ירחון פלא-נט מפורסם אחת לחודש, מכיל כתבות עם טיפים על נושאים מגוונים, מבצעים מיוחדים לקוראי הירחון, מתנות שוות ועוד ועוד... וכל זה להורדה ללא עלות
קוראים יקרים,
אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת, מביאים לכם עד הבית… מבצעים מיוחדים, מאמרים מעניינים, וכמובן מתנות – לדוגמא:
– טיפים לגמילה מעצימה לפני כניסה לגן מועצה.
– ריפוי הגוף ושחרור כאבים ומחלות בעזרת התת-מודע
– קורס איך להכין רשימת קניות שתחסוך לכם כ 50% מעלות קניית המזון לבית
ב47 ש"ח בלבד.
– מבצע – סרטון שיווקי + קידום לדף ראשון ביוטיוב ב 880 ש"ח בלבד.
ועוד הרבה…..
חשוב לי להדגיש:
תוכלו להוריד מידית ובחינם, כל אחת מהמתנות שמופיעות בירחון – מתנה אחת, חלק מהן, או אפילו את כולן – אתם בוחרים.
ברגע שאתם מורידים מתנה מסוימת – הפרטים שלכם עוברים,
אך ורק לאיש המקצוע שמעניק את אותה המתנה! סיפור
שולה שדה – מנכ"ל קבוצות פלא-נט
במיוחד עכשיו!
מפגש נטוורקינג מהבית ללא עלות
לבעלי עסקים!
מיואשים מהנסיון להגדיל את מספר הלקוחות שלכם?
רוצים ליצור שיתופי פעולה אפקטיביים ולא יודעים איך?
נמצאים בבית ולא יודעים איך להגיע ללקוחות ?
נטוורקינג מהבית זה הפתרון האידיאלי עבורכם!
מורי מנור, יועץ עסקי, שיווקי ושיווק בינלאומי
טעויות של מיזמי היי טק
אני מעלה כאן מספר נקודות למחשבה לאור ניסיוני בתחום ואין זה בהכרח פתרון לכולם
טעויות של מיזמי היי טק
אני מעלה כאן מספר נקודות למחשבה לאור ניסיוני בתחום ואין זה בהכרח פתרון לכולם
– אי זיהוי שוק היעד בשלב הפיתוח.
– אי זיהוי הנפשות הפועלות- ומוצרים מתחרים ו או משלימים.
– אי הכרה של כל מקורות המידע הקיימים בתחום.
– חוסר בזרימת מידע שוטפת מהשוק במהלך הפיתוח.
– העדר משוב מהשוק העולמי ומידע עדכני.
– כניסה לתהליך לימוד השוק העולמי באופן יסודי בשלבים מתקדמים של פיתוח או עם גמר הפיתוח ואז קורה מצב שהסתיים הפיתוח אבל אין מידע ויכולת לחדור בהקדם לשוק העולמי.
– לימוד יסודי של שוק עולמי הוא חלק מתהליך פיתוח מוצר ויש להתחיל בכך לא לקראת סיום הפיתוח.
מורי מנור
יועץ עסקי,שיווקי ושיווק בינלאומי
0505332400
www.imm-global.com
אתי כהן MA – מנחת קבוצות לגיל הרך
גמילה מעצימה לפני הכניסה לגן מועצה
עוד רגע הילד נכנס לגן מועצה.
הילד אמור להיות גמול
ומכיוון שחשוב שיגיע לגן עם גמילה שנעשתה בצורה טובה
עכשיו זה בדיוק הזמן להתחיל
גמילה מעצימה לפני הכניסה לגן מועצה
עוד רגע הילד נכנס לגן מועצה.
הילד אמור להיות גמול
ומכיוון שחשוב שיגיע לגן עם גמילה שנעשתה בצורה טובה
עכשיו זה בדיוק הזמן להתחיל
עכשיו זה בדיוק הזמן לתת לילד את הכלים להקשיב לגוף שלו
להכיר את התהליך שעובר בגוף
מרגע שאני מרגיש שיש לי פיפי עד הרגע שאני עושה פיפי.
יש בודאי ילדים שכבר אומרים אחרי שעשו פיפי או קקי בחיתול.
שרואים שהם עושים פיפי באמבטיה.
עכשיו בעצם נדייק את התהליך
נעלה אותו למודעות.
אז מה בעצם עושים???
מתחילים לדבר על הנושא בבית, להגיד שאתם הולכים לשרותים,
הילד בגיל שבו לומד מתוך חיקוי שלנו המבוגרים
ולכן אם נתחיל לדבר בבית,
נעלה בעצם את המודעות לנושא,
את הסקרנות של הילד והרצון לעשות כמונו.
נקרא סיפורים בנושא
נקנה תחתונים ביחד
ונתחיל…
איך ?
אני מאמינה שלא נכון להוריד חיתול וזהו…
אני מאמניה בתהליך למידה ,
בכדי לבנות תהליך בטוח ומעצים.
אני ממליצה על הורדת חיתול לשעתיים ביום
להרגיש את הפיפי, לפגוש אותו.
לחוות אותו
ומשם לדייק אותו לעשייה בשרותים.
לכל ילד לוקח זמן אחר להבנת המרחק בין ההרגשה שיש פיפי לבין התוצאה שיש פיפי
חשוב לתת לילד זמן התנסות .
להוריד חיתול לשעתיים ולהגיד לו :
אם אתה מרגיש שיש לך פיפי תגיד לי ונלך לשרותים/סיר.
לוקח לילד כמה ימים ללמוד את הזמן,
להרגיש את הגוף שלו.
וזה בסדר, ככה לומדים מתוך התנסות…
ברגע שהבין את הזמן והולך לשרותים
אתם יכולים להתחיל להוריד את החיתול ליותר זמן
כמובן לשמור שלא נוצר תסכול אצל הילד.
חשוב להתחיל את התהליך של השעתיים בבית ,
במקום שהוא רגוע בלי הרבה גירוים.
מקום שנותן יכולת הקשבה לגוף.
רוצים להתחיל ביחד
לקבל את הכלים שלב אחרי שלב
לקבל דיוקים וחיזוקים לתהליך האישי שלכם עם הילד?
מזמינה אתכם להצטרף לשלובים – גמילה מעצימה מחיתולים
https://www.facebook.com/groups/1789156791201719/
דלית שלף – יועצת, מאמנת אישית בשיטת פאזל החיים ומורה בכירה ליוגה
ריפוי הגוף ושחרור כאבים ומחלות בעזרת התת-מודע.
כיצד ניתן לשחרר כאבים ומחלות מהגוף בדרך טבעית ומהירה יחסית.
מבנה האדם – יש לנו גוף שהוא החלק המודע שבנו, את הגוף שלנו אנחנו מכירים הכי טוב ומזוהים איתו, כשיש תחושה בגוף אנחנו מודעים אליה.
ריפוי הגוף ושחרור כאבים ומחלות בעזרת התת-מודע.
כיצד ניתן לשחרר כאבים ומחלות מהגוף בדרך טבעית ומהירה יחסית.
מבנה האדם – יש לנו גוף שהוא החלק המודע שבנו, את הגוף שלנו אנחנו מכירים הכי טוב ומזוהים איתו, כשיש תחושה בגוף אנחנו מודעים אליה.
הגוף עוטף את הנפש, בנפש יש את המחשבות, הרגשות, האמונות והזכרונות.
