוזמנים לעקוב אחריי בלינקדין , דף פייסבוק שלי ובאתר שלי.
http://www.linkedin.com/in/irisrozenhakblum
https://www.facebook.com/irisrozenhakblum
https://irisrb.co.il/
איריס רוזנהק-בלום
מנטורית לשילוב עסקים וזוגיות
050-4242856
טובה זונשיין – סטודיו לטינוגרף, הופכים חלום למציאות
למה חשובים מוצרי קידום מכירות כן או לא?
מוצרי קד"מ הם מוצרים שאנחנו כבעלי עסקים נותנים מתנה ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים של העסק.
הם מוצרים שעושים לנו פרסום וכל פעם שהלקוח רואה אותו נחרט לו במוח, באופן לא מודע את העסק שלנו.
למה חשובים מוצרי קידום מכירות כן או לא?
מוצרי קד"מ הם מוצרים שאנחנו כבעלי עסקים נותנים מתנה ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים של העסק.
הם מוצרים שעושים לנו פרסום וכל פעם שהלקוח רואה אותו נחרט לו במוח, באופן לא מודע את העסק שלנו.
אבל לא כל מוצר, לא כל מתנה, מתאים לכל העסקים.
יש מוצרים שמתלבשים בול על סוגי עסקים ושממש רחוקים מלהיזכר עסקים אחרים. לא שיעשו לכם נזק בחירה של מוצר פרסומי לא מותאם אבל חבל על הכסף שלכם.
מוצרי קידום מכירות, אם יודעים לבחור את הנכון, יכול לשמש לעסק גם ככרטיס ביקור.
אם מחפשים מוצר קד"מ שישרת לעסק שלכם מוזמנים לפנות אליי ואשמח לעזור לכם.
מוזמנים גם לבקר באתר של הסטודיו www.latinograf.com
נשתמע
טובה זונשיין
מעצבת גרפית
ד"ר אילנה שניר, מלווה זוגות במשבר להתרחק ממדרגות הרבנות. מחברת הספר ומפתחת השיטה "משפחה במחשבה תחילה"
נמאס לך להיות לבד?
לחיות עם….
בעל….
לגדל יחד ילדים…
ולהרגיש
לבד???????????????
נמאס לך להיות לבד?
לחיות עם….
בעל….
לגדל יחד ילדים…
ולהרגיש
לבד???????????????
טעות נפוצה שגורמת לאשה להרגיש לבד בזוגיות עם בעלה
נשים רבות משקיעות את כל כולן בלטפח משפחה מאושרת.
הן מג'נגלות בין העשייה לאושרם של הילדים והבעל לבין
העבודה ומשימות הבית השונות,
ובמקום להתמלא בשמחה וחדוות יצירה
הן מתמלאות בתחושות של תסכול
וכמיהה לקשר אוהב ומפרגן
מצד הבעל והילדים.
כתוצאה מכך הן מאוכזבות
מחיי הנישואים והמשפחה,
הן כועסות
הן עייפות
ובעיקר הן מרגישות לבד
ובודדות עם כאבן
וכל זה מתעצם ככל שהזמן חולף
כשנולד עוד ילד
או כהילדים גדלים והופכים
להיות יותר תובעניים
נשמע מוכר?
האם גם את מרגישה
שאת עושה ועושה
בלי סוף למען המשפחה,
הבעל והילדים
ובסוף היום
מוצאת את עצמך במיטה לבד ?
עם מחשבות נוגות
ועם הגבר "הלא נכון"
שרק לא מזמן היית מאוהבת בו
ורצית אתו ורק אתו לבנות משפחה?
אז מהי הטעות נפוצה
שגורמת לנשים להרגיש לבד בזוגיות
ומה לעשות כדי לשנות את המצב?
כמו שהבנתן, נשים הולכות לישון
מתוסכלות ומאוכזבות
כי הן מרגישות שהכל נופל עליהן
גם הנטל לטפח את הילדים והבעל
וגם העומס לג'נגל בין קריירה
ומשימות הבית.
הרבה פעמים הסיבה לתחושת
הלבד נובעת מטעות אחת מעצבנת
שהן-עצמן עושות.
טעות שמעצימה את התסכול שלהן
ואת המחיר האישי היקר שהן משלמות .
עוד מעט נראה כיצד 3 פעולות פשוטות יכולות להשפיע ולשפר את תחושת הלבד
אבל תחילה נראה מהי הטעות המעצבנת
לא קוראות נכון את המפה
הטעות הקריטית שנשים עושות אחרי החתונה ואחרי הולדת הילדים היא להתעקש ולחשוב שרק הן יודעות איך נכון לבצע את כל המטלות הקשורות לטיפוח המשפחה. ואם חלילה, בן הזוג לא עושה בדיוק אבל בדיוק כמו שהן עושות אז הן עושות בעצמן ורוטנות שהוא לא מסוגל.
