ירחון פלא-נט הוא שרות נוסף שניתן לחברי פלא-נט בכדי להעביר לכמה שיותר אנשים את יתרונות המוצרים והעסקים שלהם.
רוצה גם לפרסם את המוצרים והשירותים שלך בירחון?
היכנס לקישור, וקבל את כל ההנחיות למשלוח החומרים
קוראים יקרים,
המשק חזר לשגרה, מביאים לכם עד הבית… מבצעים מיוחדים, מאמרים מעניינים, וכמובן מתנות – לדוגמא:
– האם הבית שלך ממוגן?
– הכל אני יכול בחופש הגדול – האומנם?
– רוצים לדעת איך ליצר פרופיל מנצח שעושה הרבה כסף בלינקדאין?
– מה התכניות שלך לחופש הגדול?
ועוד הרבה…..
חשוב לי להדגיש:
תוכלו להוריד מידית ובחינם, כל אחת מהמתנות שמופיעות בירחון – מתנה אחת, חלק מהן, או אפילו את כולן – אתם בוחרים.
ברגע שאתם מורידים מתנה מסוימת – הפרטים שלכם עוברים, אך ורק לאיש המקצוע שמעניק את אותה המתנה!
שולה שדה מנכ"ל ומייסדת פלא-נט
קיבלתי מתנה ואשמח להעביר אותה הלאה
הצרטפתי כמייסדת לחברה הומניטרית בהקמה – מטרת החברה לספק את כל השירותים להקמת עסק ולכל מטרה במקום אחד, תחת מטרייה אחת, במחירים שפויים, באמצעות בינה מלאכותית.
חלון הזדמנויות שעומד להיסגר בקרוב – עם ההשקה הרשמית של החברה.
מצורף סרטון הסבר, ו"בקרא עוד" – מוצר לדוגמה של החברה
O – Connect
פלטפורמת ועידות אודיו ווידאו.
ווידאו ואודיו HD לאירועים וירטואלים והיברידיים-
לוח מחוונים לניהול ולמעקב אחר השימוש
העלאה בלחיצה אחת, צפייה לפי דרישה והקלטה ו/או צילום מסך
מאפשר עבודת צוות בזמן אמת, שיתוף שני מסכים במקביל, והפיכת דיבור לטקסט עם ממשק API
אימוג'י צ'אט אינטואיטיבי שנותן גרסאות מצוירות של מחשבות המשתמש
תרגום אוטומטי של שפות לדוברים לפי בחירה, תומך ביותר מ – 100 שפות
כלים מובנים הכוללים קישור ישיר ליוטיוב, קישורים משולבים לכתובות URL חיצוניות, צ'אט אימוג'י אטרקטיבי, תזמון אירועים, שליחת הזמנה במייל.
לפרטים נוספים: שולה שדה 054-522-3838
להצטרפות
https://trimurl.co/Shula
אופירה בכר שפיגל המרכז הארצי למיגון בתי מגורים
האם הבית שלך ממוגן?
אופירה בכר מדברת על סוגי המיגון הקיימים ומה מתאים לכל מבנה לגופו.
האם הבית שלך ממוגן?
בסרטון המצורף אופירה בכר מדברת על סוגי המיגון הקיימים ומה מתאים לכל מבנה.
ישנם מספר סוגי מיגון
1.ממדים עם התרי בניה
2.מגוניות
3.ממד מתקפל
4.חדר ממוגן
מזמינה אתכם לצפות.
אופירה בכר
050-554-8629
דויד נוי אלעזר מנגיש טכנולוגיה
אפליקציה חדשה מחברת גמלאים לעולם הדיגיטלי של הסמארטפון
נדמה שכולנו עברנו לנהל את חיינו מהמסך, דרך המחשב או מסך המגע של הסמרטפון. אבל יש עדיין גמלאים שנשארו מאחור. בעידן הקורונה הם מתקשרים וקובעים תור בבנק, מתקשרים כדי להזמין כרטיס לקונצרט או למרפאה.
כשהם מנסים להשתמש בסמרטפון, זה יכול להיות מלווה בתסכול.
אפליקציה חדשה מחברת גמלאים לעולם הדיגיטלי של הסמארטפון
נדמה שכולנו עברנו לנהל את חיינו מהמסך, דרך המחשב או מסך המגע של הסמרטפון. אבל יש עדיין גמלאים שנשארו מאחור. בעידן הקורונה הם מתקשרים וקובעים תור בבנק, מתקשרים כדי להזמין כרטיס לקונצרט או למרפאה.