אדם במהלך כל חייו מי היותו בבטן אימו חווה המון חוויות , אין בנו את היכולת להתמודד אם כמות החוויות שאנו עוברים ואז אנו דוחפים את החוויות למחסן ארוך, הנקרא תת-המודע.
כשהנפש סובלת מחוויה מסיומת לאורך זמן ואין אנו מודעים לכך או לא שמים לב לסבל העובר על הנפש , הנפש נעזרת בגוף על ידי הכאב וכך היא מעוררת אותנו לעובר עליה.
זה הדרך של הכאב בגוף לעזור לנפש. לכן אין ממה לפחד מהכאב ומהמחלה הם עולים בגוף רק על מנת לעורר אותנו ועל ידי כך אנו נוכל להתחיל במסע לרפא את נפשנו.
אני מובילה אנשים במסע שלהם לריפוי הגופנפש בעזרת החיבור לתת המודע השוכן בנפש האדם.
דלית מיסדת את שיטת פאזל החיים, מורה בכירה ליוגה ומאסטר ב-NLP
קישור לסדרת סרטונים לשחרור כאבים:https://dalit.ravpage.co.il/19
בברכה דלית , 054-663-4252
תמר פלג – פסיכודרמה של סיפורי המקור
"שושנת -קהיר הסגולה" בגירסה מקורית
מה שאנו חווים כיום במערכות יחסים בחיינו, אולי התחיל דורות אחורנית, כבר אצל אבותינו הראשונים, בסיפורי ספר בראשית.
התבוננות עמוקה בהם נותנת לנו מראה לכל מיני אתגרים שאנו מתמודדים איתם כאן ועכשיו בכל מערכות היחסים שלנו: במשפחה, בעבודה, ועם עצמנו.
כל מיני קונפליקטים ורגשות שקפאו בזמן, שלא הגיעו לפתרון, לעיבוד ולנחמה, ממשיכים להתקיים אנרגטית, דורות קדימה, למשוך אנרגיות דומות ולנהל אותנו מאחורי הקלעים, עד עצם היום הזה.
כשאנו קוראים את סיפורי המקרא, שאני אוהבת לקרוא להם סיפורי המקור,בקריאה ארכיטיפית וסימבולית, זו יופי של הזדמנות לעשוות עבודה פנימית.
וכשעובדים באופן פסיכודרמטי דרך דמויות של הסיפורים המקראיים אפשר להביא לתיקון גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית.
כשצועדים בנעליים של דמות מקראית, מתעוררות לחיים סיטואציות דומות בחיינו,
ומקומות שהיו נעולים בתוכנו יכולים לקבל התייחסות, או התבוננות מחודשת.
כשנכנסים לתפקיד ומגיבים לסיפור כאילו זה הסיפור שקורה לי כאן ועכשיו,
וכל הגוף מעורב בפעולה, מתעוררים דברים שבשיחה רגילה, כשמנגנוני ההגנה שלנו עובדים שעות נוספות, לא נחשפים.
מי זוכר את סרטו של וודי אלן "שושנת קהיר הסגולה" ?
כשהדמות בספר מקבלת חיים ויוצאת מהמסך?
אז בעצם משהו דומה אנחנו עושים בסדנת ביבליודרמה. (ביבליו= מBIBLE ודרמה= בווונית פעולה,)
כאשר נותנים קול לדמות מהסיפור אנחנו מאפשרים לה לצאת מהדף
ולהביע דרכנו רגשות שאולי הרגישה ומחשבות שאולי חשבה
שהסיפור המקראי לא נתן להם ביטוי, וכך משחררים אנרגיות תקועות.
"העברה בין דורית", הוא מושג שרק לאחרונה החלו להבין אותו:
כיצד אנרגיות תקועות ובלתי פתורות עוברות מדור לדור ומשפיעות על יחידים ועל קבוצות..
למצוא את החוטים הסמויים הקושרים אותנו אליהם, זאת חוויה מיוחדת, מעצימה ואפקטיבית במיוחד. עבודה עם הסיפורים ועם הדמויות יכולה להביא לריפוי בין-דורי של אלפי שנים.
אני תמר פלג, פסיכודרמטיסטית, יועצת חינוכית, מנחה קבוצות ויחידים בריפוי מערכות יחסים, קידום תקשורת בין אישית ותוך אישית,זיהוי והתמרה של אמונות שורש מעכבות באמצעות כלים מעולם הפסיכודרמה והביבליודרמה.
פסיכו =ביוונית נפש, דרמה=ביוונית פעולה. פסיכודרמה=הנפש בפעולה
פסיכודרמה זו שיטת הפעלה קבוצתית, שנוסדה לפני 100 שנה ע"י י.ל. מורנו , שבה אנשים מציגים את הנושא שהם עובדים עליו (משחקים אותו) ולא רק מדברים עליו, כי הגוף זוכר מה שהמיינד כבר שכח. המוטו של הפסיכודרמה הוא: Don’t tell me-show me
זו שיטת עוצמתית במיוחד שמביאה לריפוי ותיקון, באופן מהיר יחסי, ומאפשרת לקבל אימון ל"תפקיד" בחיים מבלי להיענש על טעויות.
ביבליודרמה- נוסדה בארה"ב ע"י ד"ר פיצלה , זהו ענף בתוף הפסיכודרמה שעובד עם סיפורים מקראיים כמראה משקפת לתהליכים נפשיים.
ולמה דווקא עם סיפורים מקראיים?
כי הכל כבר נמצא שם. הם המקור והשורש שלנו, וכל האתגרים שאנו מכירים מחיינו כיום- למעשה התחילו כבר אז, בספר בראשית.
אלו סיפורים שחקןקים בDNA התרבותי והחברתי שלנו ומציאת החוטים הסמויים שמחברים בין הסיפור האישי שלנו לסיפור הקיבוצי יש לה ערך רב שנותן דחיפה לתהליכי הריפוי שלנו.
עבודה עם הסיפור המקראי עוזרת לנו בשלב ראשון להרחיק את עצמנו מה"סיפור" שלנו, וכך, דווקא על דרך ההרחקה, מתאפשר החיבור, ומגיע ה"קליק" כי מנגנוני ההגנה שלנו מתרופפים ואנו יכולים לזהות דפוסי התנהגות בגיבור (בדמות), וכשאנו צועדים בנעליו או בנעליה של הדמות אנו זוכים באופן עקיף בתובנות ששוות זהב לעצמנו!
ב13.8.20 נפתחת סדנה תהליכית בת 8 מפגשים דו-חודשיים (פעם בשבועיים מפגש)
בפורמט הזום. מחיר ההרשמה המוקדמת מסתיים בקרוב.
"לגלות את קולך בסיפור-ואת קול הסיפור התוכך"
פרטים על הסדנה, המלצות, והבונוסים שמקבלים הזריזים להרשם – בקישור הבא:
https://bibliodrmh.ravpage.co.il/Makor20
אם את/ה מרגישה את הקריאה-צרו איתי קשר 058-6428688
אופיר בראל- האמת שמאחורי הפייק ניוז
מדוע דג זהב יצליח לזהות פייק ניוז יותר טוב מכם?