וזאת טעות גדולה מאד שמאפשרת לבעל "להתחמק" מעשייה ולהן להרגיש בודדות במערכה מפני שהן מייצרות במו ידיהן ומבחירה, לעשות הכל ולבד בשם "היותר נכון" . אז מה הפלא שנשים מרגישות לבד?
אז מה צריך לעשות?
הפתרון מאד פשוט, עליך להבין שטיפוח המשפחה, יציאה לעבודה וג'ינגול בין מטלות הבית הם משימות קשות שדורשת התנהלות אחרת, התארגנות וקבלת עזרה.
אל תתאמצי לעשות הכל לבד
תאמיני שמגיע גם לך לנוח
אל תוותרי לעצמך ואל תוותרי על עזרתו,
תני לו לעזור לך בדרכו ולאט לאט
תמצאי את הדרך שתגרום לו ולך
להיות מרוצים מהתוצאה.
והספור הבא ידגים את הטעות שנשים עושות
אני הייתי ילדה מרדנית וידעתי
שכשאתחתן אין סיכוי שאני אהיה העבד של הבית.
חיפשתי ומצאתי חתן
שאמו העידה עליו שהיא לימדה אותו הכל
לנקות, לגהץ ואפילו לתפור חורים בגרביים.
התחתנתי…
אימצתי את הנוהג מבית אמי
לשטוף את הבית בימי רביעי
אך הפעם
יד ביד עם בעלי
הבדלי התרבות ביננו
ניכרו גם בנושא הניקיון
מבית אמי, כל חדר נשטף בדלי מים נקי.
שופכים מים, מגרפים ומייבשים.
מבית אמו, דלי אחד לכל הבית.
תסכימו אתי, שככה לא מנקים את הבית.
מי כמוכן יודע…
וככה באופן שיטתי
כל יום רביעי רבים
אני שוטפת דירת 3 חדרים ב-4 דליי מים לפחות
והוא בדלי אחד
הוא מטיח בפני שאני מגזימה
ואני מעליבה את אמו
(מי שוטף בדלי אחד את כל הבית וחושב שהבית נקי?)
הוא טוען שאני בזבזנית
(כבר אז לא היו מים בכנרת)
ואני תוקפת את קמצנותו
וכך חולפים להם ימי הרביעי
ריב ועוד ריב
עלבון ועוד עלבון
ולא יוצאים מהלופ
עד שיום רביעי אחד
החליט בעלי לעשות מעשה
הוא ביקש לשטוף את הבית לבד
וכמו שאני אוהבת
אך בתנאי אחד
שאלך לאמי (שגרה בשכנות) עד שיסיים.
fair enough
חשבתי לעצמי ויצאתי.
חלפה שעה, חלפו שעתיים ואין קול מצידו של בעלי
הבנתי שהוא הבין איך…
חלפה עוד שעה
חלפו שעתיים ואין קול מצידו של בעלי
זה כבר נראה לי שווה בדיקה
המחשבה שאולי קרה לו משהו
גרמה לי לרוץ לכוון הבית
מבחוץ ראיתי שכל החלונות
והתריסים פתוחים לרווחה
ובמרכז הסלון על כסא הנדנדה יושב בעלי
שגבו מופנה אלי
החשש גבר…
לא ראיתי את פניו
וחששתי מהנורא מכל.
בבהלה פתחתי את דלת הבית
ושלולית מים אין סופית
מקצה לקצה של הסלון
קידמה את פני
המחזה היה הזוי
בעלי , בסלון,
מתנדנד על כסא הנדנדה
במרכז השלולית
ועיתון בידיו
חשבתי שאני הוזה
"אתה בסדר?" שאלתי בפניקה
"כן, אני בסדר"
הוא השיב לי בשנטיות מכעיסה
"לא הבנתי, מה קורה פה?"
שאלתי בכעס
"מה זאת אומרת?" היתמם לו בעלי.
"שטפתי את הסלון כמו שאת אוהבת
שפכתי הרבה מים
פתחתי את החלונות והתריסים
ואני מחכה שהרצפה תתייבש"
מיותר לציין שמאז רק אני שטפתי את הבית..