כשהם מנסים להשתמש בסמרטפון, זה יכול להיות מלווה בתסכול.
דוד נוי אלעזר, בעל בית הספר ללימודי מחשב I know נתקל רבות בתסכול הזה ולכן החליט לפתח אפליקציה, בינלאומית שתלמד גמלאים להשתמש בסמארטפון.
האפליקציה כוללת סרטונים ותרגילים במדרג המלמדים את הגמלאים כיצד מתפעלים מסך מגע: גוררים פריטים, גוללים פריטים, איך מכווצים פריטים, מגדילים אותם, מדפדפים, מכניסים שם משתמש וסיסמא ועוד…
נוי אלעזר מפתח את האפליקציה באמצעות מתכנתים והיא מתבססת על ניסיונו רב השנים בהוראת המחשב והסמרטפון לגמלאים ולאנשים החיים עם מוגבלויות (דרך “יד שרה” ו”עזר מציון”).
לנוי אלעזר, חבר קיבוץ כפר גליקסון, רקע אקדמי במדעי ההתנהגות ויעוץ ארגוני. בשנת 1995 עם השקתה של תוכנת “חלונות” ופריצת המחשב האישי עבר הסבת אקדמאים בג’ון ברייס וסיים בהצטיינות
ומצא עבודה בתכנות ובניתוח מערכות מידע, אחרי 7 שנים החליט להקים עסק ועשה זאת באמצעות קורס אינטרנטי. משם, הדרך לפיתוח קורסים משלו היתה קצרה.
דוד מלמד הכרת המחשב, כתיבה במחשב, בניית מצגות ואקסל , פייסבוק וסמארטפון.
בתקופת הקורונה יצא ליבו במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת שנזנחה בבתים.
בעוד הצעירים למדו לתקשר עם העולם דרך הזום ולעבוד מהבית, יש גמלאים שפשוט נשארו מאחור.
דויד נוי אלעזר 050-958-2912
אופיר בראל – האמת שמאחורי הפייק-ניוז
הכל אני יכול בחופש הגדול- האומנם?
היום, ילדי בתי הספר היסודיים יוצאים לחופשת הקיץ, לאחר שנה מאוד לא שגרתית. הם מצטרפים לאחיהם הבוגרים יותר, שיצאו לחופשה כבר לפני כשבוע וחצי. החופש, כמובן, הוא הזמן שבו הילדים יכולים לנוח, להשתולל, לשחק, או בקיצור- לעשות את כל מה שילדים אוהבים. לנו, המבוגרים, נתונה האחריות לשמור עליהם מפני הסכנות השונות האורבות להם. אחת מהן היא החשיפה לפייק ניוז:
הכל אני יכול בחופש הגדול- האומנם?
היום, ילדי בתי הספר היסודיים יוצאים לחופשת הקיץ, לאחר שנה מאוד לא שגרתית. הם מצטרפים לאחיהם הבוגרים יותר, שיצאו לחופשה כבר לפני כשבוע וחצי. החופש, כמובן, הוא הזמן שבו הילדים יכולים לנוח, להשתולל, לשחק, או בקיצור- לעשות את כל מה שילדים אוהבים. לנו, המבוגרים, נתונה האחריות לשמור עליהם מפני הסכנות השונות האורבות להם. אחת מהן היא החשיפה לפייק ניוז:
כל בני האדם עלולים להאמין לפייק ניוז ולשתף אותו הלאה, אבל אצל ילדים, הסכנה הזו משמעותיות במיוחד- על פי סקר דעת קהל שנערך בארה"ב על ידי ארגון החינוך Common Sense Media, 44% מהילדים בגילאי 10-18 אינם יכולים להבחין בין סיפור אמיתי לשקרי (כמעט מחצית משכבת הגיל הזו). בנוסף, 31% מבני הגילאים הללו, ששיתפו פוסטים ברשתות החברתיות, גילו מאוחר יותר שהם שיתפו פייק ניוז. באופן טבעי, הנתונים הללו יכולים לגרום לנו- ההורים- לרצות לגונן על הילדים שלנו מפני התופעה הזו- בייחוד, כאשר משרד הבריאות המליץ לפני מספר ימים לחסן את בני ה-12-15 נגד הקורונה ועקב כך אנחנו עלולים להיתקל בפייק ניוז רב סביב החיסון לקורונה.
