ירחון פלא-נט מפורסם אחת לחודש, מכיל כתבות עם טיפים על נושאים מגוונים, מבצעים מיוחדים לקוראי הירחון, מתנות שוות ועוד ועוד... וכל זה להורדה ללא עלות

קוראים יקרים,

אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת, מביאים לכם עד הבית… מבצעים מיוחדים, מאמרים מעניינים, וכמובן מתנות – לדוגמא:

סיפורה של סמדר אונה – למצוא עוצמה פנימית כשהגוף מאבד שליטה

– בדיקת ראייה "עשה זאת בעצמך"

מדריך חינמי – מחזירים את העסק למסלול

– איך מתמודדים עם סרטונים מזויפים על הקורונה?

ועוד הרבה…..

חשוב לי להדגיש: 

תוכלו להוריד מידית ובחינם, כל אחת מהמתנות שמופיעות בירחון – מתנה אחת, חלק מהן, או אפילו את כולן – אתם בוחרים.

ברגע שאתם מורידים מתנה מסוימת – הפרטים שלכם עוברים,
אך ורק לאיש המקצוע שמעניק את אותה המתנה!  סיפור

תמונה שולה

שולה שדה – מנכ"ל קבוצות פלא-נט

במיוחד עכשיו!
מפגש נטוורקינג מהבית ללא עלות
לבעלי עסקים!
מיואשים מהנסיון להגדיל את מספר הלקוחות שלכם?
רוצים ליצור שיתופי פעולה אפקטיביים ולא יודעים איך?
נמצאים בבית ולא יודעים איך להגיע ללקוחות ?

נטוורקינג מהבית זה הפתרון האידיאלי עבורכם!

כתר של תקווה
באנר

כתר של תקווה
חכמת ההמונים מתגייסת ליצירת עתיד חיובי

כנס אינטרנטי מוקלט כתר של תקווה – חכמת ההמונים מתגייסת ליצירת עתיד חיובי הכנס הוא חינם אבל צריך להירשם, כבר עכשיו מראש !! 

WhatsApp Image 2019-07-31 at 12.44.46
לוגו

דויד נוי אלעזר – מנגיש טכנולוגיה

לתמוך באפליקציית הלמידה האולטימטיבית:

האם חשבת פעם: איך יכול אדם שנכנס לבידוד ולא יודע לתפעל סמארטפון – ללמוד את זה מהר ובקלות – לגמרי לבד? 
https://bit.ly/3bVP8Nl

איך הוא יתגבר על כל מחסומי הלמידה אם הוא לא עשה את זה עד עכשיו?
נסיון של שנים בתחום ובמיוחד התקופה האחרונה הוכיחה: זה אפשרי !!

הילדים קנו מתנה, הנכדים התנדבו ללמד, ובכל זאת סבא וסבתא לא למדו…

למה?

לתמוך באפליקציית הלמידה האולטימטיבית:

האם חשבת פעם: איך יכול אדם שנכנס לבידוד ולא יודע לתפעל סמארטפון
                                  – ללמוד את זה מהר ובקלות – לגמרי לבד? 
https://bit.ly/3bVP8Nl

איך הוא יתגבר על כל מחסומי הלמידה אם הוא לא עשה את זה עד עכשיו?
נסיון של שנים בתחום ובמיוחד התקופה האחרונה הוכיחה: זה אפשרי !!

הילדים קנו מתנה, הנכדים התנדבו ללמד, ובכל זאת סבא וסבתא לא למדו…

למה?

הסיבה העקרית היא הגישה, והיא מאוד אישית – כל אחד לפי האופי והנסיון שלו.אדגים זאת באמצעות תוכנית בערוץ הטלוויזיה כאן 11: "סליחה על השאלה : זקנים.

https://bit.ly/3bVP8Nl

– שואלים אזרחים ותיקים: 

מהו השינוי הטכנולוגי שהדהים אותכם, מכל השינויים האחרים?
אחד ענה, שהוא מרגיש שאנחנו מתקדמים לקראת "טלפתיה טכנולוגית"
אחרת ענתה, שהיא לא צריכה את הטכנולוגיה, וזה גם לא מעניין אותה….
ותיקים התייחסו לזה כסוג של מותרות – זו טעות! 

זהו קרוא וכתוב של המאה ה 21.

היום אני יכול לומר בבטחה: אנחנו שנזדקק לסמארטפון, וכדאי שנדע להפעיל אותו כמה שיותר טוב.

למה אפליקציה ?

https://bit.ly/3bVP8Nl

האפליקציה שאני מפתח, קלה לתפעול.
היא ממצה את שנות הניסיון הרבות שלי, בהדרכת אוכלוסיות מגוונות, לכלי קומפקטי .

הכוונה היא, לאפשר לאזרחים וותיקים, יכולת לתפעל את הסמארטפון, בקלות, במהירות, וברמה טובה.
כל זאת בהשקעת זמן של 5 דקות ביום בלבד, ובמשך 21 ימים ברציפות. זה אפשרי וזה עובד.

אני גדלתי בכפר גליקסון כדויד פרוינד ועשיתי הסבה מרפתנות וחינוך לתכנות ופיתוח.מ2010 אני מלמד מאותגרים בכל דרך אפשרית: שעורים פרטיים , מרחוק, בכיתה ואפילו בניתי קורסים אינטראקטיבים והעלתי מעל 100 סרטונים ליוטיוב (אחד זכה ל 82 אלף צפיות).

https://bit.ly/3bVP8Nl

טכנולוגיה מצליחה היכן שמורים נכשלו…. ולראייה:מכשיר הטאבלט, אפשר לנו לגלות, שאוטיסט שלומד להשתמש בiPad , מתקשר ומתחבר לאישיותו.
זאת לעומת הניסיונות הרבים של רופאים, פסיכולוגים ואנשי החינוך, שלא חוו הצלחות. 

האפליקציה הזאת, לא דורשת כל ידע מוקדם.

היא מובילה את המשתמש צעד אחר צעד, ובהדרגתיות, כמו במשחק, ובהתאמה לעולמם של האזרחים הוותיקים. 

יותר מזאת, האפליקציה מאפשרת למסיימים את תהליך הלימוד,לתמוך באזרחים וותיקים אחרים שמתקשים, או שנמצאים בשלבים ראשונים בתהליך הלימוד. 
https://bit.ly/3bVP8Nl

בנוסף האפליקציה עצמה לומדת.  התוכנית היא, לצבור מידע מההצלחות ומהתקלות של האפליקציה כדי לשפר אותה, וליישם את השיפורים בגרסאות מתקדמות שלה. 

האפליקציה הינה פריצת דרך לימודית, ותוכיח שגם אזרחים ותיקים מסוגלים ללמוד שפה חדשה: "שפת הדיגיטל", בקלות, במהירות ואפילו בהנאה.

תמיכתך בקישור הזה יהיה לכולנו – אושר, יכולת ושפע: https://bit.ly/3bVP8Nlט

תמונה סמדר

סמדר אונה יוצרת

באלה הידיים: למצוא עוצמה פנימית כשהגוף מאבד שליטה

בסדרת ראיונות עם המוציא לאור נתנאל סמריק מקונטנטו נאו, מגוללת סמדר אונה את התמודדותה עם המצבים בהם מעמידה אותה מחלת הפיברומיאלגיה וכיצד מצאה העצמה האישית במסע שלה

כתבה מתוך הארץ Labels נתנאל סמריק בשיתוף: קונטנטו נאו | ContentoNowTV 25.5.20

למצוא עוצמה פנימית כשהגוף מאבד שליטה

סמדר אונה מכירה את הקשיים של האנשים שרוצים אבל לא מסוגלים לדאוג לעצמם – ידיהם חלשות, הגוף לא מתפקד, כואב ומאבד שליטה. היא מוצאת נחמה באומנות, באמצעותה היא מבטאת את ההיבטים האישיים של מחלת הפיברומיאלגיה ממנה סובלת, השפעותיה על הגוף והתחלואות הנלוות. בספרה "שבע מנות לשבעה ימים ושבעה סיפורים בשבעה טעמים", היא כותבת:

"שבת בבוקר, אותה תנוחה, אותה צורה, וכבר הרבה הרבה מעבר לתחילת השנה, שכובה עירומה על המיטה. וכמו שזה נראה כה רומנטי, ככה זה כה רחוק מרומנטיקה. אני פשוט שוכבת כך מליל אמש על המיטה, לאחר אמבט מים חמים, הרבה הרבה לפני שהפציעה החמה ליום חדש, ממתינה וממתינה לרגע שישוב אלי רגע של עוצמה להתחיל במלאכת ההלבשה של הגוף הדאוב."

מחלת הפיברומיאלגיה או בשמה העברי, דאבת השרירים, היא מחלה ראומטית המתבטאת בכאב כרוני מפושט בגוף, בשינה טרופה, עייפות כרונית, הפרעות קשב דלקות ושיגרון. באסופת הסיפורים הקצרים שחיברה סמדר, היא קוראת לכל אלו המתמודדים עם מגבלות רגשיות ופיזיות להסתייע בה באמצעות העיסוק באומנות.

במכתב לעצמה, נחתה על סמדר תובנת חיים שהפכה למצפן חייה המחודש:

"הבוקר, כך וכך לספירת העומר, פסח תש"פ, התעוררתי לזמרת הציפורים ושמיים תכולים, כאשר גפיי לא נעות, עיניי פקוחות ופי עדיין לא יכול להיפתח, לא להוציא קול ולא לבטא במילים החוצה את אשר היה כנראה מבטא לכל כמו כל בוקר אחר מואר ויקר.