כמו שכולנו יודעים, העידן של היום מאופיין בכמויות עצומות של מידע, שאנחנו נחשפים אליו בכל יום. כמות האפליקציות שמשמשות אותנו כדי לצרוך מידע ולפרסם מידע- רשתות חברתיות, מסרים מידיים, אפליקציות היכרויות, חדשות- היא גדולה מאוד.
מדוע דג זהב יצליח לזהות פייק ניוז יותר טוב מכם?
כמו שכולנו יודעים, העידן של היום מאופיין בכמויות עצומות של מידע, שאנחנו נחשפים אליו בכל יום. כמות האפליקציות שמשמשות אותנו כדי לצרוך מידע ולפרסם מידע- רשתות חברתיות, מסרים מידיים, אפליקציות היכרויות, חדשות- היא גדולה מאוד.
לחיים בעידן המידע המודרני יש, כמובן, השפעה גם על הדרך שבה אנחנו מעבדים מידע:
בשנת 2015, חברת מיקרוסופט פרסמה מחקר, שבחן כמה זמן נמשכת תשומת הלב שאנשים מעניקים למידע שהם נחשפים אליו.
המחקר מצא, שמשנת 2000 ועד לפרסום המחקר, משך הזמן ירד מ-12 שניות ל-8 שניות.
תשומת הלב של דג זהב, לעומת זאת, נמשכת 9 שניות.
למה זה חשוב?
ככל שתשומת הלב שלנו קצרה יותר, כך אנחנו פחות שמים לב למאפיינים קטנים וגדולים, שמרמזים לנו שלפנינו יש פייק ניוז: תאריך ישן, טעויות ניסוח, תמונות לא רלוונטיות ועוד ועוד.
מי שמפרסם פייק ניוז, יודע שתשומת הלב שלנו היא קצרה מאוד והוא ירצה שבאותן שמונה שניות, במקום שנבדוק את אמיתות המידע שלפנינו, אנחנו נושפע מ"הסחות דעת", שיצרו את הרושם כאילו מדובר במידע אמיתי- למשל, שנרגיש פחד או כעס מאירועים שמעולם לא התרחשו, או שנתרשם שהמידע הזה הגיע ממקור מהימן (שלמעשה מי שמפרסם אותו הוא מתחזה).
אז מה עושים?
כמו בהרבה דברים בחיים, מודעות היא הצעד הראשון שיעזור לנו להתמודד מול פייק ניוז.
בד בבד, חשוב לאמץ כלל חשוב:
נתקלתם במידע שעורר אתכם רגשית? שהכעיס אתכם? שנראה לכם טוב מדי או רע מדי מכדי להיות אמיתי?
תעצרו!
ככל שתאריכו את שמונה השניות הללו כמה שיותר, כך לא תתנו לרושם הראשוני (שנוצר על ידי מניפולציה של המפרסמים עליכם) להשפיע עליכם, אלא תשפטו את המידע רק על סמך אמיתותו.
רוצים לקבל כלים נוספים לזיהוי פייק ניוז?
אתם מוזמנים להיכנס להוריד את המדריך שלי: "שישה גוונים של פייק ניוז", שיחשוף בפניכם את כל סוגי הפייק ניוז הקיימים וכיצד ניתן לזהות אותם בצעדים יעילים.
לחצו כאן כדי להגיע אל האתר שלי, או כאן אל עמוד הפייסבוק שלי.
רחל גנור "אוש"ן אימון ארגוני ושיטות ניהול"- חברה לאימון ארגוני ולהנחיית קבוצות המתמחה בפתרונות משולבים לארגונים
הדרך למתן שירות לקוחות WOW
כל ארגון המעניק שירות ללקוח מעוניין לתת שירות שהוא מעל ומעבר לציפיותיו של הלקוח. רבות נכתב על שירות לקוחות מצוין, וכיצד מטפחים ומשמרים אותו בארגונים קטנים וגדולים. יחד עם זאת, האם שירות לקוחות יכול להיות טוב גם כאשר העובדים בחברה אינם מסתדרים בינהם?
הדרך למתן שירות לקוחות WOW
כל ארגון המעניק שירות ללקוח מעוניין לתת שירות שהוא מעל ומעבר לציפיותיו של הלקוח. רבות נכתב על שירות לקוחות מצוין, וכיצד מטפחים ומשמרים אותו בארגונים קטנים וגדולים. יחד עם זאת, האם שירות לקוחות יכול להיות טוב גם כאשר העובדים בחברה אינם מסתדרים בינהם? או כאשר קיים חוסר תקשורת בין המחלקות בארגון ובין ממלאי תפקידים שונים? התשובה היא, שבבסיסו של שירות לקוחות מוצלח, חייב להיות שירות פנים ארגוני הפועל היטב ומנוהל בצורה חכמה. הדבר נכון בארגון גדול, אך גם כאשר מדובר בבעל עסק העובד עם שותפים לפרקי זמן קצרים או ממושכים.
שירות פנים ארגוני יכול לשמש מראה לשירות הלקוחות החיצוני: כאשר שמים דגש על שביעות רצונם של העובדים, על תקשורת בינאישית אפקטיבית ומטפחים את העובד – השירות שניתן ללקוחות יהיה שירות שהוא WOW. אילו טעויות נעשות ועלולות להשפיע על טיב השירות הפנים ארגוני? ואיך ניתן לתקן אותן? הנה שלוש טעויות נפוצות בשירות פנימי:
טעות ראשונה: לא להסתכל לעובד בעיניים
אתחיל בסיפור מקרה, שיכול להמחיש כיצד חוסר שקיפות כלפי העובדים משפיע על העובדים ועל השירות החיצוני שהם מעניקים: לפני מספר חודשים, הוזמנתי לייעץ לארגון בתחום השירות. נאמר לי שיש צורך בשיפור מעמיק ברמת השירות שניתנה ללקוחות. הגעתי למשרדי החברה, שוחחתי עם העובדים והמנהלים, שהסבירו לי שלאחרונה נערך שינוי על ידי יועץ אחר, וכחלק ממנו, שונו סדרי הישיבה של העובדים ביום אחד, מבלי להכין אותם מראש וליידע על השינוי הצפוי, ומבלי להותיר להם אפשרות בחירה. ראיתי עובדים מתוסכלים, שהרגישו שהארגון לא רואה אותם ולא מתחשב בהם. הדבר כמובן השפיע על טיב השירות שהם נתנו ללקוחות.
דוגמה זו באה להמחיש כיצד שינוי אשר נראה מינורי עבור המנהלים, גורם לעובדים תחושות לא נעימות ומגביר אצלם את חוסר השביעות מהעבודה. כשהעובד כועס ואינו מעורב בהחלטות המשפיעות עליו ישירות – אין ספק שהוא לא יעניק שירות מיטבי ללקוח.
מה אפשר לעשות: לשקף. מערכי שירות לקוחות מתהדרים בשקיפות כלפי הלקוחות. זהו דבר חיובי וכך צריך להיות גם בפנים החברה. העובד צריך להרגיש ש"סופרים אותו", ושהוא משמעותי. החלטתם לערוך שינויים שישפיעו על העובד? שתפו אותו במה שעתיד לקרות והיו שקופים בהתנהלות מולו. עובדים עם שותפים? הקפידו לנהוג באותו האופן ובשקיפות מלאה.