כאן, נחשפת מציאות מטרידה: הורים רבים רוצים להגן על ילדיהם מפני הסכנה הזו, אבל בפועל לא עושים זאת: על פי מחקר שפורסם בבריטניה בשנה שעברה, 36% מההורים מודאגים מחשיפה אפשרית של ילדיהם לפייק ניוז באינטרנט. עם זאת, רק 16% מהם אכן לימדו את ילדיהם איך להיזהר מהשקרים המתפרסמים ברשת. אפשר להסביר את הפער הגדול שבין הכוונה לביצוע בחוסר ידע אצל ההורים, כיצד להקנות לילדיהם את הכלים הנכונים להתמודדות עם התופעה.
כדי לסייע לכם, ההורים, לחנך את הילדים להתמודד טוב יותר עם פייק ניוז, מוצגות בזאת כמה עצות מועילות (המבוססות על נסיון עולמי שנרכש בתחום הזה):
ראשית, לעולם אין גיל מוקדם מדי לחנך את הילדים בנושא הזה: הדור של היום נולד עם הסמאטרפון ביד. לכן, זה אך טבעי לפנות אל הילדים כבר בגילאי בית הספר המוקדמים ולהציע להם מיוזמתכם זמן, בו תלמדו את הילדים מהו פייק ניוז, באילו צורות הוא עלול להגיע וכיצד לפתח חשיבה ביקורתית, שתגרום להם לא להאמין לכל שקר שמתפרסם באינטרנט.
שנית, הדרך הטובה ביותר ללמוד מיומנות חדשה היא לתרגל אותה: לקראת הפעילות המשותפת, הכינו מבעוד מועד מספר כתבות מזויפות, שמנוסחות באופן חשוד. קיראו את הכותרות ביחד עם ילדיכם ולמדו אותם לשאול שאלות ביקורתיות עליהן. בלא מעט פעמים, למשל, פייק ניוז מצליח לעבוד עלינו כי הוא מעורר אצלנו רגשות כמו הפתעה, כעס או פחד. אם תלמדו את ילדיכם לזהות את הרגש ולשאול: "מדוע אני מרגיש כך? למה מנסים להפחיד אותי?", הם לא יתנו לרגשות הללו להשפיע עליהם לעשות מעשים, שאחר כך הם עלולים להתחרט עליהם.
בסוף, צריך לזכור שמדובר בילדים- ומה ילדים יותר אוהבים לעשות מלשחק? הציעו לילדיכם לשחק במשחקים, שבהם הם ייתקלו בידיעות שונות והם יצטרכו להחליט, האם הן אמיתיות או לא. בישראל, ניתן למצוא את המשחק "זה מידבק!" שפותח על ידי צוות חוקרים באוניברסיטת חיפה (ושמיועד גם למבוגרים). אם לילדים שלכם ישנה רמת אנגלית טובה יחסית, הם יוכלו לשחק במשחק הנקרא BAD NEWS (בגרסת ה-JUNIOR). המשחק פותח במיוחד עבור ילדים בגילאי 8-11 והוא מבוסס על משחק בעל שם זהה, שפותח עבור מבוגרים. במשחק הזה, הילדים צריכים לפרסם כמה שיותר פייק ניוז באתר המשחק, כדי להשיג יותר עוקבים. המשחק הזה מאפשר למעשה לילדים להבין ממה מורכב פייק ניוז במציאות ולפתח מולו עמידות גדולה יותר (למשל, אם הם מבינים שהתחזות למקור מהימן הופכת את הסיפור המזויף לבעל תדמית אמינה יותר, הם ילמדו לחקור את המקור לסיפור שהם קראו, לפני שישתפו אותו).
אופיר בראל
052-483-3581
רינה רוטברג סיפורי חיים /
/רינה רוטברג–כותבת ביוגרפיות וסיפורי חיים – אורזת מתנות חיים
האם הצורך לכתוב את הסיפור שלכם בוער בכם?
האם אתם רוצים להעביר לדורות את המורשת שלכם.
תוכלו לכתוב את הסיפור האישי בעזרת כלים קלים ליישום.