"…הבוקר עם הזריחה העירה והאירה את עיניי זו התמונה, אשר עיניי שעות לא זזו ממנה ושאלתי עצמי מדוע ומה מספרת לי ומה המסר מזו התמונה, מזה הציור, ציור ראליסטי בצבעי שמן שעבורי היו אלו נגיעות ראשונות לצייר בשמן כי תמיד חשבתי שהוא שייך רק לציירים כמו ואן גוך ומוכשרים כמוהו. אך בדרכי החדשה לפני כחצי עשור לגעת גם בשפורפרות צבעי השמן ובדי קנבס ולבקש הדרכה, דרך ציור זה ושלושה נוספים שותפים לו, למדתי טכניקות איך לבצעם ולאפשר לידיי הפגועות ליהנות מחווית העשייה ולקבל על הדרך את טיפוליהם כדי לא לוותר להן על איבוד יכולות תפקודן עקב התאונה.

"…הבוקר דרך מבט בציוריי ראיתי בעיני מתוך מראת לבי, את השינוי שחל בי ומציידת נועד לי להיות דייגת להמשך חיי.

סמדר, מה בין צייד לדייג ?

"צייד יוצא בכל בוקר לחפש את הטרף הבא כדי לצוד לבטנו די מזון להמשך קיומה. כשנגמר הטרף הנוכחי, שוב יוצא לצוד את הטרף הבא ותמיד גם נזהר שלא ייהפך לטרף עבור אחר. דייג, לעומתו, יושב בנחת ושלווה, מכין את חכתו, בקצה שם את הפתיון וממתין שעות לסחורה המתאימה שתעלה בחכתו. הוא אף בוחר לעצמו איזה דג מתאים עבורו ואיזה ישיב להמשך דרכו".

ומה בין סמדר ובין צייד ודייג?

"בהתבוננות ארוכה בציור 'שלוות הים' דמיוני ראיתי את עצמי, בדמיוני, שם בצד עם החכה בין ידיי, אחוזה היטב לכיסא המניע את גופי לממש את רצונותיי ובשתי ידיי, נעזרות אחת בשנייה ומכינות את פיתיון רעיונותיי ודרכי יישומם בים היצירות שלי.

"פתאום חשתי שהמחלה הכרונית, איבוד עצמאות תפקודי הגוף ומצבי בשנים האחרונות, נועדו לומר לי: 'סמדר, הפסיקי במרדף הזה שאינו מתאים לך'. כל טרף שימצא בציד הבא הוא פתרון לכאן ועכשיו, ומאיר אותי לעוד מרוץ. בעצם זה לא אני ולא ייעודי.

"התאהבתי בציור שהחל לספר לי מה ייעודי האמיתי, ואיך לא סתם הידיים שלי הצליחו ללמוד טכניקות ציור וכו'. הרגשתי שהציור מדבר אלי מתוך בדי הקנווס והצבעים ואומר לי: "סמדר, שם, במבטחים, אלו הם השורשים האמיתיים להם נועדת כאן, להמשיך להשלים את החיים".

"כשעבדתי בעולם ההייטק הטרף היה שמן וטוב, אך לווה תמיד בחשש להיטרף על יד מתחרים. תנאי העבודה הנדיבים, חו"ל, רכב חברה ופרנסה מכבדת היו חלק ניכר מחיי. אבל מה מעבר לכך? הציור משמש אותי היום הן עבור שיקום ושמירה על אי התדרדרות מצב תפקודי ידיי מצד אחד, אך בעצם מספר גם את סיפור ערכי חיי".

את סיפורה האישי והתובנות האלו מביאה סמדר אל הקהל, עם הרצאות ביתיות. בהתאם לרוח התקופה, ההרצאות עברו מתכונת אישית למתכונת אינטרנטית של הרצאה מרחוק, אך היא מתכננת לשוב להרצאות פרונטליות במסגרות שונות, מלוות במיני תערוכות ובשילוב הדגמות והתנסויות. ניתן לעקוב אחרי הפרסומים על מועדי ההרצאות בעמוד הפייסבוק ובאתר

שילוב הדגמות והתנסויות הקהל אשר יפורסמו בדף הפייסבוק ובאתר.

סמדר אונה: "באלה הידיים" – הרצאה חדשה על מסע חייה המרתק, עם מסר לאופטימיות וחיוביות לחיים

מורי מנור תמונה

מורי מנור, יועץ עסקי, שיווקי ושיווק בינלאומי

TO  BE  IN  THE   MARKET

איסטרטגיה   זו   חשובה  ונכונה  בכל    פעילות  שיווקית גלובלית.

אך  חשובה  עוד יותר  בתקופה  הנוכחית  של  משבר  הקורונה.

על מנת  לשרוד  ולהמשיך לפעול  יש   להיות  נוכח  בשוק.

בתקופה  זו חשוב  לפעול  דיגיטלית  בכל הערוצים  האפשריים.

TO  BE  IN  THE   MARKET

איסטרטגיה   זו   חשובה  ונכונה  בכל    פעילות  שיווקית גלובלית.

אך  חשובה  עוד יותר  בתקופה  הנוכחית  של  משבר  הקורונה.

על מנת  לשרוד  ולהמשיך לפעול  יש   להיות  נוכח  בשוק.

בתקופה  זו חשוב  לפעול  דיגיטלית  בכל הערוצים  האפשריים.

היות;

אין  נסיעות שיווק

אין  תערוכות

אין  פגישות פיזיות

 

לכן  יש להתמיד

גם  אם  עובדים  מהבית,היות וקרוב  לודאי חלק  מהלקוחות נימצאים  באותו מצב

בהצלחה

מורי   מנור

יועץ  עסקי  שיווקי  ושיווק  בינלאומי

0505332400

www.imm-global.com

תמונה מיכל

מיכל גולדשטיין – ייעוץ פיננסי

אני  טוענת כי יש צורך ביעוץ פיננסי קיים בכל שלב בחיים,

אם מוחקים את המילה " פיננסי" האם אנחנו לא משתמשים ביעוץ כל יום?
כשאנחנו הולכים לקנות רהיטים האם אנחנו לא משתמשים ביועצים שבחנות
( המוכרים).
שהילדים בבית הספר  האם אין להם יועצים שמלווים אותם ?
שנוסעים לחו"ל מתייעצים עם אנשים ( חברים או סוכני נסיעות)

אותו דבר לגבי קניית רכב, שיפוץ דירה ועוד מצבים שונים שמנהלים ביום יום

בואו נדבר על יעוץ פיננסי -כלכלי,
מה זה בעצם יעוץ פיננסי?  האם רק אנשים מבוססים כלכלית יכולים להעזר ביעוץ פיננסי? או שמה רק אנשים  שאינם מרוויחים הרבה ובעצם למי הוא מיועד?

אני  טוענת כי יש צורך ביעוץ פיננסי קיים בכל שלב בחיים,

אם מוחקים את המילה " פיננסי" האם אנחנו לא משתמשים ביעוץ כל יום?
כשאנחנו הולכים לקנות רהיטים האם אנחנו לא משתמשים ביועצים שבחנות
( המוכרים).
שהילדים בבית הספר  האם אין להם יועצים שמלווים אותם ?
שנוסעים לחו"ל מתייעצים עם אנשים ( חברים או סוכני נסיעות)

אותו דבר לגבי קניית רכב, שיפוץ דירה ועוד מצבים שונים שמנהלים ביום יום

בחיי היום יום שלנו  אנחנו מתנהלים עם כסף וסביב הכסף
עובדים שיהיה כסף לאכול ואוכלים שיהיה כח לעבוד.
איך היו נראים חיינו בלי כסף?

עכשיו בואו נוסיף את המילה " פיננסי" חזרה למשוואה   
יעוץ פיננסי בא לידי ביטוי בלימוד דרך חיים , בשינוי דרכי מחשבה וכן גם באמונה.
התנהלות שוטפת בקניות השונות זה ניהול פיננסי והתנהלות  לא מאוזנת כלכלית בסופו של דבר תכניס אותנו לקושי כלכלי –  זה דורש יעוץ פיננסי
 קניית אוטו וקניית דירה – אלו הוצאות מאוד גדולות בחיינו- אין אדם שבא לקנות רכב ולא מתייעץ לפני כן.
בקניית דירה ישנו ליווי של יועצי משכנתאות- של הבנק או פרטיים.
למה לא לקיים יעוץ פיננסי לפני  התחייבות כספית כל כך משמעותית?  ניתן לבדוק את היכולת הכלכלית לפני ביצוע רכישה.

גם בכיוון של הכנסת כסף ניתן ורצוי להשתמש ביעוץ פיננסי – בדיקת חסכונות, דרכי השקעה וכו.

 

לסיכום ,
צריך "לחשוב מחוץ לקופסא – להישאר במסגרת"

מיכל גולדשטיין – יועצת פיננסית

052-2275517

mfingrow@gmail.com

דלית תמונה חדשה

דלית שלף – יועצת, מאמנת אישית בשיטת פאזל החיים ומורה בכירה ליוגה

לשחרור כאבים ולריפוי עצמי ממחלות בעזרת התת-מודע

למחלות ולכאבים המופיעים בגופנו, יש תפקיד מאוד חשוב ואפילו תורם לנו על אף כמה שזה נשמע מוזר.

לשחרור כאבים ולריפוי עצמי ממחלות בעזרת התת-מודע

למחלות ולכאבים המופיעים בגופנו, יש תפקיד מאוד חשוב ואפילו תורם לנו על אף כמה שזה נשמע מוזר.

כולנו עוברים במהלך חיינו מצבים שונים כמו עלבונות, כעסים, פחדים, לחצים ומתחים, מצבים אלו משפיעים על המצב הרגשי והנפשי שלנו, כשאנו לא נותנים ביטוי לרגשות ולא קשובים לצורך הנפשי שלנו, הנפש מעבירה דרך הגוף הפיזי את העובר עליה, וכך אין אנו יכולים להתעלם מהצורך הרגשי בנפש.

לרוב כאב המופיע בגוף הוא סיפור של סיפור כואב בנפש וכאב בנפש יבוא לביטוי דרך הגוף.