(מזל שהיום יש אופציה לעזרה)
אז נשים יקרות,
אל תתנו לזה לקרות
וזה עוד כלום לעומת הטעויות האחרות…
מוזמנת להוריד את המדריך שיעזור לך לזהות את הטעויות ואיך להימנע מהם
https://ilana.ravpage.co.il/madrichlevad
ד"ר אילנה שניר, מלווה זוגות במשבר להתרחק ממדרגות הרבנות. מחברת הספר ומפתחת השיטה "משפחה במחשבה תחילה"
054-4469925
https://www.ilanasnir.co.il/
https://www.facebook.com/snirilana/
תמר פלג MA, CP
פסיכודרמטיסטית מוסמכת, יועצת, מנחה קבוצות ויחידים בריפוי מערכות יחסים, קידום מיומנויות תקשורת , זיהוי והתמרת אמונות-שורש מעכבות
מי הזיז את הגבינה שלי?
"בספרות גדולה מושך החלום את ליבנו ונשמתנו. אנחנו מגיבים לא רק להיבטים הויזואליים בסיפור כאילו היו אמיתיים, אלא גם לבעיות בדיוניות כאילו היו אמיתיות:
מזדהים מתלבטים ושופטים אותן. אנחנו לומדים..מכשלונות והצלחות.. בדיוק באותו אופן שאנו לומדים מנסיון החיים שלנו." ג'ון גרדנר
ומה יכול הסיפור של "מגילת רות" ללמד לך על סיפור-החיים שלך?
מי הזיז את הגבינה שלי?
"בספרות גדולה מושך החלום את ליבנו ונשמתנו. אנחנו מגיבים לא רק להיבטים הויזואליים בסיפור כאילו היו אמיתיים, אלא גם לבעיות בדיוניות כאילו היו אמיתיות:
מזדהים מתלבטים ושופטים אותן. אנחנו לומדים..מכשלונות והצלחות.. בדיוק באותו אופן שאנו לומדים מנסיון החיים שלנו." ג'ון גרדנר
ומה יכול הסיפור של "מגילת רות" ללמד לך על סיפור-החיים שלך?
איך רות הגיבה כ"שהזיזו לה את הגבינה" ומה יכולים הקוראים ללמוד מכך לגבי החיים שלהם?
ואני רוצה להתחיל עם השוואה בין הסיפור של רות המואביה לסיפור של אברהם אבינו:
כשאברהם אבינו שומע לראשונה את קול אלהים "לך -לך מארצך וממולדתך אל הארץ אשר אראך", האם הוא שומע את קול אלוהים דובר אליו מבחוץ- או מבפנים, קול פנימי מתוך עצמו?
לפי הפרשנות החסידית ה"לך-לך" הוא הוראה ללכת אל תוך עצמך, להכיר את פנימיותך ולפי ההסבר הזה המסע הרוחני של אברהם פנימה מתחיל למעשה במסע החוצה.
ואולי בדומה לכך גם מסעה של רות.
כדי להתחבר לשורש נשמתם, למצוא את האמת לגבי הייעוד שלהם בתוכם פנימה, הם עושים מסע חיצוני הכרוך בניתוק, ויתור על המוכר (ה"גבינה" שלהם..) והליכה אמיצה לקראת הלא-מוכר, מתוך אימון מלא ב.. אהיה אשר אהיה =יהיה אשר יהיה.
אלא שבניגוד לאברהם, שמקבל מראש הבטחה אלוהית לגבי היעד,
רות לוקחת סיכון גדול בהליכתה אל בית לחם יהודה, בלי שום הבטחות:
החוק שאוסר על בני מואב ועמון להיכנס לקהל ישראל למשך 10 דורות (דברים 23:4)
נמצא ברקע של הסיפור ובעצם "מחרים" את רות להינשא בקהילה שאליה היא כה חפיצה להשתייך.
זה עושה את ההכרזה שלה להשתייך לעם היהודי עַמֵּךְ עַמִּי, וֵאלֹהַיִךְ אֱלֹהָי לצעד הרבה יותר נועז מצד אחד ומעורר חשש מצד שני:
האם יקבלו אותה? האם ידחו אותה? אילו חיים מצפים לה?
וגם הופך את דביקותה בנעמי כאקט של רוב חסד.היא מסכנת הרבה!
מדוע היא מוכנה להשליך כל יהבה בעבור נעמי – שגם לה אלוהים הזיז את ה"גבינה" ויותר מפעם אחת-( לעזוב את ארצה,מולדתה, בית אביה) ולהסתכן בבדידות, דחייה והשפלה?
מה מאפשר לרות להתמיד בנחישות לקראת מטרה שהיא שמה לעצמה, כנגד כל הסיכויים?
מה מאפשר לה להתמסר לדרך, ליהיה אשר יהיה, ולשחרר את הקולות של ההגיון?
(ערפה אחותה השתכנעה לקול ההגיון וחזרה למואב. הפנתה עורף לבלתי הגיוני).