תוכלו לכתוב את סיפור החיים שלכם באמצעות המתכונים שלכם;
אולי אתם מעדיפים לספר את הסיפור שלכם באמצעות מסעות חיים שעברתם;
אולי תרצו לכתוב את הסיפור שלכם לפי תקופות חיים;
אולי תרצו לכתוב את הסיפור שלכם מרגע מכונן שקרה לכם.
מוזמנים להצטרף לסדנת כתיבה מתחדשת.
תיפתח סדנת כתיבה
שתאפשר לכם לנוע קדימה,
לכתוב את הסיפור שלכם בנוחות ותחושת שחרור.
כרטיס הביקור שלי https://www.pelenet.co.il/rinar/
רינה רוטברג / לכתוב את הסיפור שלך
טל' 0544567884
https://chat.whatsapp.com/KJU5Da2FZEH3Jy4kgyfFNp קישור לקבוצת ווטסאפ
– כתיבה מתנת חיים.
בקבוצה תקבלו כלים לכתוב את הסיפור שלכם
אתי כהן מנחת הורים לגיל הרך
עצמאות וגמילה מחיתולים.
אביב עוד רגע נגמר
הקיץ כאן והילד עוד רגע בגן מועצה
מה קורה עם הגמילה?
מכירים את ההרגשה שרוצים ויחד עם זאת חוששים… עכשיו להתחיל? הוא מוכן? איך מתחילים?
ומצד שני הלחץ…. רק שיגיע גמול לגן מועצה.
עצמאות וגמילה מחיתולים.
אביב עוד רגע נגמר
הקיץ כאן והילד עוד רגע בגן מועצה
מה קורה עם הגמילה?
מכירים את ההרגשה שרוצים ויחד עם זאת חוששים… עכשיו להתחיל? הוא מוכן? איך מתחילים?
ומצד שני הלחץ…. רק שיגיע גמול לגן מועצה.
ומה הקשר בין גמילה לעצמאות?
גיל שנתיים הוא גיל של עצמאות: "אני רוצה", "אני לבד", הילד רוצה להרגיש שהוא מחליט שהוא הקובע.
גיל שנתיים נחשב לגיל עם קפיצת גילה קשה כי הילד מגלה את העצמאות שלו.
אם ניתן לילד מקום לבחירה מקום לעצמאות נקבל ממנו הרבה יותר שיתופי פעולה.
מהמקום הזה אני יוצאת לגמילה.
אני מאמינה שגם תהליך הגמילה צריך לבוא עם שיתוף פעולה שלו.
קבלת העצמאות שלו על הגוף שלו.
ללמד אותו להקשיב לגוף בתוך התהליך.
להיות עצמאי וחופשי עם הגוף שלו.
בלי מניפולציות ובלי משחקי כוח.
מכירים את זה שאנחנו רוצים "לעזור" לו :" אולי יש לך פיפי?"
" בוא רק נבדוק אם יש לך פיפי?" "אולי בכל זאת נבדוק?"
ממש לא צריך שנזכיר לו, ובטח ובטח לא רוצה שנחליט מתי יש לו פיפי
ומה יוצא מ"העזרה" בפועל? אנחנו בשיחה עם ילד שרוצה להחליט ולהגיד מתי יש לו פיפי אפילו שזה לא תמיד מתואם עם המציאות.
וככה אנחנו נכנסים למשחקים של מניפולציה, פספוסים, תסכולים וביננו לכלוך 🙁
אנחנו בעצם לוקחים אחריות על התהליך.
אנחנו מחליטים מתי ילך לשרותים .
אז השאלה :איך עושים גמילה מחיתולים בדרך מעצימה?
בדרך שנותנת לילד עצמאות?
כן, יש דרך כזאת, דרך שבה לומד הילד להרגיש את הגוף שלו,
לשלוט על הגוף שלו,
בעזרת גמילה בשלבים אנחנו נותנים ליד זמן להקשיב לגוף,
אנחנו מחברים אותו להרגשה בגוף,
כן ההרגשה הזאת רגע לפני שאנחנו קמים והולכים לשרותיים.
לחוות חוויות חיוביות מתוך התהליך
לצמוח וללמוד מתוך התהליך ,
לקבל ביטחון בתהליך ובעצמו.
רוצים להתחיל גמילה בצורה מעצימה?
לתת לילד שלכם כלים להתמודד ולהעצים את עצמו, ללמוד על הגוף שלו ועל היכולות שלו?