טעות שניה: לא מטפחים תקשורת בינאישית
תקשורת בינאישית בין עובדים חשובה ביותר כאשר מדובר במתן שירות לקוחות. ישנם ארגונים בהם הקשרים בין העובדים אינם טובים ולא קיים שיתוף פעולה: כל מחלקה או עובד מבצעים את המשימות האישיות ולא מערבים או משתפים גם מחלקות אחרות או עובדים אחרים. זה נובע ממגוון סיבות, כאשר לרוב מדובר בעובד או במחלקה שלמה שלא רואים ולא מבינים שכל אחד הוא חוליה בשרשרת הארגון. גם נושא של העברת אחריות בין מחלקה למחלקה הוא חלק מהשירות הפנימי ומשפיע על העברת מידע בין העובדים. התוצאה היא אי הבנות בין גורמים בארגון, בזבוז זמן ואנרגיה וכמובן, מתן שירות שאינו מספיק טוב. אי קיומה של תקשורת בינאישית טובה, משפיעה על האפקטיביות של עבודת הצוות, בין אם מדובר בצוות עובדים קטן או במספר מחלקות.
מה אפשר לעשות: התשובה שלי למנהלים המעוניינים לשפר את השירות בארגון, או לבעלי עסקים העובדים עם שותפים היא: השקיעו בקשרים הבינאישיים בין העובדים. זו לא רק אמירה חיובית, זהו צורך מהותי המאפשר להשיג את מטרות הארגון. חשוב לחבר בין המחלקות במכנים המשותפים שלהן וביכולת להעביר בצורה נכונה מידע, שיעזור להגיע לתוצאות יותר טובות. שיתוף הפעולה המתקיים תוך תקשורת בינאישית אפקטיבית יתרום גם לחיסכון בזמן ולייעול העבודה.
טעות שלישית: מסתדרים גם בלי משוב
משוב הוא כלי נהדר לשיפור והעצמת העובד. מתן משוב מאפשר לעובד לדעת בדיוק היכן הוא עומד ובאילו תחומים עליו להשתפר. בלא מעט ארגונים קיים הנוהג לערוך שיחת משוב עם העובד אחת לשנה או אחת לרבעון. האמת היא שלא די בכך, ואין צורך במשוב פורמאלי על מנת להעביר פידבק לעובד. גם כאשר המשוב הוא חיובי, העובד צריך לשמוע אותו כדי לדעת במה הוא טוב. עובד שחוזר שוב ושוב על טעויות, פוגע בשירות שהוא מעניק ללקוחות החיצוניים. עובד שאינו יודע היכן הוא עומד, ונמצא במצב מתמיד של חוסר ודאות מקצועית, על פי רוב לא ייתן את המיטב.
מה אפשר לעשות: אל תוותרו על מתן פידבק לעובדים. חשוב לפרגן לכל עובד ולייחודיות שלו, יש לפרגן, לטפח ולמשב כל עובד בכל מחלקה. המשוב מאפשר לשנות התנהגות, וחשוב שייעשה באופן שוטף, כך שהעובדים יראו בו חלק מתהליך ההתפתחות המקצועית שלהם, ולא אירוע חד פעמי. כדאי אחת לשבוע לכל מנהל לקיים אינטראקציה עם עובד בה הוא יעביר לו פידבק על עבודתו.
כדי לתת שירות שהוא WOW, יש צורך להתייחס לשירות הפנים ארגוני כמערך שירות לקוחות לכל דבר. חשוב שיתקיים סינכרון מלא בין הממשקים. כאשר נעניק לעובדים בארגון את כל הכלים לעשות את עבודתם בצורה טובה, תוך שביעות רצון מסביבת העבודה ושיתוף פעולה בין צוותים, כך יהפוך השירות הניתן ללקוחות משירות שהוא סביר לכזה שהוא מעל ומעבר למצופה.
רוחי גנור |
אלקה יפה מעגלי החיים 60 פלוס
שלום לכולם מ"מעגלי החיים +60"
אנחנו נמצאים עתה באחד השיאים של קיץ חם ולוהט
וגם במצבים של אי וודאות שמעולם לא חווינו.
אך, למרות הכול, ישנה פעילות רבה הקשורה לאזרחים בגיל השלישי.
שלום לכולם מ"מעגלי החיים +60"
אנחנו נמצאים עתה באחד השיאים של קיץ חם ולוהט
וגם במצבים של אי וודאות שמעולם לא חווינו.
אך, למרות הכול, ישנה פעילות רבה הקשורה לאזרחים בגיל השלישי.
המודעות ליכולות ולצרכים של גיל +60 עולה כל הזמן. נוספו לנו כמה אלפי
מתעניינים חדשים שהשתתפו בכנס ונרשמו לקבל עדכונים. ריכזנו למענם כמנהגנו
נושאים שעסקנו בהם לאחרונה, כאן הקישור להצצה: https://bit.ly/32G0MKA
יש לנו פניה מיוחדת בין גלי הקורונה לכל בעלי העסקים ונותני השירותים
המעוניינים להציע שירות או מוצר לבני הגיל השלישי.
צרו קשר ישיר כי התמחינו בהנגשת מידע לגיל + 60
ויש לנו תשתיות מגוונות המסוגלות להיות מסלול המראה
לכל עסק שיש לו משהו להציע לבני הגיל השלישי.
אלקה יפה, יוזמת הפורטל ומנהלת התוכן – 0523726523
מוזמנים להכיר אותנו וליצור קשר גם דרך הכתובת
www.60plus-goldenorenge.co.il
רינה רוטברג כותבת סיפורי חיים
איך בוחרים שם לסיפור חיים?
לעיתים בתחילת הכתיבה עולה השאלה איך אקרא לסיפור שלי? אולי השאלה היא אמתלה;
אולי שאלת שם לסיפור מביעה חשש להתחיל לספר את הסיפור שלי; אולי חשש שאין לי סיפור מענין? אולי חשש שהסיפור שלי לא חשוב?
איך בוחרים שם לסיפור חיים?
לעיתים בתחילת הכתיבה עולה השאלה איך אקרא לסיפור שלי? אולי השאלה היא אמתלה;
אולי שאלת שם לסיפור מביעה חשש להתחיל לספר את הסיפור שלי; אולי חשש שאין לי סיפור מענין? אולי חשש שהסיפור שלי לא חשוב?
אין סיפור לא מענין, יש סיפור שרוצה לצאת ולא יודעים איך להתחיל לספר אותו.
ציטוט מהספר "כדור ירוק": " 1939 הייתי בת שבע כשאמי חזרה הקונגרס ה- 21 בז'נבה,
שהחל ב 15 לאוגוסט 39 , והופסק עם פרוץ המלחמה. אמא הפסיקה את השתתפותה בו,
והגיעה לארץ כולה נרגשת לראות אותנו, מחזה שכמעט לא האמינה שתזכה לו. אמא פרצה
לקראתי מאושרת לגודל השעה, הוציאה לעברי כדור ירוק מקטיפה, כמו גלגל מזל….
הספר מעביר מסר של משחק המזל בחיים ואמונה בתהליכים שקורים לנו.
הספר בספרייה הלאומית;
"החיים שווים לחיותם", אסופה של עשרה סיפורים נמצאת ב"יד ושם" בירושלים וב"מרכז
ווהלין" בגבעתיים, מאגד סיפורים של יציאה ממשבר, מתופת; המספרים חוו סיפוק והכרזת
הצלחה על אף הקשיים שעברו. הסיפורים מעבירים מסר "החיים שווים לחיותם"! מותירים
מסר לא להיכנע לקשיים, לא להרים ידיים, לא לוותר, להתמודד, להצליח!