ואולי השאלה החשובה ביותר שכדאי שנשאל עצמנו:
מה אנחנו יכולים ללמוד ממנה על הכיוונון של הGPS הפנימי שלנו שיוביל אותנו "הביתה"?
שיעזור לנו לשוב אל "המקום" שהוא לא רק חיצוני אלא בתוכנו , בהוויתינו?
בסדנת הביבליודרמה שהנחיתי על מגילת רות יש סצינה שבה אני מבקשת מרות המואבייה להיפרד מאמה לפני שהיא הולכת אחרי נעמי לבית לחם יהודה.
אמנם אמה של רות לא מופיעה כדמות פעילה בעלילת הסיפור, אך היא מוזכרת, בפיה של נעמי, כשמנסה לשכנע את עורפה ורות לא להילוות אליה
וַתֹּאמֶר נָעֳמִי, לִשְׁתֵּי כַלֹּתֶיהָ, לֵכְנָה שֹּׁבְנָה, אִשָּׁה לְבֵית אִמָּהּ;
"בית אמה" הוא ביטוי מאד לא שגור בתנ"ך אשר לרוב מדבר על בית אב.
נסו לדמיין את הסצינה הזו בראשכם.
מה אומרת רות לאמא שלה? על החלטתה לעזוב את מואב ואותה, ולדבוק בנעמי?
ואם תחליפו תפקיד ותשימו את עצמכם לרגע בנעליים של אמא של רות-
מה אולי אמה השיבה לה?
השיחה הדמיונית הזאת עם עם האמא של רות, מאפשרת למי שנכנס לתפקיד של רות
לענות באופן ספונטאני ומבלי לחשוב יותר מידי על השאלה המתבקשת:
1.למה רות בוחרת לעזוב את אמא שלה ולדבוק בחמתה? תסכימו איתי שזה לא דבר רגיל..
למה היא בוחרת לעזוב ארץ מולדת, מקום מוכר,ולשים פעמיה אל ארץ זרה, שבה, על פניו אין לה שום סיכוי להשתקם, גם בגלל נחיתות מעמדה כאלמנה ענייה וגם בגלל מוצאה המואבי. שהרי ברקע של הסיפור קיים החוק (מספר דברים) לפיו חל איסור חמור על בני ישראל לבוא בקהלם של אנשי מואב.
והשאלה הזאת יכולה להציף בקורא הבנה של דברים שהסיפור לא מספר לנו,
דברים שרוחשים מתחת לפני השטח, ואולי תוך כדי כך לעורר דברים דומים שרדומים אצל הקורא ולאפשר התבוננות רעננה וקבלת תובנות.
אני רוצה לשתף אתכם באחת התגובות שקיבלתי מ"רות" במהלך הסדנה, ומציעה לכם לפני שאתם ממשיכים לקרוא- כתבו קודם בכתיבה אינטואיטיבית את התגובה שלכם לשאלה (מס' 2)
רות אמרה לאמה:
אני יודעת אמא, שזה נשמע חסר כל הגיון, אני שומעת אותך.נכון, עורפה החליטה להישאר במואב, זה הגיוני. וההתעקשות שלי להגיע לבית לחם היא לא הגיונית, ואולי אפילו מסוכנת, להגיע למקום שאני לא רצויה, לא מוגנת, חשופה להצקות, ובלי דרך חזרה. זה רחוק ממואב. ואני אפילו לא יכולה להתקשר אלייך.
את אולי חושבת שיצאתי מדעתי, אבל אני שומעת בתוכי קול שמדריך אותי לצאת לדרך הזאת ולא לפחד. מן ידיעה פנימית שזה הייעוד שלי. להגיע עם נעמי לבית לחם יהודה. זו ידיעה שמעבר לפחד של מה יהיה, ואיך יתיחסו אלי, ודאי יקראו לי זונה מואביה ויראו בי אשה ש"מותר" להתעלל בה, אף אחד לא ירצה להתחתן איתי . כל הפחדים והטיעונים ההגיוניים נושרים מול אותה ידיעה פנימית: זה מה שעלי לעשות. נעמי היא הסיבה החיצונית להחלטה שלי אבל בתוכי פנימה צומחת ידיעה חזקה שזה ייעודי, ואני מתמסרת לחלוטין להבנה הזו, בנחישות שמעולם לא ידעתי כמותה, שמנצחת את כל הפחדים והספקות.
בוובמינר "מה יכולה מגילת רות לספר לך על עצמך" שאני מקיימת בזום ב21.5.20 בשעה 20:00-21:30 (לקראת שבועות)
אני אציע פרשנות מיוחדת בראייה פסיכו-רוחנית לסיפור המגילה,דרך מדרש שמות וארכיטיפים, ואנחה אותך בתרגילי כתיבה אינטואיטיביים שיאירו דברים בתוכך ויזכו אותך בתובנות מקדמות תודעה.