מזמינה אתכם להכנס לשלובים
לקבל את כל הכלים לגמילה מעצימה מחיתולים.
לשאול. להתיעץ.
הצטרפות לשלובים בפייסבוק
יוסף אבנר “אבנר סחר” יבוא מוצרי "סטיל שילד" פלא טכנולוגי מארה"ב טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת במוצרי שימון.
"סטיל שילד"
פרק מס' 1 כללי
מרגע התנעת המנוע ובשעת פעולתו, נוצרים תהליכים של שחיקה ובלאי. המנוע לכל אורך פעולתו, מאבד חלקיקי מתכת מיקרוניים מכל חלק ומכלול הבא במגע וחיכוך באחר, תהליך המביא את המנוע בסופו של דבר לסיום חייו או הצורך בשיפוצו.
"סטיל שילד"
פרק מס' 1 כללי
מרגע התנעת המנוע ובשעת פעולתו, נוצרים תהליכים של שחיקה ובלאי. המנוע לכל אורך פעולתו, מאבד חלקיקי מתכת מיקרוניים מכל חלק ומכלול הבא במגע וחיכוך באחר, תהליך המביא את המנוע בסופו של דבר לסיום חייו או הצורך בשיפוצו.
שמן המנוע המסכך אותו, מעניק הגנה לחלקי המתכת, בלעדיו, המנוע יתפס לרוב, תוך מספר דקות וייגרם לו נזק בלתי הפיך. לשמן המנוע יכולות הגנה מוגבלות, על השמן להיות בעל צמיגות מספקת כדי לסכך ולמנוע ככל האפשר מגע ושחיקה בין חלקיו הנעים אבל, בעל צמיגות נמוכה דיה כדי למנוע התנגדות הדרודינאמית ולהעניק שימון במהירות מספיקה דרך המעברים הצרים ביותר במנוע. דרישות שנוגדות האחת את השנייה.
חום גבוה הנוצר גם הוא מאופי פעולת המנוע, שריפת מוצרי הדלק וחיכוך, תורמים גם הם לבלאי המנוע וגם לבלאי והפחתת תכונות ההגנה של השמן.
"סטיל שילד" בזכות הטכנולוגיה הייחודית השונה, מעניק הגנה מושלמת מרגע ההתנעה (בלאי התנעה קרה) ובמהלך כל זמן פעולת המנוע, ללא שינוי התכונות הפיזיקליות והדינמיות של השמן.
בלאי גבוה ומשמעותי מתרחש באזור הצילינדרים וטבעות הבוכנה (הרינגים) שם הדלק או הסולר (שהם ברירת מחדל לשימוש ליצירת אנרגיה, עקב זמינותם) המוזרקים למנוע ומותירים שאריות זיהום ומשקעים שאינם תורמים לאורך חיי המנוע, נהפוכו.
גם כאן "פיואל שילד" בזכות הטכנולוגיה הייחודית מעניק הגנה מושלמת מפני שחיקה, כן !!! דרך הדלק !!! בנוסף על תרומה לשריפה מושלמת ומניעת הצטברות פיח.
יוסי אבנר – אבנר סחר 054-540-0684
מורי מנור, יועץ עסקי, שיווקי ושיווק בינלאומי
מ
C2B
ל
B2B
בשנים האחרונות תחום ה
E COMMERCE
התפתח ביותר
במוצרים מסוימים ,נתח השוק הוא כ 20 אחוז.
מ
C2B
ל
B2B
בשנים האחרונות תחום ה
E COMMERCE
התפתח ביותר
במוצרים מסוימים ,נתח השוק הוא כ 20 אחוז.
יחד עם זאת יש יזמים ועסקים שהתחילו בשיווק ב
E COMMERCE
ולאחר גידול בפעילות גילו כי יש גם שוק מסורתי של
B2B
שכדאי לפתח.
כאן כללי השוק והסחר הבינלאומי .קצת שונים.
ויש להשקיע חשיבה ומאמץ שונים בפיתוח שווקים אלו.
מורי מנור
יועץ עסקי,שיווקי ושיווק בינלאומי
0505332400
www.imm-global.com
סמדר רז
מלווה עסקים עצמאיים
להגדלת חשיפה והכנסות
ברשת הלינקדאין
בעלי עסקים עצרו! רוצים לדעת איך ליצר פרופיל מנצח שעושה הרבה כסף בלינקדאין?