כמה שהכאב הנפשי גדול יותר וממושך יותר, כך הביטוי בגוף יופיע כמחלה קשה יותר.

לכן חשוב מאוד להיות מחוברים וקשובים לרגשות בנפש שלנו.

דרך החיבור לתת-מודע אפשר למצוא את הכוח הטמון בכל אחד לריפוי עצמי ולשחרור כאבים ומחלות ולחיות חיים בריאים.

אני עוזרת לאנשים לצאת למסע לגילוי הכוח הטמון בתת המודע השוכן בנפש ולרפא את עצמם ולשחרר כאבים מגופם.

למסע זה יצאתי בעצמי לפניי שנים כדי לרפא את עצמי ממחלה כרונית שסבלתי ממנה.

מתנה לכל לקוח – תרגול יוגה מותאם אישית,

בקישור תקבלו את סדרת הסרטונים לשחרר את הכאב:https://dalit.ravpage.co.il/19

דלית לייטאו

– יועצת, מאמנת אישית בשיטת פאזל החיים ומורה בכירה ליוגה

ליצירת קשר:054-663-4252, בברכה דלית

אופיר בראל

אופיר בראל- האמת שמאחורי הפייק ניוז

איך מתמודדים עם סרטונים מזוייפים על הקורונה?

העולם הטכנולוגי שאנחנו נמצאים בו, מאפשר לנו לפרסם מידע ולצרוך מידע בשלל צורות: פוסטים בפייסבוק, הודעות ווטסאפ, תמונות באינסטגרם ועוד ועוד. הבעיה הגדולה היא, שכמו שהאמצעים האלה משרתים אותנו, הם גם משרתים גורמים עלומים, שאנחנו לא מכירים, כדי לפרסם מידע כוזב- "פייק ניוז". מבין שלל האמצעים הללו, הפצה של סרטוני וידאו עם פייק ניוז הפכה לאמצעי פופולארי במיוחד בתקופת הקורונה:

איך מתמודדים עם סרטונים מזוייפים על הקורונה?

העולם הטכנולוגי שאנחנו נמצאים בו, מאפשר לנו לפרסם מידע ולצרוך מידע בשלל צורות: פוסטים בפייסבוק, הודעות ווטסאפ, תמונות באינסטגרם ועוד ועוד. הבעיה הגדולה היא, שכמו שהאמצעים האלה משרתים אותנו, הם גם משרתים גורמים עלומים, שאנחנו לא מכירים, כדי לפרסם מידע כוזב- "פייק ניוז". מבין שלל האמצעים הללו, הפצה של סרטוני וידאו עם פייק ניוז הפכה לאמצעי פופולארי במיוחד בתקופת הקורונה:

באמצע חודש מאי, פורסם בבריטניה מחקר, ממנו עולה, ש-27% מקטעי הוידאו שמוצגים ביוטיוב כוללים מידע מוטעה ומטעה על מחלת הקורונה. הסרטונים שנמצאו במחקר כפייק ניוז, השיגו יותר מ-62 מיליון צפיות.

62 מיליון בני אדם ברחבי העולם קיבלו מידע לא נכון על המחלה- מידע שיכול לסכן אותם ואת הקרובים להם בריאותית, כלכלית ורגשית.

הממצא הזה מטריד עוד יותר לאור העובדה, שמבין שלושת סוגי המידע שאנחנו נחשפים אליהם- וידאו, תמונה וטקסט- הוידאו נתפס אצל בני אדם כאמצעי הכי משכנע להעברת מידע.

יש המון פייק ניוז והוא נעשה מתוחכם יותר בכל פעם.

מה עושים? איך מבחינים בין האמת לשקר בתקופה, שגם בלי פייק ניוז מאופיינת באי וודאות?

חשוב לציין, שיוטיוב נוקטת בצעדים שונים להוריד תוכן כוזב על הקורונה- למשל, הסרת סרטונים הקושרים בין הקורונה ל-5G.

אבל, זה לא יכול למנוע שלא ניחשף בכלל לסרטונים שהם פייק ניוז

לכן, גם אנחנו צריכים לדעת לזהות פייק ניוז.

העצות הבאות טובות לזיהוי פייק ניוז ביוטיוב:

שמים לב לכותרת הסרטון: האם היא מנוסחת באופן קונספירטיבי ("האמת שלא מגלים לכם"), מלחיץ ("מגפה!") או מניע לפעולה ("אתם חייבים לראות!")?  

שמים לב למפרסם הסרטון: האם זהו מקור מהימן? האם הוא פרסם בעבר סרטונים נוספים בנושאים דומים? אם כן, מהו הסגנון שלהם? (חוזרים בעצם לשאלה הראשונה)

שמים לב לתאריך הפרסום: האם מדובר בסרטון חדש, או במיחזור של סרטון ישן?

 שמים לב לתגובות לסרטון: האם לסרטון יש הרבה תגובות של כעס/אכזבה/מחאה על סוג התוכן? ("זה הכל שקרים", "זה ספאם", "אתם רמאים")? האם בדירוג הסרטון יש יותר דיסלייקים מלייקים? אם כן, ייתכן ומדובר בתוכן שנוי במחלוקת, שהצליח להרגיז הרבה אנשים.

מחפשים סרטונים נוספים בנושא, ממקורות שונים: האם הם מציגים את המידע בנושא המדובר באותה צורה, או מנקודת מבט שונה?

רוצים לקבל עוד עצות, איך לזהות פייק ניוז?

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שלי, לעשות לו לייק ולקבל עוד עצות שימושיות, מידע מרתק ועדכונים על הרצאות שאני מעביר.

אופיר בראל 

מומחה לפייק-ניוז

052-4833581

 

תמונה טובה
לוגו 2

טובה זונשיין – לטינוגרף הופכים חלום למציאות, עיצוב גרפי, הפקות דפוס

פנקס כימי?

נתחיל בלהסביר שפנקס כימי הוא פנקס קופי או בשפה יותר מוכרת לכם:
פנקסי חשבוניות, הזמנות, דרישת תשלום, חשבון קבלה ועוד הרבה סוגים.
זה פנקס שכל עסק דרוש לו, אם זה עסק פטור, עסק מורשה, חברה, עמותה
וכו' – נכון שתלוי לסוג העסק סוג הפנקסים שאתם צריכים משתנים בהתאם,
נושא זה אתם חייבים לברר עם רואה חשבון שיעשה לכם סדר מה אתם צריכים להתנהלות לפי החוק של העסק.

פנקס כימי?

נתחיל בלהסביר שפנקס כימי הוא פנקס קופי או בשפה יותר מוכרת לכם:
פנקסי חשבוניות, הזמנות, דרישת תשלום, חשבון קבלה ועוד הרבה סוגים.
זה פנקס שכל עסק דרוש לו, אם זה עסק פטור, עסק מורשה, חברה, עמותה
וכו' – נכון שתלוי לסוג העסק סוג הפנקסים שאתם צריכים משתנים בהתאם,
נושא זה אתם חייבים לברר עם רואה חשבון שיעשה לכם סדר מה אתם צריכים
להתנהלות לפי החוק של העסק.
גדלי הפנקסים משתנים לפי צורך ונוחות. הגדלים הכי נפוצים הם איי5, איי4
וספרי שישיות.
כשאתם מזמינים פנקס כלשהו שואלים אליכם כמה העתקים? שאלה זו
מתכוונת למקור (שתמיד יהיה הדף הראשון, בצבע לבן וכתוב עליו המילה
"מקור"), פלוס 2, 3 או 4 העתקים לפי צורך העסק. הצבעים שמשתמשים בהם
לדפי העתק יכולים להיות: צהוב, תכלת או ורוד. אבל אין משמעות לצבעים
האלה.
מה שחובה שיופיע בפנקס הוא מספר העוסק של העסק, אם זה פטור יופיע כ-
עסק פטור או ע.פ.", אם זה רשום יופיע כ- "עסק רשום או ע.ר.", חברה יופיע כ-
"ח.פ.", עמותה כ- "עמותה מס'".
כל דבר אחר זה רק לקישוט הפנקס.
היום מאוד מקובל להוסיף לוגו העסק, טלפון, דוא"ל (אם זה עסק שעובד איתו),
כתובת (אם זה עסק שמקבל בתוכו לקוחות)…
עכשיו בטח אתם שואלים למה להמשיך להשתמש בפנקס מודפס כשהיום ישנם
גם דיגיטלים. התשובה פשוטה: לפי צורך ונוכות העסק.
אז פעם הבא שתצטרכו, מי שעובד עם פנקס מודפס, כבר תבינו על מה
מדברים איתכם.
מוזמנים גם לבקר באתר של הסטודיו www.latinograf.com
נשתמע
טובה זונשיין
מעצבת גרפית

052-655-3750

רינה רוטברג

רינה רוטברג- סיפורי חיים

הסיפור שלך לא קיים? – אתה לא קיים!

יש לכם סיפור שרציתם לכתוב ואתם לא יודעים איך להעלות אותו על הכתב? אתם לא יודעים כיצד להתחיל במלאכת הכתיבה? אתם רוצים להעניק מתנה לעצמכם, ליקירכם, ולא מצליחים לארגן את המילים ליריעה אחת? אתם מרגישים שהסיפור שלכם חשוב, אבל הנייר הלבן מאיים עליכם?

הסיפור שלך לא קיים? – אתה לא קיים!

יש לכם סיפור שרציתם לכתוב ואתם לא יודעים איך להעלות אותו על הכתב? אתם לא יודעים כיצד להתחיל במלאכת הכתיבה? אתם רוצים להעניק מתנה לעצמכם, ליקירכם, ולא מצליחים לארגן את המילים ליריעה אחת? אתם מרגישים שהסיפור שלכם חשוב, אבל הנייר הלבן מאיים עליכם?