ההשתתפות בוומינר היא ללא תשלום למזדרזים להרשם עד 2.5.20
לאחר מכן בתשלום של 36 ש"ח .
הנה הקישור לפרטים נוספים ולהרשמה:
https://bibliodrmh.ravpage.co.il/ShavWeb
תמר פלג, MA,CP
לגלות את קולך בתוך הסיפור ואת קול הסיפור בתוכך
פסיכודרמטיסטית, יועצת ומנחה יחידים וקבוצות בריפוי מערכות יחסים וקידום מיומנויות תקשורת. מרצה וכותבת בהשראת סיפורי המקור בראייה עכשווית ורלוונטית לחייך.
Bibliodrama18@gmail.com 058-6428688
איילה קאופמן קמפיינרית פיסבוק
עשרת השאלות לפילוח קהל יעד מדויק
התשובה שאני הכי פחות אוהבת לקבל מבעלי עסקים לשאלה
״מי הוא הלקוח האידיאלי שלך?״
"אני מוכר לכולם!״
תמיד שאני מקבלת את התשובה הזו אני שומעת באותו הרגע בתוך המוח שלי
באזר קולני מתוך שאלון טריוויה שמעיד על טעות!
עשרת השאלות לפילוח קהל יעד מדויק
התשובה שאני הכי פחות אוהבת לקבל מבעלי עסקים לשאלה
״מי הוא הלקוח האידיאלי שלך?״
"אני מוכר לכולם!״
תמיד שאני מקבלת את התשובה הזו אני שומעת באותו הרגע בתוך המוח שלי
באזר קולני מתוך שאלון טריוויה שמעיד על טעות!
אז נכון…. יש סיכוי גדול שבאמת השירות שלך רלוונטי להרבה סוגי לקוחות…אבל!
כל אותם סוגי לקוחות לא יודעים שאתה רלוונטי בשבילם!
ומה קורה שלקוח לא יודע שהוא רלוונטי? הוא נהיה אנטי.
הדבר הראשון שאתה תשמע ממנו הוא לא.
אסטרטגיית מכירה ידועה מדברת על למכור קרח לאסקימואים.
משמע, אם אתה מוכר טוב, אתה תמכור לכולם.
״אפילו מי שלא צריך את השירות שלי אני אשכנע אותו למה הוא צריך."
ואז במקום להסביר ללקוח למה אתה הבנאדם שהכי יכול לעזור לו לפתור את הבעיה שלו,
אתה תשקיע את רוב האנרגיה שלך בלהסביר לו שיש לו בעיה!
ובינינו- מי לעזאזל רוצה לשמוע את זה?
אגב, זה לא שזה לא אפשרי לשכנע מישהו שהוא צריך משהו גם אם הוא לא יודע את זה,
ויכול להיות שאתה באמת תעזור לו והוא יודה לך מאוד על זה אח״כ!
אבל….לא חבל על הזמן שלך?
על האנרגיות והתסכול בדרך? ואל תשכח שזמן זה כסף!
אז מה כן אפשר לעשות?
פשוט.
לשכנע את המשוכנעים!
להגיע אל אלו שיודעים שיש להם בעיה ומחפשים את הפתרון שיש לך להציע להם!
הדבר היחידי שישאר לך זה רק להסביר להם איך תפתור להם את הבעיה
ולמה כדאי להם לעבוד איתך.
שזה גם אתגר-
אבל אתגר שיגרום לך לחסוך הרבה מאוד זמן וייצר לך הרבה יותר מכירות!
אז אם אתה בעל עסק ורוצה טיפה לעלות את העסק שלך בכמה רמות,
תפסיק להגיד לעצמך שאתה מוכר לכולם,
תהיה מדוייק.
תתחיל לחפש ולהבין מי הוא הלקוח האידיאלי שלך!
וכדי להכיר את אותו הלקוח תענה על עשרות השאלות הבאות:
1.מה הגיל והמין של הלקוח שלי?
2. מה הסטטוס והמצב הנוכחי של הלקוח שלכם כרגעבחיים?
3. מה הדבר שהוא הכי רוצה להשיג?
4. מה מונע ממנו להגיע לפתרון?
5. ממה הוא מפחד?
6. מה השקרים שהוא מספר לעצמו?
7. איך השירות שלך פותר את הבעיה שלו ועוזר לו להגיע למקום בחיים שהוא רוצה להיות בו?
8. מה הם הדברים שחשוב לו לקבל?