השם "עץ החיים" סיפור של ניצולי שואה, אז זוג בשנות העשרה לחייהם, ששרדו את
המחנות הקשים ביותר, עלו לארץ, הקימו משפחה- שבט, נצחון! הספר נמצא ב"יד ושם";
תורגם לאנגלית עבור מוזיאון השואה בוושינגטון והקהילה היהודית בשיקאגו, שם גר חלק
נכבד מהמשפחה. לגבור הספר היה חשוב לספר לילדים שלו, לנכדים שלו, לנינים שלו על
התלאות שעבר, תחושות שמלוות אותו. תוך כדי תהליך הכתיבה קיבל תמיכה מהמשפחה,
שעוזרת לו להכיר בניצחון שלו – זכה בחיים, במשפחה; המשפחה שלו זכתה בהבנת הרקע
לסיפור שלהם, המשפחה זכתה בהעברה בין- דורית והבנה עמוקה יותר;
הספר "חוה את יכולה נמצא" נמצא במוזיאון "לוחמי הגטאות"; חווה רצתה לספר איך
התפתחה; מגיל שתים-עשרה, רגעים של חסד, אמה חלתה, ובגיל עשרים ושלוש חוותה
יתמות; חווה התרגשה במהלך הסיפור, חוותה גילויים חדשים; מצאה את תמונת אמה
ב"לוחמי הגטאות", תמונה שלא ידעה עליה, תמונה שמעבירה מסר, "שאו ציונה נס ודגל",
גאווה, אמונה; הדגל נישא בתהלוכה בעיר מגורי האם בפולין לפני העלייה לארץ. המשפט
של אמה "חוה את יכולה" המריץ את חוה, להתגבר על קשיים; חוה למדה, התקדמה
."YES I CAN" בתפקידים בעבודה, היא יכלה, היא יכולה; שם הספר מעביר מסר
שם הסיפור מגיע מתוך הסיפורים
רינה רוטברג סיפורי חיים טל' 0544567884
מבצע
מי שנרשם לסדנא "איך אספר את הסיפור שלי"
עד יום מפרסום העיתון יקבל מפגש ללא עלות
יוסי אבנר יבואן מוצרי STEEL SHIELD
מדוע לעשות שימוש במוצרי "סטיל שילד" ברכב שלכם ?
שלום לכולם, שמי יוסי אבנר, הנני עוסק בתחום מוצרי סיכה ומכונות משנת 1995, כאשר עוד קודם לכן בתחומי אבטחת איכות וניתוחי כשל, המטרה שלי היא להביא לך הלקוח יתרון כלכלי בשימוש בטכנולוגיה ובמוצרים שיעניקו חיסכון כלכלי משמעותי לאחר עלותם.
בקטע הבא תמצאו מידע מועיל, אני בטוח שתוכלו לעבור לרמה אחרת של נסיעה תחזוקה, ביצועים וחיסכון.
מדוע לעשות שימוש במוצרי "סטיל שילד" ברכב שלכם?
שלום לכולם, שמי יוסי אבנר, הנני עוסק בתחום מוצרי סיכה ומכונות משנת 1995, כאשר עוד קודם לכן בתחומי אבטחת איכות וניתוחי כשל, המטרה שלי היא להביא לך הלקוח יתרון כלכלי בשימוש בטכנולוגיה ובמוצרים שיעניקו חיסכון כלכלי משמעותי לאחר עלותם.
בקטע הבא תמצאו מידע מועיל, אני בטוח שתוכלו לעבור לרמה אחרת של נסיעה תחזוקה, ביצועים וחיסכון.
מדוע לעשות שימוש במוצרי "סטיל שילד" ברכב שלכם ? האם ההגנה שמעניקים השמנים אינה מספיקה ?
כולם מודעים לעניין שנקרא בלאי המנוע. הרוב חוששים לקנות רכב שגמע קילומטרים רבים, אכן זו המציאות, השימוש בכל מנוע ותיבת הילוכים עולה בבלאי כתוצאה משחיקת המתכות.
שמנים מעניקים שימון, תוך יצירת חייץ בין חלקי המתכת הבאים במגע האחת בשניה.
שמנים ככל שיהיו טובים, מוגבלים ביכולת ההגנה אותם הם מעניקים.
צמיגות השמן מוגבלת עקב מידות מכניות מדוייקות, ככל שהצמיגות עולה כן עולה ההתנגדות ההידרודינאמית, כלאמר ההתנגדות לתנועת המכללים וכך גם עולה צריכת הדלק.
התוספים הנמצאים כבר בשמנים, מוגבלים ביכולתם להגן מפני השחיקה וגם מתבלים תוך כדי השימוש. קיימים תוספים לשמן המעניקים הגנה משופרת, אך מבוססים על מתכות רכות או פולימרים המעלים את צמיגות השמן דבר שגורמים במקרים מסויימים לעלייה בצמיגות השמן בניגוד להגדרות ודרישות יצרני המנועים. במיוחד לדרישת היצרנים להתאמת השמנים למנועים החדישים המוגדרים לשימוש, כאפר נמוך וצמיגות נמוכה, מוצרי "סטיל שילד" אינן משנים את התכונות הבסיסיות של השמנים ואינם מכילים גורמי אפר. הטכנולוגיה של מוצרי "סטיל שילד" היא ניצול התכונה הטבעית של המתכות "אלקטרושליליות" כך שהם מתאימים התאמה מלאה לכל מפרט ודרישה, אינם משנים את התכונות הפיסיקליות ומעניקים שימון על ברמה שרבים אינם מכירים.
לשאלות והבהרות, אשמח לעמוד לרשותכם בכל מידע נוסף.
בטל/ וואטסאפ 0545400684
במייל avnertrading@gmail.com
עמית דהן אופטומטריסטית מוסמכת
"זה בכלל לא מרגיש כמו חופש גדול!"
הוא אמר לי במרמור..
האמת?
צודק לגמרי!
היינו רגילים לראות כל שנה כותרות כאלה,
שמבשרות על ההפנינג הגדול שמתחיל עכשיו:
והשנה?
"זה בכלל לא מרגיש כמו חופש גדול!"
הוא אמר לי במרמור..
האמת?
צודק לגמרי!
היינו רגילים לראות כל שנה כותרות כאלה,
שמבשרות על ההפנינג הגדול שמתחיל עכשיו:
והשנה?
הקורונה סיפקה לילדים כל כך הרבה ימי חופש,
שהם כבר לא זוכרים מה זה לימודים…
ומה עושים הילדים בחופש?
חלק קטן מאוד מהם עובדים (כי רוב המקומות סגורים)
ומבלים עם חברים הרבה פחות..
ולכן,
רוב הילדים ובני הנוער יבלו את החופש בשינה, אכילה,
והרבה הרבה שעות של מסך…
מה זה יעשה לראייה שלהם?
לא משהו טוב זה בטוח..
העיניים שלנו באופן טבעי בנויות להסתכל למרחק,
הרבה הרבה יותר מאשר להסתכל למשהו קרוב.
תחשבו על זה,
פעם, אבות אבותינו, השתמשו בעיניים כדי לחפש אוכל, או לברוח מסכנה.
בשני המקרים, הם הביטו רוב הזמן למרחק.
והיום?