תהליך הכתיבה מעביר אתכם חוויה ריגשית עמוקה, תהליך בעל ערך ריגשי לכם ולבני משפחתיכם. צעד גדול שלכם מתחיל בצעד קטן. הסיפור שלכם עובר לדורות ההמשך, מונצח. אתם מבטאים את עצמכם בסיפור החיים, אתם משתחררים מהסיפור שרוצה לצאת, אתם מביעים את עמדותיכם, אתם זוכים!  לסיפור שלכם יש חיים, אתם קיימים. סיפור חיים נע ביריעה רחבה בין מה אתם רוצים לספר, מה לגנוז. זכותכם במה לשתף את הקוראים שלכם.

מספרי סיפורים ישמחו לשתף את הסיפור שלכם מעל במה, ישנם מביניכם שיעדיפו להביא את הסיפורים שלכם על המסך. אני מציעה לתת לכם ערך שלא יסולא בפז. יש בי יכולת הכלה גבוהה, יכולת הקשבה וסבלנות רבה. אני מייעצת, חוקרת, וצמודה לרחשי לבכם. רכשתי ניסיון עשיר בליווי תהליך כתיבת הסיפור האישי הן מול מצלמה עבור "יד ושם" בתיעוד ניצולי שואה. רכשתי ניסון עשיר בכתיבה עבור אירגונים, מרכזי יום. אני מעבירה סדנאות כתיבה לסיפור חיים ולקריאה ספרותית ב"עמך". ניסיון עשיר מלווה אותי בכתיבת הסיפור האישי. מספר מפגשים יגשימו את מבוקשכם. תפגשו את עצמכם, תזרמו עם מילים שרוצות לצאת, מילים גועשות, רוצות לספר, לשתף.  תהליך הכתיבה מתחיל במפגש ראשון עד תום התהליך, אחיזת סיפור החיים שלכם. ראיתי אושר רב בפני המספרים שאוחזים את הסיפור שלהם! הם חיים! הסיפור שלהם מונצח! את תהליך כתיבת הסיפור אני מתחילה ב-א' ומסיימת ב-ת'. הגשמת החלום שלכם מתחיל לרקום עור וגידים. אני מראיינת, עורכת, סורקת תמונות ומסמכים משמעותיים לסיפור שלכם. לאחר אימות העובדות איתכם, החומר עובר לדפוס. 

אפשר לקרוא עלי בGOOGLE  "רינה רוטברג סיפורי חיים",

אפשר להתקשר אלי 0544567884,

אפשר להיפגש איתי להגשים את החלום שלכם.

מתחילים בצעד ראשון.

רינה רוטברג סיפורי חיים

טל' 0544567884

Rina.rotberg@gmail.com

 

תמונת פרופיל רמי

רמי ריגירה – קמפיינר PPC פייסבוק

5 טעויות נפוצות שחייבים להימנע מהם בפרסום ממומן בפייסבוק  ב2020

פרסום ממומן בפייסבוק כבר מזמן הפך לאחד מאמצעי השיווק הנפוצים ביותר הקיימים היום. לרוב המכריע של הישראלים יש פייסבוק (קרוב ל80%) וזמן השהייה הממוצע של גולש הוא כחצי שעה ביום. לכן הפופולריות הגבוהה של פייסבוק כי סביר מאד שגם הלקוחות שלך נמצאים שם כי פשוט כולם נמצאים בפייסבוק.

5 טעויות נפוצות שחייבים להימנע מהם בפרסום ממומן בפייסבוק  ב2020

פרסום ממומן בפייסבוק כבר מזמן הפך לאחד מאמצעי השיווק הנפוצים ביותר הקיימים היום. לרוב המכריע של הישראלים יש פייסבוק (קרוב ל80%) וזמן השהייה הממוצע של גולש הוא כחצי שעה ביום. לכן הפופולריות הגבוהה של פייסבוק כי סביר מאד שגם הלקוחות שלך נמצאים שם כי פשוט כולם נמצאים בפייסבוק.

אמנם פייסבוק היא פלטפורמה מאד פופולרית לשימוש אך זה לא אומר שאתה עושה בה שימוש נכון. אז כדי לשפר את הפרסום הממומן שלך, אספתי 5 טעויות נפוצות שמפרסמים עושים ושאתה ממש לא רוצה לחזור עליהם.

אבל רגע לפני שניגש אל הטעויות אחד הדברים הראשונים אתה חייב להכיר זוהי מדיניות הפרסום של פייסבוק. חובה עליך להבין אותה ולציית לכללים (המתעדכנים מפעם לפעם) אם אתה רוצה שהקמפיין שלך יאושר או שחלילה לא יחסם החשבון שלך. על מנת לחסוך לעצמך זמן ומאמץ,. ישנם תחומים, נושאים, סוגי מודעות, סוגי תוכן ומלל שפייסבוק פשוט לא תאשר ולכן טוב תעשה, אם תבדוק מראש שאתה עומד בקריטריונים לפרסום.

  • לחיצה על כפתור ה Boost Post

זה פשוט לא ייאמן, אבל אני עדיין נתקל פה ושם בלקוחות שאומרים לי שהם עושים פרסום ממומן בפייסבוק והם מתכוונים לקידום פוסט על ידי Boost Post.

אני אסביר את זה בצורה הכי מדויקת: הסיבה היחידה שאתה רוצה ללחוץ על הכפתור הזה הוא אם אתה רוצה לתרום ישירות למרק צוקרברג כסף. פשוט אל תעשה זאת. זה נראה כמו "כפתור קסם" אבל זה לא. אתה פשוט תקבל קליקים או לייקים שלא רלבנטים לקמפיין שלך והתקציב שלך יירד לטימיון.

  • להתחיל קמפיין מבלי לעשות מחקר אווטאר (לקוח אידאלי למוצר/שירות שלך)

הבסיס של הבסיס  של כל עולם השיווק הוא מחקר אווטאר (לקוח אידאלי) אתה חייב להכיר לעומק את קהל היעד אליו אתה מכוון את המודעה. לעולם לא נתחיל קמפיין פרסומי לפני שנדע

מי הלקוח שלנו. איפה הוא גר, בן כמה הוא, מצב משפחתי, יש/אין לו ילדים, בעל מקצוע, איזה תחומי עניין יש לו וכו'.  ככל שנעמיק במחקר נדע לטרגט יותר טוב ולדייק את הפרסום שלנו. הבסיס של הבסיס של כל עסק הוא להבין מי האווטאר – הלקוח המושלם של העסק שלו. טיפ קטן תעצום עיניים ותנסה להיזכר בלקוח הכי טוב שהיה לך השנה או בשנה שעברה. זה שהיה לך הכי כיף לעבוד איתו, שהבין את הערך שהוא קיבל, לא התמקח על המחיר וחזר לקנות עוד ועוד פעמים אצלך או אפילו המליץ עליך לאחרים. תמקם לך בראש את התמונה שלו ומעתה והלאה תכוון את כל השיווק והמודעות שלך אליו ספציפית. בנוסף מומלץ להשתמש ב Audience Insights  שנמצא ב .Ads Manager

  • לא לייחס חשיבות מספקת לכותרת

הכותרת – אחראית לרוב המכריע של הצחלת הקמפיין שלך. מחקרים מראים כי עד לכ-90% מהגולשים קוראים רק את הכותרת וכלל לא ממשיכים לטסקט במודעה.  לכן הכותרת צריכה להיות משכנעת ביותר. היא מכוונת לגעת עמוק בקהל היעד ולתפוס את תשומת הלב שלו באמצעות מילים שחודרות ונוגעות בכאב או בתשוקה/ עונג של אותו קהל.

      4) להתחרות בעצמך

למה אני מתכוון. התשלום בפרסום ממומן בפייסבוק מבוסס על תשלום לחשיפה (בניגוד לגולגל למשל שהתשלום שם הוא על קליק) כלומר פייסבוק מציעים "להשכרה" את השטח הפירסומי שלה. ברגע שאתה מטרגט על אותו קהל דמוגרפי או לפי אותם אינטרסים בקמפיינים שונים את פשוט מנהל תחרות ישירה עם עצמך. אתה מנסה להביא לאותו קהל, אותם אנשים 2 מודעות שונות. פשוט אל תטרגט את אותו קהל פעמיים. הדרך הקלה להמנע מכך היא לעבוד עם קהלים מותאמים אישית.

(5     הגולשים רואים את המודעות שלך לעיתים קרובות מדי

לכל מודעה יש את "זמן החיים" שלה. מודעה שמופיעה שוב ושוב מאבדת אפקטיביות והופכת למאוסה. כשגולשים יתקלו כל הזמן במודעה שלכם סביר מאד להניח כי הם יבקשו להסתיר אותה. זה יגרום לירידה ציון הרלוונטיות ולהעלאת עלות הפרסום כי המודעה שלך פוגעת בחווית המשתמש. זה בדרך כלל יקרה למודעות שיש להן קהל מצומצם או מודעות שרצות לאורך תקופה ממושכת של זמן. ועדיין, יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי להמנע מזה. עקבו אחרי מדד התדירות Frequency  שאומר לך כמה פעמים בממוצע נחשף הגולש.  כלל אצבע הוא לא לעבור את הערך 8  אלא אם עוד לפני כן נצפית ירידה בביצועי המודעה.

מאחל לך הצלחה רבה בפרסום,

שלך,

רמי ריגירה

דף פייסבוק:
 
דף אינטרנט:
עדי פרבר מאמן עסקי ואישי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים
עדי פרבר 1

עדי פרבר – אבחון מבוסס מדע להצלחה עסקית Accumatch 

האם אפשר להעריך הצלחה עסקית באופן מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק? 

 התשובה היא כן!