9. מה הדברים שפחות חשוב לו לקבל?
10. מה ההתנגדויות של אנשים כאשר אתה מציע להם את ההצעה שלך?
ומי הלקוח האידיאלי שלי?
בעל עסק שמעניק שירות או ייעוץ ללקוחותיו ומחפש לגייס לעסק שלו לידים חמים על בסיס קבוע דרך רשתות חברתיות.
לא לייקים ולא עיצובים אלא לקוחות מתעניינים שמשאירים את מספר הטלפון שלהם.
בעל עסק שיכול להשקיע בתקציב ממומן לפייסבוק והוא זמין לענות בטלפון ללקוחות שלו, הוא או איש המכירות שלו.
ניתן למצוא אותי באתר האינטרנט
http://ayala.digital.co.il/
ובעמוד הפייסבוק שלי
https://www.facebook.com/Ayala.Digital
איילה קאופמן
052-625-5371
יוסי אבנר יבואן מוצרי STEEL SHIELD
שמן מנוע – מושגי יסוד
על מנת לפשט את הבחירה הנכונה של שמן המנוע ע”י כל אחד להלן מספר מושגים בסיסיים אשר יפשטו את הדילמה הקשה.
יצרני הרכב ממליצים על שימוש בשמן מנוע לפי נתונים של דרגת צמיגות ודרגת שירות לרוב בהתאמה לטמפרטורת ותנאי הסביבה בו יעשה שימוש בכלי הרכב או כלי העבודה. בנוסף תוך התייחסות למבנה המנוע, שסתומים הידראוליים, ממיר קטליטי ומסנן חלקיקים בדיזל.
שמן מנוע – מושגי יסוד
על מנת לפשט את הבחירה הנכונה של שמן המנוע ע”י כל אחד להלן מספר מושגים בסיסיים אשר יפשטו את הדילמה הקשה.
יצרני הרכב ממליצים על שימוש בשמן מנוע לפי נתונים של דרגת צמיגות ודרגת שירות לרוב בהתאמה לטמפרטורת ותנאי הסביבה בו יעשה שימוש בכלי הרכב או כלי העבודה. בנוסף תוך התייחסות למבנה המנוע, שסתומים הידראוליים, ממיר קטליטי ומסנן חלקיקים בדיזל.
בספר הנהג ניתן יהיה למצוא לרוב את כל ההגדרות לבחירת השמן המתאים.
דרגת צמיגות – רוב המנועים מזה שנים רבות, עושים שימוש בשמן רב-דרגתי ,שמן בסיס המכיל תוספים המתאימים אות להגדרת השימוש והמכיל תוסף (VI) משפר צמיגות, המשנה צמיגותו בהתאמה לטמפרטורת העבודה של המנוע. להלן הגדרת הצמיגות.
5W40 10W40 15W40 15W50 10W60 5W20 5W30 ועוד….
הספרה הראשונה משמאל מסמלת את צמיגות השמן במצב קר ולידה נמצאת האות (W (winter משמעה “חורף: המספר מימין מגדיר את צמיגות השמן במצב חם, ב 100 מעלות צלסיוס.
ככל שהטמפרטורה החיצונית חמה יותר נוטים יצרני הרכב להמליץ על שימוש בדרגת צמיגות גבוהה יותר ,דהיינו המספר מימין יהיה גבוהה יותר, הכל בהתאמה לתכנון המנוע.
בשנים האחרונות הנטייה הקיימת לעבור לעבודה עם שמנים בעלי צמיגות נמוכה יותר, כמו 0w20 0w-30 ואף נמוכה יותר, המטרה היא להקטין ככל האפשר את ההתנגדות לזרימה בעבודת השמן מול החלקים הנעים במנוע, דבר התורם להפחתת צריכת הדלק ויחד עם כך להקטנת זיהום האוויר כפועל יוצא. באמצעות הפחתת הצמיגות קטנה ההתנגדות ההידרודינמית שמנים אלו מאופיינים במדד צמיגות נמוך יותר ומוגדרים כשמנים חוסכי אנרגיה.
חשוב מאוד להקפיד על שימוש על פי הנחיות היצרן !
דרגת שירות – ישנם מספר תקנים לדרגות השירות
American Petroleum Institute)- A.P.I) המסומלת בצמד אותיות SG SH SI SJ CE CF CG CH וכך הלאה האות S (Service) מגדירה את דרגת השירות למנוע בנזין ואילו האות C (Commercial) מגדירה את דרגת השירות למנוע דיזל .ככל שהאות הימנית גבוהה יותר מדובר לרוב בשמן העונה למפרט חדש יותר בעל ביצועים גבוהים יותר או עמידה טובה יותר בסך כלל הדרישות כולל בנושאי איכות הסביבה.