ותחשבו כמה שעות אנחנו מבלים בהסתכלות לקרוב…
מה הבעיה בזה?
כדי להסביר את הבעיה כדאי לזכור עיקרון אחד פשוט:
כשמסתכלים קרוב- העיניים מתאמצות ואספקת הדם אליהן לקויה.
כשמסתכלים רחוק- העיניים רגועות ומספיק דם זורם אליהן.
אמרנו שראייה מקרוב מאמצת את העיניים,
קריאה בספר, או עיתון,
אבל מה קורה,
כשמסתכלים על משהו דיגיטלי לקרוב,
כמו מסך המחשב, הטאבלט או הסמארטפון?
המאמץ נהיה הרבה יותר גדול!
לאותיות שמופקות בצורה דיגיטלית אין קצוות ברורים
וזה מחייב את מרכז הראייה שלנו להתמקד שוב ושוב ושוב..
בנוסף, זוית הראייה שונה וגורמת למאמץ הרבה יותר גדול!
אז מה עושים?
יש הרבה דברים שאפשר וכדאי לעשות,
אני מלמדת אותן בתוכנית המלאה לראייה נכונה מול מסכים,
ובינתיים, הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות,
זה לגרום לילדים שלכם להסתכל כמה שיותר רחוק!
איך?
אם הם גדולים,
פשוט תסבירו להם שכשהם מסתכלים לקרוב הם ממש מאמצים את העיניים שלהם,
וכשזה קורה מול מחשב, טאבלט או סמארטפון-
המאמץ הרבה יותר גדול!
וזה ישפיע להם על הראייה ויעלה להם את הסיכון למשקפיים,
(ואם יש להם כבר משקפיים, סביר להניח שהמספר שלהם יעלה…)
אז שווה להם להסתכל כמה שיותר למרחק.
ואם הילדים שלי קטנים?
עוד יותר טוב!
איתם אפשר לשחק משחקים של ראייה למרחק כמו-
"אתה רואה את הבניין הרחוק שם על ההר? כמה חלונות יש לו?
או- "בוא נחפש צורות בעננים" (משחק שילדים מאוווד אוהבים)
אז לסיכום הורים יקרים!
בין אם הילדים שלכם קטנים, או יותר גדולים,
האחריות לשמירה על הבריאות שלהם,
היא שלכם!
תעזרו להם לשמור על הראייה שלהם!
ואם אין לכם ילדים והקורונה גרמה לכם לעבוד שעות מול המסך?
תשמרו על הראייה שלכם ותקפידו להסתכל למרחק כמה שיותר!
(ולשנות את הרגלי הראייה הלקויים מול המסך)
רוצים לדעת איך לשמור על הראייה שלכם מנזקים שנגרמו בגלל שעות של מסכים?
אני מזמינה אתכם להדרכת חירום חינמית לגמרי
שתלמד אתכם איך לשמור על הראייה שלכם ושל הילדים שלכם מנזקי המסכים.
כל מה שצריך זה ללחוץ כאן, להשאיר פרטים,
(שלא עוברים לאף אחד, גם אני שונאת ספאם…)
ואתם רשומים!
בגלל מגבלות טכנולוגיות, מספר המקומות בהדרכה מוגבל, כדאי להזדרז…
שיהיה קיץ בריא ובטוח!
לחיי הראייה הטובה שלכם,
עמית
טלאור סלע – מדריכה להחלמה מפיברומיאלגיה ויועצת בשיטת בריאות טבעית
כן, כן, אפשר להחלים!
המוטו של ספרי "סוד הכוח להחלים – פיברומיאלגיה זה כל הסיפור" הוא:
אם אני יכולה – גם אתם יכולים! ההחלמה אפשרית"
כן, כן, אפשר להחלים!
המוטו של ספרי "סוד הכוח להחלים – פיברומיאלגיה זה כל הסיפור" הוא:
אם אני יכולה – גם אתם יכולים! ההחלמה אפשרית"
פיברומיאלגיה נשמעת מילה זרה וקשה,
היא מאיימת ומחרידה את מי ששומע אותה לראשונה,
רבים חושבים עליה כעל קללה וארורה
לא רבים יודעים שאין הדבר כך כלל.
הרבה אנשים רוצים להחלים
אבל בפועל אינם חווים הצלחה.
כדי להצליח ולהחלים
גיליתי שיש 6 סודות שחייבים לדעת
והם שמבדילים בין מחלימים לאלו שרק חולמים על החלמה.
הסודות:
יש לפתח כוח רצון ומשמעת עצמית בשלבי ההחלמה.
2. להבין, לדעת ולזכור שנמצאים בתהליך החלמה , זה לא תרגיל בקוסמות.
3. יש להחליף את האמונה, בניגוד לכל האמונות הרווחות "שאי אפשר להחלים…." – באמונה מקדמת.
4. לדעת מה הסיבות והגורמים שהביאו אותך למצב שאתה נמצא בו .
5. להקשיב רק לאנשים שחוו את התסמונת והצליחו ללכת בדרך ההחלמה עד לתוצאה רצוייה
6. לייצר סביבה תומכת – כזו שגורמת לך להמשיך בדרך ההחלמה שבחרת.
גיליתי שזה מה שמבדיל בין מחלימים שהעזו ומחוללים מהפך בחייהם
לכאלה שלא יצליחו לשרוד את הדרך וייכנעו למחלה ולתסמיניה.
בטח בימים אלה שכל תשומת הלב נמצאת בקורונה.
מבחינתי היכולת להחלים היא פוטנציאל שקיים בכל אחד
ואני מוכנה להעביר ידע וערך לאנשים,
הן מתוך החווייה האישית שלי כבעלת התסמונת שהחלימה
והן כמי שלמדה תחומים רבים הקשורים בגוף ובנפש ,
בשיטות שונות ומגוונות החל ברפואה מערבית וכלה בבריאות טבעית.
מבחינתי זה לא רק להשפיע על חיים של עשרות ומאות אנשים לטובה
זה גם לממש ולהגשים את החלום שלי להביא תועלת לקהילה.
אם בא לכם להבין לעומק איך ליישם את הסודות האלה
צרו קשר: 0544758271
דף נחיתה: https://bit.ly/3gkG9b1
אתר: www.fibromialgia.co.il
שמי טלאור סלע והדבר שאני הכי אוהבת היום הוא לעזור לאנשים להיפתח לשינוי!
להדליק בם את האש הפנימית האינטואיטיבית ולהיפתח לאפשרות של ריפוי מיידי.
להניע אנשים לפעולה שתשפר את איכות החיים שלהם.
פיתחתי שיטה: "עשה ואל תעשה" – שיטה המעניקה סל פתרונות יצירתיים ללא תרופות,
כיצד ניתן להחלים.
כלים וטיפים ליציאה ממצבי משבר קשים, להפגת כאבים כרוניים ותשישות ומניעת ליקויי שינה ותופעות מטרידות אחרות.
את השיטה פיתחתי מתוך ניסיון אישי מצטבר כבעלת התסמונת מילדות, שנים של לימודים בתחומים מקיפים, איסוף וסינון מידע שהביאו אותי למציאת הדרך להחלמה עבורי.
תסמונת פיברומיאלגיה והתשישות הכרונית הידועה גם בשם "דאבת השרירים" מאופיינת בכאבים מפושטים בלתי מוסברים בכל הגוף, עייפות כרונית, תשישות, ליקויי שינה, מעי רגיז, חרדות, דלקות, אלרגיות, ורטיגו, דיכאון.