אמנם אף אחד לא נביא ויש גם גורמים נסיבתיים וחיצוניים שמשפיעים על הצלחה או כישלון של עסק. יחד עם זאת גורם ההשפעה המרכזי תמיד יהיה המשאב האנושי. התנהגויות ומיומנויות של בעלי עסק קטנים, יזמים ומנהלים ועובדים כשמדובר על עסק בינוני וגדול. מערכת חדשנית שפותחה בקנדה מזהה את דפוסי ההתנהגות של אדם בסביבת עבודה באופן אובייקטיבי ומדויק. מספקת "מודיעין התנהגותי" שמאפשר לחזק, לשנות, לשפר ואף לחזות התנהגויות עסקיות.

האם אפשר להעריך הצלחה עסקית באופן מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק? 

 התשובה היא כן!

אמנם אף אחד לא נביא ויש גם גורמים נסיבתיים וחיצוניים שמשפיעים על הצלחה או כישלון של עסק. יחד עם זאת גורם ההשפעה המרכזי תמיד יהיה המשאב האנושי. התנהגויות ומיומנויות של בעלי עסק קטנים, יזמים ומנהלים ועובדים כשמדובר על עסק בינוני וגדול. מערכת חדשנית שפותחה בקנדה מזהה את דפוסי ההתנהגות של אדם בסביבת עבודה באופן אובייקטיבי ומדויק. מספקת "מודיעין התנהגותי" שמאפשר לחזק, לשנות, לשפר ואף לחזות התנהגויות עסקיות.

 למה אימון עסקי לא תמיד מביא שינוי ותוצאות?

לרב מאמן עסקי ואישי אחרי מספר מפגשים יאבחן את החוזקות והחסמים של אדם בביצוע תפקידו מול המטרות שלו. על סמך האבחון שלו הקואצ'ר יעניק כלים ויעשה עבודה אימונית שנדרשת לשיפור הביצועים וההתנהלות בתפקיד. לייצר שינוי אפקטיבי ויציב לטובת שיפור התוצאות העסקיות.

אבל מי יבטיח לכם שהמאמן עושה עבודה אפקטיבית?

האם באמת יש לו כלים לאבחן מבלי להיות מושפע ממה שתספרו לו?

מה קורה כשגם הוא ייפול לסובייקטיביות והטיות אישיות ככל בן אדם?

מה יבטיח לכם שתקבלו מענה מדויק שייצר שינוי מהותי?

Accumatch זה כלי אבחון ואימון חדשני קנדי שפעיל כיום ב-15 מדינות. בעזרתו תוכלו לזהות באובייקטיביות ובמדויק את החסמים שלכם מהצלחה עסקית. כמו גם את החוזקות וההטיות האישיות שלכם. תוכלו לדעת בדיוק מה צריך לשנות ולעשות כדי לשפר משמעותית את התפקוד שלכם בעסק ולהשיג תוצאות עסקיות טובות יותר.

איך זה עובד?

 האבחון מתבצע אונליין באופן עצמאי ומבוסס על שנים של מחקר וידע מתחומי מדעי המוח, פסיכולוגיה התנהגותית ושיטת Nlp. האלגוריתם שלנו יפיק תוצאות באחוזים מדויקים של 49 דפוסי חשיבה ותגובה אוטומטיים שלכם. דפוסים שמשפיעים באופן לא מודע על ניהול, תקשורת, ביצוע משימות, מוטיבציה, מכירות, אסטרטגיית הצלחה ועוד.   

המידע שתקבלו יאפשר לכם הצצה חד פעמית למה שקורה בתהליכי החשיבה והפעולה האוטומטיים שלכם בכל ההתנהלות העסקית. הצצה שתייצר בהירות מול האתגרים וההתלבטויות שלכם, תעניק הכוונה מדויקת ואף עשויה לייצר פריצת דרך עסקית!  

העסק הזה הוא אני

אנחנו מביאים את עצמנו לעסק שלנו, לאופן בו אנחנו מנהלים אותו ולתפקידים השונים שאנחנו מבצעים. הרבה פעמים אנחנו מרגישים תקועים כי אנחנו לא רואים את "נקודות העיוורון" שלנו. מטבענו האנושי, אנחנו לא רואים את כל חלקי הפאזל שעלינו להרכיב כדי להתקדם ולייצר תוצאות חדשות וטובות יותר.

אבל מה יקרה שנקבל מידע שיאיר את כל אותם מקומות שאנחנו מפספסים? אז תוכלו באמת להבין מה נדרש ממכם כדי להצליח, מה צריך לשנות ומה תהיה הדרך האפקטיבית עבורכם לעשות את זה!

 מה כבר אוכל לגלות?

כאמור נזהה באופן אובייקטיבי ומדויק 49 דפוסי חשיבה אוטומטיים מהותיים להצלחה עסקית. דפוסים שמתייחסים לחזון, מוטיבציה, ניהול, ביצוע משימות, קבלת החלטות, שיתוף פעולה ועוד. אלו ישפכו אור על כל מה שמניע אותך בפעילות העסקית. נחשוף את הפער בין הדרך שבה אתם מתנהלים מול ההתנהלות הרצויה להצלחה בתחום בו אתם עוסקים. כך שתדעו בדיוק מה עליכם לעשות ומה נכון לכם באופן פרסונלי ואישי.

בעלי עסקים שעברו את האבחון וגם מנהלים וצוותי עבודה בחברות הראו שיפורים מהירים, משמעותיים ויציבים בתוצאות העסקיות שלהם. ברגע שהם היו מודעים בזמן אמת לדפוסים שמניעים אותם "מאחורי הקלעים" – זה העניק להם את היכולת לשליטה עצמית, יכולת בחירה ויצירת שינוי אפקטיבי.

 למה דווקא עכשיו?

משבר הקורונה פגע ברבים מבין העסקים במשק הישראלי. גם בעלי עסקים שלא נפגעו ישירות מהקורונה, מוצאים את עצמם בתקופה מבולבלת ואפילו בפרשת דרכים. זאת הזדמנות מצוינת כרגע לקבל בהירות ומודעות על הדרך שבה אתם חושבים, מקבלים החלטות ומתנהלים בעסק שלכם. הזדמנות לחשב מסלול מחדש, להתחבר שוב לעצמכם ולייצר פריצת דרך!

מי אני

נעים מאוד, עדי פרבר מאמן עסקי אישי מוביל לעסקים קטנים וגדולים

מרצה ומופיע במדיות השונות כמומחה קואצ'ינג

מפתח שיטת אימון DIB different is the NEW better

ונציג בלעדי בישראל של  Accumatchכלי אבחון חדשני להצלחה עסקית

מוזמנים בבקר באתר שלי >>> https://dib.co.il/

לקריאה על האבחון והזמנת מפת דפוסים >>> https://bit.ly/3a9javj

להכשרה של מאמנים ומטפלים על כלי Accumatch >>> https://bit.ly/2VzGFZq

דף פייסבוק

https://www.facebook.com/dibcoaching/

ערוץ יוטיוב

https://www.youtube.com/user/DIBcoaching


Accumatch
– תהליך אבחון ואימון חדשני להצלחה עסקית

פיתוח קנדה שמעניק בהירות, הכוונה ומניע לשינוי באופן מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק לך ולעסק שלך!

עדי פרבר, מאמן עסקי אישי ונציגAccumatch  בישראל 054-2321933

באנר
תמונה דר אלקה יפה

אלקה  יפה מעגלי החיים 60 פלוס

כתר של תקווה – לעתיד חיובי

כל העולם עבר לאחרונה סוג של מהפך לא פשוט. גם אנחנו, אזרחי מדינת ישראל עברנו תקופה קשה. תקופה של אי וודאות, חששות ודאגות. תקופה של אזהרות והבהלות חדשות לבקרים ולעת ערב. הנחיות שלא היו מלוות הסברים ונימוקים. לאזרחים וותיקים בישראל זו הייתה תקופה מאתגרת במיוחד. פתאום הפכנו לקבוצת סיכון הכי מסומנת ומוגדרת. פתאום הנושא של מחלות רקע בגיל המבוגר הודגש בחריפות יתר. פתאום קבלנו הנחיות מגבילות של בידוד חברתי ומשפחתי.

כתר של תקווה – לעתיד חיובי

כל העולם עבר לאחרונה סוג של מהפך לא פשוט. גם אנחנו, אזרחי מדינת ישראל עברנו תקופה קשה. תקופה של אי וודאות, חששות ודאגות. תקופה של אזהרות והבהלות חדשות לבקרים ולעת ערב. הנחיות שלא היו מלוות הסברים ונימוקים. לאזרחים וותיקים בישראל זו הייתה תקופה מאתגרת במיוחד. פתאום הפכנו לקבוצת סיכון הכי מסומנת ומוגדרת. פתאום הנושא של מחלות רקע בגיל המבוגר הודגש בחריפות יתר. פתאום קבלנו הנחיות מגבילות של בידוד חברתי ומשפחתי.

הסטטיסטיקה מראה שיש כיום כמיליון אזרחים וותיקים במדינה. למזלנו אנחנו חיים במדינה שבה רוב אזרחיה צעירים. הגיל החציון בישראל הוא 28 ולכן יש תקווה טובה יותר להתגבר על מגיפת הקורונה. זה לפחות מה שמומחי המגיפות אומרים. הם מסתמכים על ניתוח מחקרים משווים בין מדינות בעולם.

אישה עם כובעאנחנו, האזרחים הוותיקים, ממרום גילנו וניסיון החיים שלנו יודעים ומרגישים שיש תקווה לצאת בקרוב מאי הוודאות הגדולה. נתקדם לשגרה איטית יותר ומותאמת. שגרת הקורונה שמה החדש והמתפתח. אנחנו גם יודעים לזהות כמה היבטים חיוביים שהקורונה הביאה לעולם בכלל ולמדינת ישראל בפרט.