ACEA דרגת שירות אירופאית (Association Constructers Europeans Automobiles) מסומנת לרוב במקביל לאמריקאית A2 A3 B2 B3 E6 E7 האות A מסמלת התאמה לרכב בנזין האות B מסמלת התאמה לרכב דיזל קל, האות E מסמלת התאמה לרכב דיזל כבד, מפרט ACEA C 2 3… ומעלה מתייחס לשמנים העונים לדרישות אפר נמוך.
חלק מיצרני הרכב והמנועים מגדירים דרישות ספציפיות להם ואז יופיעו הסימונים להלן חלק מהמגוון
פולקסווגן – WV 505.00 ועוד בהתאמה לבנזין או דיזל.
מרצדס – MB 228 ועוד ……
וולבו – VDS
חשוב מאוד לבחור שמן מנוע מיצרן ידוע בעל רישיון A.P.I ואו ההגדרות הנוספות המוצהר כתואם לדרגת השירות הנדרשת ע”י יצרן הרכב או המנוע לכלי הרכב בו אתם עושים שימוש. אם אין ביטחון בשם היצרן מומלץ לחפשו באינטרנט ולראות אם יש יצרן אמיתי מאחורי המוצר
מוגש ע”י יוסף אבנר “אבנר סחר” שיווק מוצרי "סטיל שילד" STEEL SHIELD בישראל, מוצרי סיכה בטכנולוגיות מתקדמות תוך ליווי טכני וייעוץ, משנת 1995 ועד היום, שיווק המוצרים מלווים בבדיקות מעבדה תוך ניתוח המידע והמלצות ללקוחות. המוצרים מיוצרים בארה”ב בעלי הביצועים והתמורות הטובות ביותר הרחק מכלל מוצרי השימון המשווקים בעולם,
יוסי אבנר 054-540-0684
עמית דהן אופטומטריסטית מוסמכת
נשמע לך מוכר?
אתמול זה היכה בי,
ישבתי עם הבת שלי על משימות שקיבלה מבית הספר.
בחשבון.
זה אמנם לא מקצוע הספץ שלי,
אבל אני עוד מסתדרת עם הרמה בגילאים האלה…
נשמע לך מוכר?
אתמול זה היכה בי,
ישבתי עם הבת שלי על משימות שקיבלה מבית הספר.
בחשבון.
זה אמנם לא מקצוע הספץ שלי,
אבל אני עוד מסתדרת עם הרמה בגילאים האלה…
באחת השאלות, הופיעה מילה שגרמה לי לקפוא:
"טרינום"!
(סליחה מראש מכל המורים למתמטיקה שזה נראה להם מושג בסיסי ביותר)
לא היה לי מושג מה זה אומר!
אבל ידעתי בוודאות עצומה, שהכרתי פעם את המילה הזו,
אפילו הכרתי טוב…
חיפוש קצר בד"ר גוגל, הזכיר לי בדיוק במה מדובר.
ועדיין,
התחושה הייתה כל כך מוזרה,
כמו להיתקל במישהו שאין לי מושג איך קוראים לו
אבל אני יודעת בוודאות, שהכרתי אותו פעם…
מעניין שאני שומעת את זה גם מתלמידים שלי
בתוכנית לראייה נכונה מול מסכים.
הם מספרים שהם מבצעים דברים שלמדו לראשונה אצלי,
וזה מרגיש ממש מוכר!
איך זה הגיוני?
הגוף שלנו הוא מכונה מדהימה,
שזוכרת חוויות מהעבר,
מה שאנחנו עושים בתוכנית זה לומדים
איך לחזור למצב הטבעי של העיניים ושל הראייה
ולכן זה מרגיש מוכר.
בעידן המודרני, ובייחוד בתקופת הקורונה,
אנחנו צמודים למסכים ומתנהלים בצורה שממש לא טבעית לראייה שלנו,
יש מצב רציני, שכשהכל יגמר,
כולנו נרוץ לרופא עיניים או האופטומטריסט לעשות משקפיים
או להעלות את המספר במשקפיים הקיימים.
כדי למנוע את זה,
יצרתי את מדריך החירום לראייה נכונה מול מסכים- גרסת הקורונה
בפנים אפשר למצוא את המידע הכי מזוקק ויעיל
שיעזור לך (ולמשפחה שלך) למנוע נזקים לראייה שנגרמים משעות של מסכים,
ובעצם, יזכיר לעיניים לחזור למצב הטבעי של ראייה רגועה ללא מאמץ.
השווי האמיתי של המדריך הוא 249 ש"ח
אבל בגלל שאני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים בתקופה הלא פשוטה הזו,
החלטתי לתת אותו בהשקעה מצחיקה של 19 ש"ח בלבד.