מי עוד רוצה לראות בעיניים שלו תרנגולת שמטילה ביצי זהב?
להלן חלק א של המאמר עם 6 הטיפים הראשונים והחשובים.
בשבועות הבאים נמשיך עם עוד טיפים לבנית פרופיל מנצח שעושה הרבה כסף
סה"כ כרגע יש לי 17 טיפים מנצחים ועוד היד נטויה.
בעלי עסקים עצרו! רוצים לדעת איך ליצר פרופיל מנצח שעושה הרבה כסף בלינקדאין?
מי עוד רוצה לראות בעיניים שלו תרנגולת שמטילה ביצי זהב?
להלן חלק א של המאמר עם 6 הטיפים הראשונים והחשובים.
בשבועות הבאים נמשיך עם עוד טיפים לבנית פרופיל מנצח שעושה הרבה כסף
סה"כ כרגע יש לי 17 טיפים מנצחים ועוד היד נטויה.
במהלך השנה האחרונה הצטרפו עשרות אלפי משתמשים חדשים לרשת LinkedIn מישראל וכמות גדולה עוד יותר של משתמשים קיימים גילו מחדש את העוצמה והייחודיות של LinkedIn בעולם העסקי והמקצועי.
לינקדאין זו היא רשת החברתית המקצועית העולמית הכי גדולה באינטרנט ליצירת הזדמנויות עסקיות, חברתיות, אישיות ולמציאת עבודה.
הרבה עסקים שמוכרים לעסקים ויש להם פרופיל לינקדאין,
אך לא יודעים את הכללים ולכן הפרופיל שלהם לא עוזר בקידום האורגני.
אם תבנו פרופיל לינקדאין מנצח תופיעו יותר בחיפוש האורגני!
ותוכל לסגור יותר עסקאות וכפועל יוצא ההכנסות שלך גם יעלו.
פרופיל הלינקדאין שלכם הוא תעודת הזהות – כרטיס הביקור והכניסה הדיגיטלית שלכם ברשת. הפרופיל ברשת הלינקדאין הוא כמו שלט חוצות באיילון. עלינו לשדר את המסר שאנו רוצים להעביר במדויק ללקוח הפוטנציאלי, למשוך את העין, להבליט את האיכויות שקיימות בנו ולקצר את הדרך לעסקה הבאה שלנו. אם הפרופיל שלכם לא יהיה בנוי נכון הוא יהיה כמו שלט חוצות ענק שמוצב במדבר סהרה באזור רחוק ומבודד.
כידוע, בשיווק יש את המשולש הקדוש :
KNOW
LIKE
TRUST
ואנו כרגע במצב של ה KNOW – אנו בונים את הפרופיל המנצח!
על מנת שאחרים יראו את הפרופיל שלנו יבינו שאנו מומחים בנושא העיסוק שלנו וירצו לצור עימנו קשר.
פעולות שיווק אורגני קטנות בפרופיל מנצח וחזק בלינקדאין מניב לך במיידי, שלא כמו ברשתות חברתיות אחרות, לידיים חמים, אמינים ואיכותיים.
יכולת החשיפה בלינקדאין לתוכן שאתם מעלים היא ענקית, עד 30,000 חברים יכולים לראות את הפוסטים והמאמרים שלכם, וגם החברים של החברים שלהם. הפוסטים שלכם יכולים להגיע אף לחשיפה של עשרות אלפי צפיות ולייצר לכם אוטומטית לידיים אורגנים חמים שירצו לקנות מכם. כמוכן, תוכלו להופיע גם בחיפושים של גוגל אם החשיפה שלכם תהיה גדולה מספיק.
כתיבת הפרופיל באנגלית – את הפרופיל יש לרשום באנגלית כיוון שמנוע החיפוש של לינקדאין עובד באנגלית. ואם אתם רוצים להופיע בחיפושים בצורה אורגנית תכתבו באנגלית. מי שמתקשה בשביל זה יש את התירגום של גוגל עם כמה תיקונים קטנים שלכם. תוכלו להוסיף עוד פרטים בעברית, אך הבשר של הפרופיל חייב להיות באנגלית. את הפוסטים, המאמרים והתכתבויות תוכלו לעשות בעברית, לא לפחד!