אפרט כאן רק דוגמאות ספורות:

  • זיהום האוויר בעולם כולו פחת בהרבה

  • הטבע, הצמחים ובעלי החיים חגגו

  • התחלנו לבדוק סדרי עדיפויות מחדש

  • פתאום מתברר כי בני אדם שווים מיסודם

  • עלתה החשיבות והנחיצות של עזרה הדדית

בישראל בנוסף לכל ההיבטים האלה נוכחנו עד כמה נחוצה וחשובה מערכת בריאות איכותית וגמישה. למדנו כמה הפערים בין עשירים לעניים בלטו אך אינם כל כך רלוונטיים בעתות מבחן. ראינו כי דרושה התחשבות בזולת ותמיכה הדדית בזמנים קשים. עד כמה חשובה גישה סוציאלית חברתית גם בכלכלה קפיטליסטית.

לסיכום: תמיד חשוב לחפש את האור בקצה התקופה הקשה ולכן גייסנו לכנס “כתר של תקווה” חכמת חיים ומסרים חשובים לעתיד טוב וחיובי. אתם תוזמנו בקרוב להירשם  לכנס עצמו. בינתיים, אם עדיין לא נרשמתם, הירשמו לקבלת עדכונים בניוזלטר “רסיסי זהב תוכלו להקשיב  בנוחות מהבית לכנס הווירטואלי המוקלט. לפעילים ביניכם, שתפו כבר עתה עוד חברים במידע מקדים זה במייל או בוואטסאפ ונמשיך להיות בקשר בקרוב.

אלקה יפה, יוזמת מעגלי החיים + 60 

052-372-6523 

0124

מוטי זהבי – שיווק פרויקטים בנדל"ן

רגע לפני שאת/ה מתחייבים בחוזה לרכישת נכס מניב או קרקע להשקעה ראו כתבה זו:

נדל"ן מניב הוא כל נכס שניתן להשכיר אותו וליהנות מהחזר הכנסה קבוע בצורת דמי שכירות. 

נכס מניב יכול להיות דירת מגורים, משרד, מבנה מסחרי, חנות, קניון, חניון, בית מלון, אולם או תחנת דלק.

רגע לפני שאת/ה מתחייבים בחוזה לרכישת נכס מניב או קרקע להשקעה ראו כתבה זו:

נדל"ן מניב הוא כל נכס שניתן להשכיר אותו וליהנות מהחזר הכנסה קבוע בצורת דמי שכירות. 

נכס מניב יכול להיות דירת מגורים, משרד, מבנה מסחרי, חנות, קניון, חניון, בית מלון, אולם או תחנת דלק.

השקעות ורכישת נדל"ן מניב מתבצעות על עקרון השימוש במנוף פיננסי, שמאפשר למשקיע לצבור נכסים תוך שימוש בהון עצמי מועט באופן יחסי לגודל ההשקעה.

אחד הפרמטרים בשיקולים לרכישת נכס מסחרי כהשקעה הוא שהיחס בין עלות הקנייה לשכר הדירה שיתקבל מהשוכר, היא התשואה להשקעה בנכס.

תשואה מקובלת נעה לרוב סביב 6%-7% לשנה אחרי הוצאות תחזוקה, תפעול ופחת.

הרעיון לאורך זמן הוא שהתשואה המתקבלת מהנכס באחוזים תהיה גבוהה מעלות הריבית שהבנק גובה למימון העסקה.

 

עומדים להשקיע במגרש?

בעזרת נתוני גוש/חלקה של המגרש לבניה/השקעה ניתן לבדוק מה התכנית מייעדת לחלקת הקרקע. להלן רק מספר דוגמאות:

  • קרקע חקלאית –  קרקע בייעוד לחקלאות בלבד > ערכה נמוך.

  • קרקע לתעשייה –  קרקע בייעוד למבני תעשייה ומסחר > ערך בינוני/גבוהה עם זה גם לאולמות אירועים או ללוגיסטיקה.

  • קרקע לבניה רוויה–  קרקע/מגרש שמאפשר בניית בנייני דירות > ערך גבוה מאוד, בהתאם למיקום ומספר הדירות שמותר לבנות עליה. 

  • קרקע לבתים פרטיים –  קרקע  לבניית וילות/דו-משפחתיים  > ערך גבוה בהתאם לישוב ולגודל הקרקע נטו לבנייה אחרי הפקעות.

לפי תכנית המתאר המתייחסת לגוש/חלקה שמתייחס למגרש, ניתן להסיק מה ערכה של הקרקע.

אך מעבר לרף זה חשוב שנבחן גם את חוקי התכנון והבניה למגרש בעניין, להתייעץ עם אדריכל בהקשר לאחוזי בניה מותרים  כך יעלה ערך הקרקע בהתאם.

התכנית המקומית קובעת כמה אחוז מהשטח מותר לבניה, כמה קומות ניתן לבנות על המגרש, את המרחק כמה חניות יהיו בתוך שטח המגרש, מה המרחק בין בתים ובניינים והאופן בו מחשבים שטחים ציבוריים או שטחי השירותים וכמה מ"ר נטו שישמשו אתכם באמת למגורים ביום יום.  

בכבוד רב

מוטי זהבי 

שיווק פרויקטים בנדל"ן למגורים/עסקי/מסחרי/מגרשים.

טל': 050-5746326 

www.youtube.com/reshefhadera 

  www.twitter.com/realtorisrael 

www.facebook.com/newhome4u 

Always there for you 

 

תמר פלג 1

תמר פלג MA, CP

פסיכודרמטיסטית מוסמכת, יועצת, מנחה קבוצות ויחידים בריפוי מערכות יחסים, קידום מיומנויות תקשורת , זיהוי והתמרת אמונות-שורש מעכבות

פסיכודרמה עם סיפור מקראי? איזו מן חיה זאת?

קשה היה ה להסתיר את המבוכה של פניה, לבסוף היא שאלה אותי כמתנצלת:

 אבל למה דווקא עם סיפורי המקרא? למה את לא עובדת עם סיפורים "רגילים"? בטוח שזה ימשוך יותר אנשים.

למה את חושבת, הקשיתי?

פסיכודרמה עם סיפור מקראי? איזו מן חיה זאת?

קשה היה ה להסתיר את המבוכה של פניה, לבסוף היא שאלה אותי כמתנצלת:

 אבל למה דווקא עם סיפורי המקרא? למה את לא עובדת עם סיפורים "רגילים"? בטוח שזה ימשוך יותר אנשים.

למה את חושבת, הקשיתי?

תראי, היא המשיכה, אלמלא הגעתי לסדנה שלך באקראי, (ביבליודרמה: פסיכודרמה עם סיפור מקראי) רוב הסיכויים שלא הייתי בוחרת להשתתף בה, בגלל שזה עוסק בסיפור מקראי. אני לא נגעתי בתנ"ך מאז שסיימתי י"ב,

 ואני בקושי זוכרת את הסיפורים, גם לא ממש מתגעגעת לקרוא את השפה המקראית הקשה. והיום עם כל ההדתה, כל מה שרק מזכיר לי "דת" אני מתרחקת.

ובכן, השבתי לה, אני מצטערת שככה את מרגישה. אני מרגישה וחושבת אחרת.

סיפורי ספר הספרים שלנו- הם נכס תרבותי-רוחני של כולנו, לא של פלג דתי זה או אחר.

אלה הם  סיפורי ראשית האנושות, השורש והמקור שלנו, סיפורי המיתוס שלנו. והדמויות בסיפורים הללו הם ייצוגים נפשיים בתוכנו, וכשלומדים לקרוא אותם בצורה סימבולית וארכיטיפית זו הזדמנות נהדרת לעבודה נפשית.

עיניה התרחבו בפליאה ,וואו, אף פעם לא חשבתי על זה ככה.

 כל הנושאים והתימות שאנחנו מתמודדים איתם כאן ועכשיו בחיינו, כמו: תקשורת מאתגרת, אלימות במשפחה, קשיי זוגיות והולדה, קינאה, וכד' – כולם התחילו כבר אז, בספר בראשית. וכל הסיפורים שנכתבו מאז  ועד היום רק משכפלים את המקור. אותה הגברת בשינוי אדרת.

כשעובדים באופן פסיכודרמטי עם דמויות מסיפורי המקרא, שאני אוהבת לקרוא להם סיפורי המקור שלנו, אז לא רק שהכניסה לנעליהן מצליחה לגעת ולעורר בנו נושאים רדומים בתוכנו שמבקשים להתעורר ולקבל התייחסות וריפוי,

אלא שדרך העבודה שאנחנו עושים, אנחנו מביאים ריפוי רב-דורי אלפי שנים אחורה.

אני רוצה לשתף אותך בדוגמא קטנה של מישהי שעבדה  בקבוצה שלי על הסיפור של מגילת רות:

העמדתי סצינה שבה רות המואביה עומדת להיפרד מאמה ולספר לה שהיא החליטה לעזוב את מואב ולחבור לחמתה נעמי, ולעבור איתה לבית לחם.

בשיחה שהתפתחה בין  האשה שנכנסה לתפקיד של רות לבין אמה, השתמשתי בטכניקה של "חילופי תפקיד",  שהיא טכניקה מרכזית בפסיכודרמה, והמשתתפת, עלפי הנחיה שקיבלה ממני, נכנסה בכל פעם לתפקיד אחר (פעם של רות ופעם של אמה) דבר שעזר לה הרחיב את היכולת  להכיל את הסיטואציה מכל הפרספקטיבות ולהרגיש מבפנים את זויות הראייה של שתי הדמויות.   עם סיום הסדנה היא  הבינה איך הסיטואציה העירה בה נושאים שהיו קשורים לסיפור חייה וזה מה שהיא כתבה לי:

"״כשנכנסתי לתפקיד של רות,  תוך דקות בודדות, בזמן שאני משחקת את דמותה בסיפור , התאפשר לי לחוות על גופי ולזכות בתובנה לגבי השינוי שאני צריכה לעשות בחיי:

הבנתי שאני מוכנה להשתחרר ולחתוך את חבל הטבור שכובל אותי לאותן התנהגויות שהעתקתי מאמא שלי ושלא מקדמות אותי .