נכנסים מכאן <<<<
שנחזור כולנו לשגרה טובה ובריאה!
לחיי הראיה והבריאות הטובה שלך,
עמית.
טל. 053-314-2510
מבצעים
אווה אוחנה מקימה ומנהלת של חברת EvaShow הנחשבת לחברה מובילה ויוקרתית בתחומה
לאור המצב בו נשארים בבית, חברי פלא-נט מקבלים 50% הנחה על המוצרים האיכותיים ממותג "Eva Show".
כפתנים, גלביה ושמלות בית, איכותיים, נוחים ונעימים לאירוח ומתאימים גם להסתובב בגינה או בבריכה.
יש להקליד את הקישור מתחת לתמונה, הקישור מוביל לאתר, לאחר בחירת הגודל, הצבע, והכמות, נכנסים לסל הקניות ומצד ימין למטה יש להקליד "קוד מבצע", לפי שם המוצר המופיע בתמונה – עטלף, נחש או כפתן. קוד המבצע יוריד את המחיר ל 50% מהמחיר המלא + מחיר משלוח. (שליח עד הבית או דואר רשום)
ורד ג'ויה שדה – מלווה אמהות לילדים בגיל גן ובית הספר היסודי בתקופה של אתגרים
אני רוצה לעזור לכם גם לעזור לילדים שלכם.
הכנתי שאלון קצר שיעזור לי להכין לילדים שלכם מדיטציה מותאמת אישית עבורם!!!
ולאור המצב החלטתי לעשות הנחה מאוד גדולה!
עמית דהן – אופטומטריסטית מוסמכת
מדריך החירום לראייה נכונה מול מסכים – במחיר מיוחד לימי הקורונה
19 ש"ח במקום 249 ש"ח
הקורונה גרמה לך להיתקע כל היום מול המסך?
גלה במדריך פרקטי במיוחד, איך להיפטר מהנזקים שנגרמים משעות של מסכים ולשמור על הראייה!
שמעון מאיר- מומחה בפנסיה ביטוח ופיננסים כבר 20 שנה
25% הנחה עד סוף מאי 2020 על טיפול יסודי כולל בירור מוצרים פנסיונים וביטוחי פרט
בדיקת תיק נרחבת והתאמת צרכים משפחתית מקיפה והגעה לפגישות עם כל המידע הנדרש על מצב תיק הלקוח כולל ביטוח פרט ותיק פנסיוני ובהמשך לאחר הכרת צרכי הלקוח ביצוע התאמות נדרשות בהתאם.
הבדיקה כוללת:
בדיקת מסלולי ביטוח, מסלולי השקעות,דמי ניהול, הפקדות, כפל ביטוחי וכו'
בתחום הפנסיוני- פנסיה, מנהלים, גמל, השתלמות, פיצויים ועוד
בתחום הפרט- חיים, אכע, בריאות, סיעוד, מחלות,משכנתא תאונות ועוד
לתאום פגישה 050-544-6602
מתנות
רותק'ה נוי-שפירא מובילה להצלחה
מדריך חינמי – 20 ערוצי שיווק מתחת לאף
"יוצאים לפעולה – 20 ערצוי שיווק מתחת לאף"
מדריך שיתן לך כלים ורעיונות לפעולה בכל פעם שתרגיש תקיעות בעסק.
שולה שדה מנכ"ל פלא-נט
המדריך המלא לנטוורקינג אפקטיבי
מדריך ליצירת הפניות ולקוחות משלמים, כל חודש, באמצעות נטוורקינג
אתי כהן MA גננת, מלווה הורים בגיל הרך, בדרך הוליסטית ומעצימה
תהליך גמילה בשלושה שלבים.
הליך זה לא מחליף יעוץ או הדרכה אישית אך בהחלט נותן כיוון להתחלה ולשלבי הגמילה.
שרה חפר – נטורופתית והרבליסטית קלינית.
מטפלת בסוכרת על פי שיטת סוג הדם.
מדריך חינם לסוכרתיים
האם גם לך יש סוכרת, ואתה ממש מקפיד על תזונה ורמת הסוכר לא מתאזנת?
גם אתה ניסית כמה וכמה שיטות אבל נצרך להעלות את מינון האינסולין?
גם אתה, מחכה לרגע שרמת הסוכר בצום הבוקר יהיה מתחת ל100?
האם גם אתה מחפש דרך הגיונית שמתאימה לך להתחיל להתרפא מסוכרת?
האם גם אתה רוצה לשמוע מהרופא שלך, שאתה יכול להוריד מינונים של התרופות?