מילדות ועד שנות ה 50 המאוחרות שלי סבלתי מהתסמונת ללא איבחון תוך כדי שעברתי בין רופאים, טיפולים, מטפלים, תרופות ותוספי מזון – כל אלו לא הועילו לפתור אותי מכאביי.
חיי היו סבל וכאב אך אני הייתי נחושה להבריא.
מהפך משמעותי בחיי גרם לי לשנות כיוון, ולהתמקד בהחלמה שלי.
כך יצאתי לדרך חדשה שהביאה אותי להיות כיום מדריכה להחלמה לסובלים מהתסמונת.
אני מלמדת אנשים בדרך מהירה וקצרה – מה לעשות ומה לא לעשות כדי להחלים ולחיות בבריאות מיטבית.
אני מלמדת אנשים להפיג כאבים במהירות, בקלות וללא תרופות.
בתהליך ממוקד וקצר לומדים מה זאת פיברומיאלגיה, מה הגורמים והסיבות שפרצה, מהן התופעות שלה ומה מחמיר אותה, כיצד אפשר להפחית את התופעות , מהי התזונה המתאימה, איזה ספורט כדאי לעשות ובמידת הצורך מקבלים הכוונה למוסדות או מטפלים רלוונטיים.
בסוף התהליך רמת הסבל תפחת, ניתן להפחית עד 80% ויותר מהכאב ועד שנעלם בכלל, יש חיסכון ניכר בהוצאות כספיות כתוצאה מכך שמפסיקים ללכת לטיפולים לא רלוונטיים או מרכישת תוספי מזון ותרופות שאינן מקדמות החלמה.
רוכשים ביטחון ומחזקים את האמונה שאפשר לצאת מזה. משפרים את הבריאות הכללית ומחזקים את המערכת החיסונית.
כתוצאה מכך זוכים בשליטה עצמית בחיים ומנהלים אותם כפי שאפשרי במצב תקין ולא במצב חולי.
כפועל יוצא נכנס שקט ורוגע לחיים שמאפשר יציאה ממעגל הסבל וכניסה למצב שמאפשר התבטאות יצירתית והגשמת חלומות.
אני מרצה בעקבות הספר שכתבתי "סוד הכוח להחלים – פיברומיאלגיה זה כל הסיפור". הספר כתוב בגילוי לב ובו אני מספרת על מה שלא רואים, על הדרך, על השלבים, על המיכשולים, על התובנות ועל השפעת התסמונת על חיי וההחלמה ממנה. הספר תורגם לאנגלית ונמצא לרכישה באתר אמזון . וכן בגירסה דיגיטלית.
לרכישת הספר המודפס:
http://bit.ly/2bZM6dP
לרכישת הספר באנגלית:
http://amzn.to/1BydLWz
לרכישת הספר בגירסה דיגיטלית:
ttp://bit.ly/2FEcubW
הפקתי דיסק מדיטציה ודימיון מודרך "השקט הפנימי" להפגת כאבים, רוגע ושינה שלוה כתחליף לתרופות. באמצעות הקשבה למדיטציה שכתבתי והמוסיקה המיוחדת שהולחנה במיוחד עבורי באולפן לייב לומדים להרגע, ולהפיג מתח ולהיכנס למצב של שינה בקלות .
לרכישת הדיסק:
http://bit.ly/2clIENR
חיברתי את "המדריך המעשי להחלמה מפיברומיאלגיה והתשישות הכרונית" . במדריך הסברים מפורטים, שלבים מעשיים פשוטים וברורים, קלים לביצוע ללא תרופות שניתן ליישם לבד.
לרכישת המדריך המעשי להחלמה:
http://bit.ly/1MQPLJF
אני פוגשת לקוחות בקליניקה שלי בהרצליה, חולי פיברומיאלגיה שאובחנו כבר
וכאלה שטרם אובחנו , ומלווה אנשים בעבודה פרטנית.
אני מתמחה ביצירת שינויים שנשארים לאורך זמן.
ברשותי כילים נוספים שרכשתי כמוסמכת הנחייה וייעוץ בשיטת בריאות טבעית .
ואם אתם מתעניינים בציורים אינטואיטיביים
זהו האתר שלי: www.talorgallery.com
נויה אור-יהב אשה השראה מאמנת אישית ועסקית,יועצת עסקית ובונה הרצאות השראה
לפעמים המשפט אין לי כסף הוא תירוץ מעולה
לא להתמודד עם הפחדים האמיתיים
לפני שנה ועוד לפני שבאה הקורונה
היו לי המון שיחות עם לקוחות פוטנציאלים.
המשפט אין לי כסף,
חזר על עצמו בכמה שיחות בודדות שביצעתי.
אני מאמינה באמונה שלמה,
שלחלק מאנשים יש כסף.
הכול זאת שאלה של תעדוף,
איפה להשקיע את הכסף?
לפעמים המשפט אין לי כסף הוא תירוץ מעולה
לא להתמודד עם הפחדים האמיתיים
לפני שנה ועוד לפני שבאה הקורונה
היו לי המון שיחות עם לקוחות פוטנציאלים.
המשפט אין לי כסף,
חזר על עצמו בכמה שיחות בודדות שביצעתי.
אני מאמינה באמונה שלמה,
שלחלק מאנשים יש כסף.
הכול זאת שאלה של תעדוף,
איפה להשקיע את הכסף?
מה גיליתי בשיחות הללו?
דווקא לאנשים שבאמת אין להם כסף
דווקא האנשים הללו משקיעים בעצמם,
בדבר שיקדם אותם עשר צעדים קדימה,
בדבר שיעזור להם לשדרג את הגרסה שלהם,
ובדבר שיעזור להם להיות יותר מאושרים,
יותר מסופקים מכל הבחינות כולל מבחינה כלכלית.
לפני 4 חודשים באה לי לקוחה מדהימה באישיותה
שסגרה איתי תהליך של ליווי עסקי+בניית ההרצאה,
הוצאתה לפועל,שיווק ומינוף ההרצאה להרצאה שמוכרת את עצמה.
ואז היא אמרה לי נויה אין לי כסף ואני האמנתי לה.
והיא המשיכה יש לי 3 ילדים ואני תמיד שמה את עצמי
בעדיפות האחרונה.אז עכשיו בא לי
להעניק את המתנה הזאת לעצמי.
היא עשתה שמיניות באוויר כדי להביא לי את הכסף
כדי להיכנס לתהליך הזה.ואני באתי לקראתה
במספר תשלומים גבוה מהרגיל.
הפגישה נערכה בקליניקה שלי
היא התחילה לספר לי את סיפור חייה,כולי הצטמררתי
היא הייתה צריכה לקבל התקף לב,
כדי להתעורר על החיים שלה ומהר
עם זאת,היא לקחה אחריות על חייה
ובאה לעשות שינוי דרסטי בחייה.
בסוף היא אמרה לי כל דקה שהייתי איתך,
היה לי וואוו כל כך עוצמתי ומרגש.
והתחלנו להוציא לפועל
את ההרצאה שלה ולהזניק את העסק שלה.