אני יודעת שכעת אני צריכה להיפרד ממה שכבר לא משרת אותי יותר.. תודה רבה תמר על ההזדמנות " .

תמר פלג-לגלות את קולך בתוך הסיפור-ואת קול הספור בתוכך

פסיכודרמטיסטית, יועצת חינוכית,ומנחה קבוצות ויחידים  בריפוי מערכות יחסים וקידום תקשורת בין-אישית ותוך אישית.

מרצה וכותבת בהשראת סיפרוי המקרא בראייה עכשווית ורלוונטית לחייך.

לכבוד שבועות:

מבצע מיוחד (עד מוצאי החג!)  על הקורס הדיגיטלי שלי בקישור:

https://bibliodrmh.ravpage.co.il/digi1

וגם הזמנה להשתתף במחיר סמלי  בוובמינר שלי "מה יכולה מגילת רות לספר לך על עצמך" בייום רביעי 3.6.20 בשעה 20:00-22:00 כל הפרטים בקישור.

https://bibliodrmh.ravpage.co.il/ShavWeb

IMG-20191222-WA0009
IMG-20190919-WA0009

יוסי אבנר יבואן מוצרי STEEL SHIELD

 

שמן מנוע מושגי יסוד

על מנת לפשט את הבחירה הנכונה של שמן המנוע ע”י כל אחד להלן מספר מושגים בסיסיים אשר יפשטו את הדילמה הקשה.

יצרני הרכב ממליצים על שימוש בשמן מנוע לפי נתונים של דרגת צמיגות ודרגת שירות לרוב בהתאמה לטמפרטורת ותנאי הסביבה בו יעשה שימוש בכלי הרכב או כלי העבודה. בנוסף תוך התייחסות למבנה המנוע, שסתומים הידראוליים, ממיר קטליטי ומסנן חלקיקים בדיזל.

שמן מנוע מושגי יסוד

על מנת לפשט את הבחירה הנכונה של שמן המנוע ע”י כל אחד להלן מספר מושגים בסיסיים אשר יפשטו את הדילמה הקשה.

יצרני הרכב ממליצים על שימוש בשמן מנוע לפי נתונים של דרגת צמיגות ודרגת שירות לרוב בהתאמה לטמפרטורת ותנאי הסביבה בו יעשה שימוש בכלי הרכב או כלי העבודה. בנוסף תוך התייחסות למבנה המנוע, שסתומים הידראוליים, ממיר קטליטי ומסנן חלקיקים בדיזל.

בספר הנהג ניתן יהיה למצוא לרוב את כל ההגדרות לבחירת השמן המתאים.

דרגת צמיגות רוב המנועים מזה שנים רבות, עושים שימוש בשמן רב-דרגתי ,שמן בסיס המכיל תוספים המתאימים אות להגדרת השימוש והמכיל תוסף (VI) משפר צמיגות, המשנה צמיגותו בהתאמה לטמפרטורת העבודה של המנוע. להלן הגדרת הצמיגות.

5W40    10W40    15W40    15W50    10W60     5W20    5W30   ועוד….

הספרה הראשונה משמאל מסמלת את צמיגות השמן במצב קר ולידה נמצאת האות (W (winter  משמעה “חורף: המספר מימין מגדיר את צמיגות השמן במצב חם, ב 100 מעלות צלסיוס.

ככל שהטמפרטורה החיצונית חמה יותר נוטים יצרני הרכב להמליץ על שימוש בדרגת צמיגות גבוהה יותר ,דהיינו המספר מימין יהיה גבוהה יותר, הכל בהתאמה לתכנון המנוע.

בשנים האחרונות הנטייה הקיימת לעבור לעבודה עם שמנים בעלי צמיגות נמוכה יותר, כמו 0w20    0w-30  ואף נמוכה יותר, המטרה היא להקטין ככל האפשר את ההתנגדות לזרימה בעבודת השמן מול החלקים הנעים במנוע, דבר התורם להפחתת צריכת הדלק ויחד עם כך להקטנת זיהום האוויר כפועל יוצא. באמצעות הפחתת הצמיגות קטנה ההתנגדות ההידרודינמית שמנים אלו מאופיינים במדד צמיגות נמוך יותר ומוגדרים כשמנים חוסכי אנרגיה.

חשוב מאוד להקפיד על שימוש על פי הנחיות היצרן !

דרגת שירות – ישנם מספר תקנים לדרגות השירות

American Petroleum Institute)- A.P.I)    המסומלת בצמד אותיות  SG  SH  SI  SJ      CE   CF   CG  CH     וכך הלאה האות S  (Service) מגדירה את דרגת השירות למנוע בנזין  ואילו האות C (Commercial) מגדירה את דרגת השירות למנוע דיזל .ככל שהאות הימנית גבוהה יותר מדובר לרוב בשמן העונה למפרט חדש יותר בעל ביצועים גבוהים יותר או עמידה טובה יותר בסך כלל הדרישות כולל בנושאי איכות הסביבה.

ACEA דרגת שירות אירופאית (Association Constructers Europeans Automobiles) מסומנת לרוב במקביל לאמריקאית   A2   A3    B2   B3    E6  E7  האות A  מסמלת התאמה לרכב בנזין  האות  B  מסמלת התאמה לרכב דיזל קל, האות  E  מסמלת התאמה לרכב דיזל כבד, מפרט ACEA C 2 3…  ומעלה מתייחס לשמנים העונים לדרישות אפר נמוך.

חלק מיצרני הרכב והמנועים מגדירים דרישות ספציפיות להם ואז יופיעו הסימונים להלן חלק מהמגוון

פולקסווגן –  WV 505.00  ועוד בהתאמה לבנזין או דיזל.

מרצדס   –  MB 228        ועוד ……

וולבו          –  VDS

חשוב מאוד לבחור שמן מנוע מיצרן ידוע בעל רישיון A.P.I  ואו ההגדרות הנוספות המוצהר כתואם לדרגת השירות הנדרשת ע”י יצרן הרכב או המנוע לכלי הרכב בו אתם עושים שימוש. אם אין ביטחון בשם היצרן מומלץ לחפשו באינטרנט ולראות אם יש יצרן אמיתי מאחורי המוצר

מוגש ע”י יוסף אבנר “אבנר סחר” שיווק מוצרי "סטיל שילד" STEEL SHIELD  בישראל, מוצרי סיכה בטכנולוגיות מתקדמות תוך ליווי טכני וייעוץ, משנת 1995 ועד היום, שיווק המוצרים מלווים בבדיקות מעבדה תוך ניתוח המידע והמלצות ללקוחות. המוצרים מיוצרים בארה”ב בעלי הביצועים והתמורות הטובות ביותר הרחק מכלל מוצרי השימון המשווקים בעולם,

יוסי אבנר 054-540-0684

תמונה שלי2

עמית דהן אופטומטריסטית מוסמכת

הכי חשוב זה לראות 6/6 !

זה מה שחשבתי בתחילת הדרך שלי, לפני כ-14 שנה

כשהייתי אופטומטריסטית צעירה וחסרת נסיון.

האידיאל שלי באותם ימים,

היה להביא כל מטופל לראייה הכי טובה שהוא יכול להשיג.

נשמע טוב לא?

הכי חשוב זה לראות 6/6 !

זה מה שחשבתי בתחילת הדרך שלי, לפני כ-14 שנה

כשהייתי אופטומטריסטית צעירה וחסרת נסיון.

האידיאל שלי באותם ימים,

היה להביא כל מטופל לראייה הכי טובה שהוא יכול להשיג.

נשמע טוב לא?

ברור שעדיף להגיע לראייה הכי חדה שאפשר.

אז זהו, שלא.

למה?

אני אסביר דרך הסיפור של רן.

 

רן הגיע אליי לאופטיקה לבדיקה וטען שהוא לא רואה הכי חד עם המשקפיים שלו

ושמאוד חשוב לו לראות חד וברור.

בבדיקה המקיפה שערכתי לו, גילינו שעלה לו המספר ברבע,

לא משהו רציני.

הסברתי לו שההבדל במרשם לא כל כך גדול

ושהוא לא באמת חייב להחליף משקפיים או עדשות בשביל רבע מספר.

 

אפילו יצאתי איתו מחדר הבדיקה (משהו שאני מאוד אוהבת לעשות)

והראיתי לו את ההבדל על המשקפיים שלו בעולם האמיתי.

רן טען שהוא מרגיש בהבדל והחליט שהוא רוצה להחליף את עדשות המשקפיים שלו

לרבע מספר יותר.

החלפנו לו את העדשות ושחררנו אותו לדרכו שמח וטוב לב.

אחרי בערך שבועיים, מי הגיע לבקר שוב באופטיקה? 

נכון, רן.

הפעם הוא טען שממש קשה לו עם המשקפיים החדשים.

שנכון שהוא רואה איתם יותר טוב למרחק (כמו שרצה בהתחלה)

אבל ממש לא נוח לו איתם מקרוב.

אחרי כמה שעות מול המחשב הוא מרגיש כאבי ראש מטורפים,

העיניים שורפות לו, והמסך נהיה מטושטש לפעמים.

מסתבר שרן עובד שעות מול מסך והרבע מספר שהוספנו לו

ושיפר לו את הראיה למרחק,

גרם לו להתאמץ יותר בראייה למרחק קרוב (אסביר למה זה קורה במייל אחר)

וזה גרר איתו את כל תופעות הלוואי שסיפר עליהן.

אז החזרנו לו את המספר למרשם הישן (רבע מספר פחות)

ובנוסף הסברתי לו מה הוא צריך לעשות מול המסך כדי לא לסבול מכל התופעות המציקות האלה.

המקרה של רן לימד אותי שיעור רציני:

לא הכי חשוב שתגיע לראייה הכי חדה שאפשר עם המשקפיים,

הכי חשוב שיהיה לך נוח בהם ושלא תאמץ את העיניים!