התמונה שלכם – האלמנט הראשון שהעין נמשכת אליו בתוצאות החיפוש של לינקדאין, ותופיע ליד כל פוסט שנפרסם. התמונה שווה אלף מילים, על אחת כמה וכמה בעולם הרשתות החברתיות. פרופיל ללא תמונה יוצר חוסר אמינות. הסיכוי שיצפו בפרופיל שלכם גדול פי 21 כשיש תמונה. לכן חובה לשים תמונה אותנטית, מקצועית ואיכותית מקו החזה ומעלה. התמונה צריכה להיות חייכנית ואנרגטית עם מבט למצלמה, עם בגדים ייצוגיים ומותאמת לפרסונה ולאישיות העיסקית שלכם. וטיפ קטן כדאי להצטלם לבד ביום בהיר עם רקע נהדר כמו נוף עירוני או טבעי, בלי משקפי שמש ובלי ילדים או בני זוג, לא מהבריכה ולא מהים וכמובן לא תמונה ספונטנית, העדיפו אפילו תמונה של צלם מקצועי.
תמונת נושא – Cover –זהו הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לפרופיל שלכם, זהו שטח נדל"ן פירסומי בחינם, כמו שלט חוצות בצומת ראשית, תמונת הנושא יותר אפקטיבית מאתר. פרופיל עם תמונת נושא נצפה פי 21 יותר מאשר פרופיל ללא תמונת נושא. פי 9 יותר בקשות התחברות ופי 36 יותר הודעות מאשר אנשים שמשתמשים בברירת המחדל. בפרופיל לינקדאין צופים בחודש פי מאות לקוחות פוטנציאלים יותר מאשר באתר. לכן, כדאי שתהיה בו גרפיקה עם משפט ברור מה התועלות שהלקוח יכול לקבל ממך.
כותרת ראשית – Headline זהו האזור מתחת לשם שלכם והוא מאוד חשוב וחייב להיות מסקרן, כי כשמישהו מחפש בלינקדאין הוא יראה את השילוש הקדוש :
שם שלכם + תמונה שלכם+ Headline
לכן נצלו את התווים כדי למשוך את תשומת הלב ולספר על הערך המוסף שלכם ללקוח. כותרת ראשית שמושכת תשומת לב תביא לחיבורים נוספים. חשבו על הלקוח איך הייתם רוצים למשוך את תשומת לבו.
כתבו בו 3 דברים מרכזיים :
א. המקום שבו אתם עובדים.
ב. משפט שמתאר את תחום המומחיות שלכם. וניתן גם את האהבה שלכם למקצוע והרצון להתקדם.
ג. שילוב של ביטוי חיפוש שאנשים חיפשו!
כדאי להפריד באמצעות | בין החלקים השונים. כדאי להוסיף כתובת פייסבוק או אינסטגרם וגם האשטגים # עם מילות חיפוש.
הסתירו עידכוני פרופיל מעיני הרשת – כל שינוי שאתם שעושים בפרופיל הלינקדאין מופיע אוטומטית בפיד של כל רשת החברים. כאשר אנו עושים שינוי בודד זה מצוין, אך לעיתים, כאשר עושים שינויים רבים, כמו עכשיו שאנו עורכים את פרופיל, והופכים אותו למנצח וחזק לא תמיד נרצה שכל עדכון כזה יופיע לעיני כולם, לכן הסתירו זאת בהגדרות החשבון.
כתובת ה-URL – שנו את כתובת ה- URL שלכם בהתאמה אישית כך שיהיה יותר קל למצוא אתכם.
לסיכום
ככל שתבנו את הפרופיל שלכם בלינקדאין בצורה מיטיבית תוכלו להופיע יותר בחיפושים ותוכלו לנצל את הפרופיל לצרכים ולמטרות שאתם מציבים לעצמכם בשימוש בלינקדאין.
אם אתם זקוקים לעזרה בבניית הפרופיל ולהפוך אותו לפרופיל מנצח שעושה הרבה כסף אתם מוזמנים :
אשמח אם תעשו לייק.
וגם אם תוסיפו למטה תגובות על המאמר או שאלות.
אשמח גם לענות על שאלות אם יש לכם התלבטויות.
אם תרצו לצור עימי קשר תוכלו לעשות זאת כאן בלינקדאין או למייל שלי smadaraz2@gmail.com.