המתאמנת הזאת החזירה אותי אחורה
לפני 14 שנים יצאתי מהגירושים שלי לבד
בלי בית,בלי כסף,עם חוב של 250,000 ש"ח
ובלי אנשים תומכים,
הייתי עובדת ב-3 עבודות מהבוקר עד הלילה
והייתי הולכת למשמרות כאחות מבת ים
לבית החולים וולפסון מקום עבודתי דאז ברגל
כי לא היה לי אפילו כסף לאוטובוס.
למרות זאת,לא הסכמתי להישאר במקום הזה.
עשיתי שמיניות באוויר כדי להשיג הרבה מאוד כסף
ולשלם אותו למנטורים ויועצים שיעזרו לי לצאת מהתקיעות
ויובילו אותי לשינוי חיים משמעותי.
גם בתחילת העסק שלי לפני שנתיים כשלא הייתי בשיא שלי
מבחינה עסקית,אפס לקוחות ואפס הכנסות
גם אז בחרתי לעשות הכול ולשלם הרבה כספים
שלא היו לי ליועצים ולמנטורים
שיובילו אותי לתוצאות משמעותיות בעסק שלי.
בגלל זה אני נמצאת במקום אחר היום,
כי הסכמתי להשקיע כלכלית בעסק שלי.
מה קורה היום בעסק שלי?
הסיפור שלי והדרך שלי סוקרו בתוכניות רדיו,תוכניות טלוויזיה
ובעיתונות במגזינים נחשבים ובאתרים נחשבים,
בניתי קהילה של 70,000 איש שעוקבים אחרי הדרך
שלי והסיפור,אימנתי מאות מתאמנים לתוצאות פנומנליות
יצרתי שיטה עובדת,מוכחת שמובילה
בעלות עסקים לשלש את ההכנסות שלהם תוך חצי שנה.
עליתי עם עשרות במות,כולל במות של מומחים ומובילים בתחומם בישראל
מול אלפי אנשים לספר את הסיפור שלי.
חלק מהמתאמנים שלי הגיעו לתוכניות טלוויזיה,תוכניות רדיו,
עיתונות והכפילו ושילשו את ההכנסות שלהם בעסק.
בשורה התחתונה : אם זה חשוב לנו
נגיד למה כן ונמצא תמיד את הדרך
להשיג את מה שאנחנו רוצים.
ואם זה לא חשוב לנו ולא בא לנו לשלם מחירים
בדרך למטרה.אז לא נפסיק לתרץ לעצמנו תירוצים
למה לא,למה אנחנו לא יכולים לעשות את זה.
לפעמים התירוץ אין לי כסף נובע מהפחדים העמוקים שלנו:
אנחנו לא מספיק טובים,אנחנו מפחדים להיכשל,
אנחנו מפחדים מהצלחה ואנחנו לא מאמינים בעצמנו.
כאשר נמות אז נוכל באמת לצמצם את עצמנו,
להקטין את עצמנו ולהיות במקום יציב במועדון השיש.
כל עוד אנחנו בחיים,אנחנו יכולים עכשיו
לחיות את החיים במלואם,בגדול,באומץ,בעוצמה
ובלי להתחרט על דברים שלא עשינו.
"בעוד עשרים שנה מהיום,נהיה יותר מאוכזבים
מהדברים שלא עשינו מאשר ממה שעשינו.
אז בואו נתיר את הקשרים,נפליג מהנמל הבטוח.
ונתפוס את הרוח במפרשיכם.
בואו נחקור,נחלום ונגלה"(אמו של ה.ג'קסון בראון).
מבצעים
שולה שדה, מייסדת פלא-נט, מאמנת לכלכלת המשפחה
איך להכין רשימת קניות שתחסוך לכם עד 50% מעלויות קניות המזון לבית
החודש במחיר השקה 47 ש"ח בלבד
מכירים את התופעה שהילדים מגיעים מבית הספר פותחים את המקרר המלא כל טוב – עומדים ומסתכלים ואז אומרים
"אוף, אין מה לאכול בבית הזה….."
עמית דהן אופטומטריסטית מוסמכת
שיחת ייעוץ עם אופטומטריסטית מקצועית שתעזור לך לדעת מה מצב הראייה שלך בלי ללכת לאופטיקה ולהסתכן בהדבקות בקורונה
דרור גולן קידום ביוטיוב ובגוגל
לבחור את מילות המפתח המתאימות וגם אתם יכולים להופיע במקומות הראשונים ביוטיוב ובגוגל!
מבצע מיוחד להפקת סרטון שיווקי + קידום לדף ראשון ביוטיוב – 880 שח . התקשרו אליי לשיחת ייעוץ ללא עלות :
דרור גולן 054-451-0901
תמר פלג – פסיכודרמה של סיפורי המקור
מתנה
במהלך חודש אב הבא עלינו לטובה כל מי שיפנה אלי לשיחת ייעוץ 1:1
יקבל הטבה של 50% על המחיר הרגיל.(150 ש"ח במקום 300 ש"ח)
תמר פלג 058-642-8688
מירי בלומנפלד סטנדאפיסטית
ביידיש זה נשמע יותר טוב!
מחיר מיוחד לקוראי הירחון: 200 שקלים בלבד!
רוצים לברך חבר או קרוב משפחה בשפת היידיש? אתם מוזמנים לשלוח לי כמה שיותר פרטים על מקבל הברכה ותזכו לברכה מצחיקה ומרגשת בהתאמה אישית! זיי גיזונט אן גוטע בשוירס.
מירי בלומנפלד 054-243-0468
מתנות
נויה אור-יהב אשה השראה מרצה, מאמנת אישית ועסקית,יועצת עסקית ובונה הרצאות השראה
יש לי מתנה מדהימה עבורכם 🎁
דו"ח סודי ומיוחד (בחינם) :
איך לגבות מחירים גבוהים על המוצרים והשירותים
בעולם עסקים רווי ותחרותי?
להורדת המדריך ללא עלות לחצו על הקישור עכשיו
ומלאו את הפרטים והדו"ח ישלח מידית אליכם.
טלאור סלע – מדריכה להחלמה מפיברומיאלגיה ויועצת בשיטת בריאות טבעית
יש לי מתנה עבורכם
המדריך החינמי המקוצר להחלמה מתסמונת פיברומיאלגיה והתשישות הכרונית
רבקה יעקוב
עוזרת לעסקים לשפר ולשדרג את פעילות האונליין שלהם כדי שיוכלו להגיע ליותר לקוחות ברשת ולעבוד יעיל יותר.
מתנה – צ'קליסט מגולש ללקוח משלם
איך להגיע ללקוח האידיאלי ברשת ולהפוך אותו ללקוח משלם
בברכה רבקה
שולה שדה מנכ"ל פלא-נט
המדריך המלא לנטוורקינג אפקטיבי
מדריך ליצירת הפניות ולקוחות משלמים, כל חודש, באמצעות נטוורקינג
אתי כהן MA גננת, מלווה הורים בגיל הרך, בדרך הוליסטית ומעצימה
תהליך גמילה בשלושה שלבים.
הליך זה לא מחליף יעוץ או הדרכה אישית אך בהחלט נותן כיוון להתחלה ולשלבי הגמילה.
עמית דהן אופטומטריסטית מוסמכת
קריטי אם אתה נמצא 5 שעות ומעלה מול מסך:
הדרכה מעשית במיוחד בשבילך- איך תיפטר מכאבי הראש, העיניים, הטשטוש והעייפות בזמן העבודה מול המחשב!