אבל איך יודעים בכל זאת שהראייה שלי טובה מספיק 

ולא רק נוחה?

זה הרי יכול להיות ממש מסוכן,

אם אני לא רואה טוב את הכביש, למשל,

או אם נהגים אחרים לא רואים אותי…

בשביל זה, הכנתי לך מתנה מיוחדת,

שתעזור לך לגלות מה חדות הראייה שלך,

בלי לקבוע תור לאופטומטריסט או לרופא עיניים.

 

הדרכה לבדיקת ראייה עצמית

מקבלים אותה מכאן >>>>>

 

בהדרכה יש הסבר מפורט איך לבצע את הבדיקה,

(פלוס לוח בדיקה מיוחד להדפסה)

מה אומרות התוצאות

ואפילו אפשרות להתייעץ איתי במידת הצורך.

 

אשמח לשמוע תגובות על ההדרכה ומה גילית על הראייה שלך!

לחיי הראייה הטובה שלך,

עמית.

 

50748138_10156987303619490_142085420891504640_n

ליאת גפן הלוחשת לעסקים

מפת ההתמצאות לעסקים לאחר הקורונה 

הקורונה… וירוס כל כך קטן, ממש מיקרוסקופי שעשה בית ספר לעולם

בבת אחת, כל האנושות נכנסה לבתים ולא יצאו חודשיים

בחודשיים האלה פגשתי ללא עלות עשרות עסקים בכל יום ונתתי להם כלים כיצד להתאים את העסק שלהם למצב החדש

מפת ההתמצאות לעסקים לאחר הקורונה 

הקורונה… וירוס כל כך קטן, ממש מיקרוסקופי שעשה בית ספר לעולם

בבת אחת, כל האנושות נכנסה לבתים ולא יצאו חודשיים

בחודשיים האלה פגשתי ללא עלות עשרות עסקים בכל יום ונתתי להם כלים כיצד להתאים את העסק שלהם למצב החדש

זה איפשר לי לעשות מחקר סודי, שלימד אותי מה עסקים צריכים, היופי במחקר שלי היה שהוא הותאם בכל רגע נתון למצב שהעסקים שרו בו בתקופת הקורונה

ואלו מסקנותיי:

ישנם שלושה סוגי בעלי עסקים

  1. המשתבללים- מתכנסים בתוך עצמם ונמנעים מכל פעולה

  2. המחנים- כמו רכב בחנייה, הוא לא זז לשום מקום, מקסימום צובר אבק, ככה גם אותם אנשי עסקים, החנו את העסק שלהם, שמו אותו בהולד ולא התקדמו לשום מקום

  3. המבצעים- הם אלו שעשו חישוב מסלול מחדש, חשבו על דרכים יצירתיות איך להתפרנס ואיך לעזור ללקוחות שלהם בזמן הקורונה (כמו אלו שצילמו את עצמם איך עושים גבות ושלחו ללקוחות שלהם)

    אתה יודע מי אתה מהשלושה, ואתה כבר מבין מה זה אומר עלייך ועל העסק שלך היום!

הקורונה הגיע לפה מסיבה, היא אחראית לקפיצה ההתפתחותית האנושית שקרתה פה ואפילו לא שמתם לב!!!

איזו קפיצה?

קפיצה במימד הדיגיטל- בבת אחת נכנסנו לבתים, וגם אם חשבנו שאנחנו טכנופוביים, אם לא התחברנו לזום לא יכולנו לתקשר עם היקרים לנו, עשינו את ליל הסדר, המימונה, ימי הולדת, הכל בזום!! מי היה מאמין???

קפיצה במימד הרוחני- זה כאן כבר כעשור, הקורונה יישרה קו גם בתחום זה

קפיצה במימד הערכי- פתאום גילינו את המשפחה שלנו מחדש, את בני הזוג, הילדים, הבנו שאפשר לקנות פחות, גילינו שאנחנו לא צריכים חצי ממה שיש לנו בבית, גילינו את הערכים שלנו מחדש.

קפיצה במימד העסקי- גילינו מה הרלוונטיות שלנו, גילינו שיש לנו יכולת לפתור בעיות, לייצר צורך, גילינו האם העסק שלנו אכן הגיע למשבר עם אויר לנשימה, אם היינו במוד של צמיחה, וזה ממש חשוב!

 

האנושות קפצה קפיצה התפתחותית מדהימה ואנחנו חייבים להבין את זה!

מי שמבין את זה יהנה מיתרון על אחרים

 

אז מה עושים בעידן החדש? איך עסק אמור להתנהג?

  • להפסיק לפעול ממקום של פחד- הפחד לא מקדם אתכם, הפכו את הפחד לדחף!

  • מה הלקוחות שלי צריכים- מי שיבין את זה, יעבוד טוב, ישפר את המצב הכלכלי שלו

  • הערכת מצב יומית והצבת יעדים יומיים

  • יכולת ייצור מוצרים חדשים במהירות

  • יכולת להעביר את כל השירותים לדיגיטל

  • לייצר עניין, להדהים ולייצר בטחון ואמונה באווטר שלך

  • להבין לעומק- למה לקנות ממני עכשיו?

  • להאמין בערך שלך ולדרוש אותו

המחקר שלי מקיף ומלא בתובנות

במאמר זה נגעתי בקצה קצהו של הידע שצברתי

מזמינה אתכם להרצאתי

"מפת ההתמצאות של עסקים לאחר הקורונה"

תמצאו אותי בפייסבוק

https://www.facebook.com/gefennewmedia/

ליאת גפן הלוחשת לעסקים

מבצעים

אורגד מירון

אורגד מירון – מדייק אנשים לעצמם

מבצע לחודש יוני בלבד – 450 ש"ח בלבד (במקום 850 ש"ח) למפגש ייעוד בן 3 שעות

מנחה ומאמן א/נשים בתהליכי גילוי ומימוש ייעודם

אורגד מירון 052-4895689

עדי פרבר מאמן עסקי ואישי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

עדי פרבר – אבחון מבוסס מדע להצלחה עסקית Accumatch   

מבצע תהליך אבחון ואימון Accumatch להצלחה עסקית **  20% הנחה לתהליך המלא

כל התהליך ב- 1,080 ₪ בלבד !

התהליך כולל קוד קופון חד פעמי לביצוע אבחון עסקי חדשני אונליין + הפקת התוצאות + ניתוח ע"י צוות מומחים בינלאומי + חוברת עם כל התוצאות + פגישת אימון בת שעה וחצי לשיקוף התוצאות והכוונה עם עדי פרבר, מאמן אישי ועסקי מוביל

התקשרו אליי להזמנת התהליך בהנחה הייחודית לקוראי המגזין בלבד

עדי פרבר, מאמן עסקי אישי ונציג Accumatch  בישראל 054-2321933

תמר פלג 1

תמר פלג MA, CP פסיכודרמה של סיפורי המקרא 

הזמנה להשתתף במחיר סמלי  בוובמינר שלי "מה יכולה מגילת רות לספר לך על עצמך" בייום רביעי 3.6.20 בשעה 20:00-22:00 כל הפרטים בקישור.

מתנות

רותקה

רותק'ה נוי-שפירא מובילה להצלחה

מדריך חינמי – 20 ערוצי שיווק מתחת לאף

"יוצאים לפעולה – 20 ערצוי שיווק מתחת לאף"
מדריך שיתן לך כלים ורעיונות לפעולה בכל פעם שתרגיש תקיעות בעסק. 

תמונה שולה

שולה שדה מנכ"ל פלא-נט

המדריך המלא לנטוורקינג אפקטיבי

מדריך ליצירת הפניות ולקוחות משלמים, כל חודש, באמצעות נטוורקינג

תמונה אתי כהן חדשה

אתי כהן MA גננת, מלווה הורים בגיל הרך, בדרך הוליסטית ומעצימה

תהליך גמילה בשלושה שלבים.

הליך זה לא מחליף יעוץ או הדרכה אישית אך בהחלט נותן כיוון להתחלה ולשלבי הגמילה.

תמונה רבקה

רבקה יעקב יזמית אינטרנט

מדריך חינמי "מחזירים את העסק למסלול"

שמי רבקה יעקב יזמית אינטרנטית, מקימת התוכנית המובילות בעסקים, ומתמחה באסטרטגיה וחדשנות עיסקית בדגש על תהליכי שינוי המותאמים לעולם הדיגיטלי.  

 מטרת המדריך לעזור להתמודד עם שינויים בסביבה העסקית ובעיקר אלו שנכפו עלינו לאחרונה. באמצעות מספר צעדים די פשוטים, ניתן להפוך את המשבר הזדמנות ולצאת עם עסק מחוזק יותר. 

ורד גויה תמונה

ורד ג'ויה שדה – מלווה אמהות לילדים בגיל גן ובית הספר היסודי בתקופה של אתגרים

מתנה – מדיטציה מוקלטת לילדים לפני השינה

מדיטציה לפני השינה היא הזדמנות לעזור לילדים שלנו
להפרד מהיום שהיה, ולישון שינה טובה.
אני ממליצה להקשיב איתם פעמים אחדות, ובהמשך אולי הם ירגישו נח להקשיב לבד, ואתם תוכלו להתפנות לעיסוקים שלכם.

מאות ילדים מקשיבים למדיטציות שלי לפני השינה,
מזמינה אתכם לקבל גישה אל המדיטציה במתנה.

עמית

עמית דהן אופטומטריסטית מוסמכת

בדיקת ראייה עשה זאת בעצמך

רוצה לדעת מה חדות הראייה שלך בלי לקבוע תור לאופטומטריסט או רופא עיניים?

נעים מאוד!

אני עמית דהן, אופטומטריסטית מוסמכת, מזמינה אותך לצפות בסרטון, להרשם ולקבל לגמרי בחינם

.הדרכה מקצועית שתלמד אותך איך לבדוק את הראייה שלך בעצמך

סגירת תפריט
פלא-נט